فرق ماینکرافت جاوا و بدراک | کدام بهتر است؟

فرق ماینکرافت جاوا و بدراک ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان  تفاوت نسخه بدراک و جاوا بازی پرطرفدار ماینکرافت را معرفی میکنیم ،خوشحال میشیم که تا انتهای این مقاله در رایا پروژه ما را همراهی کنید.

 

بیشتر بخوانید: بررسی ارور های جاوا + حل

 

بدراک چیست؟

 

Bedrock Minecraft که به عنوان Minecraft Bedrock Edition یا به سادگی Bedrock نیز شناخته می‌شود، نسخه یکپارچه بازی ویدیویی محبوب Minecraft است. این پلتفرم روی سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز های 10، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و دستگاه های تلفن همراه نیز در دسترس است.

Bedrock Minecraft به بازیکنان اجازه می دهد تا با ویژگی هایی مانند گیم پلی چندنفره، سازگاری بین پلتفرم ها و وصل کردن به  بازار برای خرید محتوای اضافی، دنیای مجازی خود را را ایجاد کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی Bedrock Minecraft این است که قابلیت بازی متقابل آن، به بازیکنان دستگاه های مختلف این امکان را می دهد که در یک دنیا به یکدیگر بپیوندند و در پروژه های ساختمانی همکاری کنند یا با هم وارد ماجراجویی  این بازی فوق العاده شوند.

 

بیشتر بخوانید: حل مشکل اجرا نشدن لانچر ماینکرافت

 

این نسخه از بازی همچنین حالت‌های مختلف بازی را ارائه می‌دهد، از جمله حالت بقا که در آن بازیکنان باید منابع را جمع‌آوری کنند و زنده بمانند، حالت خلاقانه که بازیکنان منابع نامحدودی دارند و می‌توانند آزادانه از امکانات آن استفاده کنند، و حالت ماجراجویی که بازیکنان می‌توانند نقشه‌های سفارشی ساخته شده را تجربه کنند.

ماموریت ها نسخه موجود Bedrock Minecraft همچنان به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کند و ویژگی‌ها، پیشرفت‌ها و محتوای جدیدی را برای ارتقای بیشتر این بازی به همراه دارد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ بازی های آنلاین

 

فرق ماینکرافت جاوا و بدراک

فرق ماینکرافت جاوا و بدراک

فرق ماینکرافت جاوا و بدراک

 

Minecraft یک بازی ویدیویی محبوب sandbox است که در دو نسخه اصلی موجود است: Java و Bedrock. تفاوت اصلی بین Minecraft Java و Bedrock در پلتفرم های  و دستگاه های در دسترس بودن آنها نهفته است. Minecraft Java Edition اساساً برای بازیکنان کامپیوتر های شخصی طراحی شده است و با سیستم عامل های Windows، macOS و Linuxنیز سازگار است.

این ویژگی‌های پیشرفته‌تر، مانند حالت‌های سفارشی و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده را ارائه می‌کند، که آن را در بین بازیکنان با تجربه و مودینگ مورد علاقه قرار می‌دهد.

از سوی دیگر، Minecraft Bedrock Edition برای بازی در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف توسعه یافته است. و در دستگاه های مختلف از جمله ویندوز ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و دستگاه های گوشی های هوشمد امروزی قابل دسترس است.

این قابلیت  میتواند به شما اجازه بدهد بازی را در پلترفم های دیگر با دوستانتان تجربه کنید که دارای یک کد یکپارچه است که امکان به‌روزرسانی‌های ها را در همه پلتفرم‌ها فراهم می‌کند. با این حال، Bedrock Edition در مقایسه با نسخه جاوا، قابلیت‌های اصلاح محدود و گزینه‌های سفارشی‌سازی کمتری  را دارد.

در نهایت، انتخاب بین Minecraft Java و Bedrock به پلتفرم  و یا سیتم عامل ترجیحی بازیکن، ویژگی‌های مورد نظر و نیازهای بازی بستگی دارد .

 

بیشتر بخوانید: بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی بازی

 

ماینکرافت بدراک بهتر است یا جاوا

 

بحث بین Minecraft Bedrock و Java سالهاست که در بین بازیکنان ادامه دارد و در نهایت، پاسخ به اینکه کدام بهتر است بیشتر به علایق شخصی دارد. Minecraft Bedrock، نسخه‌ای که برای کنسول‌ها، موبایل‌ها و ویندوز طراحی شده است، و دارای قابلیت پخش بین پلتفرمی است و به گیمرها اجازه می‌دهد در دستگاه‌های مختلف با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنند.

همچنین بازاری را ارائه می دهد که در آن بازیکنان می توانند پوسته های سفارشی، بسته های بافت و نقشه ها را خریداری و بفروشند.

از سوی دیگر، Minecraft Java Edition، نسخه اصلی بازی، جامعه گسترده ای را به نمایش می گذارد و امکانات بی پایانی را برای بهبود گیم پلی بازیکنان در اختیار بازیکنان قرار می دهد. علاوه بر این، نسخه جاوا به بازیکنان این امکان را می دهد که سرورهای خود را ایجاد و میزبانی کنند و انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را بر تجربیات چند نفره ارائه دهند.

در پایان، چه راحتی و در دسترس بودن Minecraft Bedrock را ترجیح دهید و چه قابلیت های مودینگ و آزادی Minecraft Java، هر دو نسخه تجربیات منحصر به فردی را ارائه می دهند که به همان اندازه میتواند  برای بازیکنان لذت بخش باشد.

 

خدمات مرتبط : طراحی بازی 

انجام پروژه های نظریه بازی ها

 

کلام آخر

 

ما سعی کردبم تا در  این مقاله روش هایی را برای  اینکه فرق ماینکرافت جاوا و بدراک را بیان کنیم، ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت به ما معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود