بهترین سایت ساز های رایگان؛ لذت اولین فروش اینترنتی

بهترین سایت ساز های رایگان؛ لذت اولین فروش اینترنتی

بهترین سایت ساز های رایگان

با کمک بهترین سایت ساز های رایگان، ایجاد وب سایت بدون داشتن دانش برنامه نویسی آسان تر از همیشه است. حتی سایت سازهایی وجود دارند که برای استفاده های خاص طراحی شده اند، مانند فروشگاه های تجارت الکترونیک و وبلاگ ها. بهترین سایت سازها آسان، مقرون به صرفه هستند و فضایی را برای رشد فراهم می‌کنند. اکثر سایت‌ سازها راه‌حل‌های همه‌جانبه ارائه میدهند که شامل میزبانی وب، ثبت دامنه و ویرایشگر داخلی است. در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین سایت ساز های رایگان کدامند و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

چرا باید سایت داشته باشیم؟

چرا باید سایت داشته باشیم؟

وقتی به نظر می‌رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می‌کنند، ممکن است از خود بپرسید: “آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟” پاسخ مثبت است.

در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسب‌وکارهای کوچک بدون وب‌سایت از دست بروند. و هنگامی‌که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین بیشتری نسبت به حضور واقعی در سال بعد نیاز داشت، داشتن وب سایت بسیار مهم تر شد.

اگر هنوز در مورد ساخت سایت متقاعد نشده اید و در مورد مزایای وب سایت‌ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید! در اینجا پنج دلیل نهایی وجود دارد که چرا شما در سال 2023 به یک وب سایت نیاز دارید.

  1. داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می‌دهد و اعتماد را افزایش می‌دهد.
  2. یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد.
  3. ایجاد وب سایت خود بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است.
  4. یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می‌دهد.
  5. وب سایت‌ها مرکز تمام تلاش های بازاریابی هستند.

یک وب سایت ساز عمل کشیدن و رها کردن شما را به کد تبدیل می‌کند. وب سایت شما می‌تواند توسط شرکت میزبانی شود یا به ارائه دهنده هاست خود متصل شود. اکثر سازندگان وب سایت مجموعه ای از تم ها یا قالب ها را ارائه می‌دهند که برای انواع مختلف وب سایت ها مناسب هستند. به عنوان مثال، یک نمونه کار از یک الگوی متفاوت از یک فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده می‌کند. پس از انتخاب یک الگو،

می‌توانید بسیاری از ویژگی ها را سفارشی کنید. بسته به سازنده وب‌سایت، این شامل عناصری مانند فونت، طرح‌بندی و اندازه متن و تصاویر می‌شود. همچنین ممکن است بتوانید فرم های تماس را اضافه کنید و ویدیوها را جاسازی کنید.

۴ سایت ساز رایگان با امکانات بالا

۴ سایت ساز رایگان با امکانات بالا

۱- wix

با wix وب سایت رویایی خود را با انعطاف پذیری باورنکردنی از 300 قالب به علاوه ایجاد کنید. مهم نیست کسب و کار شما چیست، وب سایت کاربری خود را در چند دقیقه راه اندازی کنید. تصاویر، متن و سایر عناصر را بکشید و رها کنید که ایجاد وب سایت شما را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند.

۲- Squarespace

Squarespace یک سازنده وب‌سایت پیچیده است که چیزهای زیادی برای ارائه به خلاقان و مشاغل دارد، از قالب‌های زیبا گرفته تا برنامه‌های پر ویژگی. همچنان در جایگاه دوم خود با امتیاز 4.7 از 5 در مجموع باقی مانده است و در تمام دسته بندی های تحقیقاتی به ویژه طراحی، پشتیبانی و سهولت استفاده – عملکرد چشمگیر دارد.

Squarespace یکی از ساده ترین سازندگان برای استفاده است، به این معنی که می‌توانید سایت خد را سریع و بدون دردسر راه اندازی کنید! در واقع، Squarespace نسبت به سال گذشته 11٪ در این زمینه بهبود یافته است، و اولین بار با Wix در رده سهولت استفاده ما است و امتیاز 4.4 از 5 را کسب کرده است.

۳- Shopify

وقتی نوبت به فروش آنلاین می‌رسد، بهتر از Shopify نخواهید یافت. این پلتفرم که در سال 2006 تأسیس شد، از آن زمان به سازنده‌ای برای کسب‌وکارهایی تبدیل شده است که می‌خواهند در فروش آنلاین حضور داشته باشند و با کسب امتیاز 4.2 از 5، آن را در جایگاه سوم قرار دهد.

محبوبیت این فروشگاه ساز به خوبی ثابت شده است. وقتی صحبت از ویژگی های وب سایت می‌شود Shopify برجسته است و در تحقیقات امتیاز چشمگیر 4 از 5 را کسب کرده است. این مجموعه مملو از ابزارهای فروش با کیفیت بالا است که به رشد فروشگاه آنلاین شما کمک می‌کند تا از همه راه های مناسب رشد کند.

به‌ویژه، تحت‌تأثیر کارآمدی ابزارهای امنیتی آن و همچنین تعداد ادغام‌های چند کاناله‌ای که ارائه می‌دهد و گزینه‌های پرداخت فراوان موجود قرار میگیرید.

۴- GoDaddy

در جایگاه چهارم طراحی پورتال، GoDaddy را با امتیاز کلی 4.1 از 5 داریم. GoDaddy سایت ساز بسیار کاربرپسندی است و یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد سریع وب سایت است.

در واقع، با GoDaddy فقط اطلاعات خود را وارد کنید و GoDaddy یک وب سایت مناسب برای شما ایجاد می‌کند تا آن را سفارشی کنید. بین طرح‌بندی‌های ساده انتخاب کنید و دستورالعمل‌های اضافه کردن عناصر را برای فرآیند ساخت بسیار ساده و سریع دنبال کنید.

ساخت سایت با سایت ساز یا کدنویسی؟

ساخت سایت با سایت ساز یا کدنویسی؟

اگر می‌خواهید یک وب سایت ایجاد کنید و تجربه کدنویسی ندارید، سایت ساز ساده ترین راه برای انجام آن است. گزینه دیگر این است که وب سایت خود را خودتان بسازید، اما این نیاز به دانش کدنویسی یا استخدام یک متخصص دارد. مزیت استخدام شخصی حرفه ای این است که شما کنترل کاملی بر ظاهر وب سایت دارید.

هنگامی‌که با یک وب سایت ساز کار می‌کنید، احتمالاً با چالش های طراحی روبرو خواهید شد که سازنده وب سایت از آنها پشتیبانی نمی‌کند. برای مثال، فرض کنید یک منوی کشویی می‌خواهید، اما قالبی که استفاده می‌کنید این ویژگی را ارائه نمی‌دهد. یا، ممکن است یک الگوی خاص را دوست داشته باشید، اما متوجه شوید که نمی‌توانید تم رنگ را تغییر دهید.

هر سازنده وب‌سایت و هر قالبی که در آن وجود دارد محدودیت‌های متفاوتی دارد، و شما اغلب فقط در حین حرکت یاد می‌گیرید که آنها چه هستند. اگر به کنترل خلاقانه کامل نیاز ندارید، متوجه خواهید شد که بهترین سازندگان وب سایت ویژگی های بیش از اندازه کافی برای ساخت یک وب سایت حرفه ای ارائه می‌دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود