تبدیل pdf به word | معرفی بهترین ابزار های تبدیل پی دی اف به ورد بدون تغییر فونت ❤️

تبدیل pdf به word چگونه است؟ اگر قصد داشته باشید که فایل های pdf خود را به ورد تبدیل کنید پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید در این مقاله سعی کردیم تا روش های عالی برای تبدیل پی دی اف به ورد را برای شما عزیزان آموزش دهیم در ادامه مقاله همراه ما باشید و همچنین اگر قصد دارید که ویس های خود را به متن تبدیل کنید مقاله  چگونه ویس را به متن تبدیل کنیم را در رایا پروژه بررسی کنید.

 

تبدیل pdf به word چگونه است؟

همانطور که میدانید تبدیل pdf به word ممکن است مشکل ساز باشد  ، اما با روش هایی که جدیداً منتشر شده از شما می توانید تمامی فایل های pdf خود را به ورد تبدیل کنیم بدون اینکه مشکلی برای آنها پیش بیاد و یا بهم ریختگی داشته باشند  می توان با روش های گوناگون این کار را انجام دهد اما در ادامه روش‌های به شما معرفی می‌کنیم که بتواند خیلی راحت و سریع این کار را انجام دهید بدون افت کیفیت و به هم ریختگی فایل در قالب ورد در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : تبدیل عکس به پی دی اف

بهترین سایت تبدیل pdf به word

بهترین سایت تبدیل pdf به word - رایا پروژه

بهترین سایت تبدیل pdf به word

یکی از بهترین روش های تبدیل pdf به ورد که شما از وب سایت های آنلاین جهت فشرده سازی و یا تبدیل فایلهای مختلف به یکدیگر استفاده کنید که در ادامه ما سه وبسایت قدرتمند و پرطرفدار که در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند فایل‌های شما را به فرمت های دلخواه تبدیل کند را معرفی می‌کنیم استفاده از این روش کاملا رایگان بوده است.

برای تبدیل تصاویر خود به فرمت های متنی مییتوانید از این مقاله تبدیل عکس به متن استفاده کنید.

سایت Smallpdf

یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید با استفاده از آن فایل های pdf خود را به ورد تبدیل کنیم وب سایت Smallpdf است که می توانید به صورت رایگان در این وب سایت فونت های مختلف خود را به فرمت هایی که دوست دارید تبدیل کنیم این سایت بسیار قدرتمند بوده و مشکلی در به هم ریختگی فایل ها پس از تبدیل به وجود نخواهد آمد.

ورود به سایت Smallpdf

 سایت ilovepdf

سایت های محبوبی که در زمینه تبدیل فایل های مختلف به فرمت های دلخواه طرفداران زیادی دارد وبسایت ilovepdf است که شما می‌توانید در این وبسایت فایل های pdf خود را در آن آپلود کنیم و پس از گذشت بازی زمانی فایل مورد نظر خود را در فرمت ورد بدون بهم ریختگی دریافت کنید. 

ورود به سایت ilovepdf

سایت Freepdfconverter

اگر می خواهید که فایل های خود را در سریعترین زمان و بهترین کیفیت به فرمت ورد تبدیل کنید وبسایت Freepdfconverter یکی از بهترین انتخاب‌های شما است در تلاش است تا در سریعترین زمان تبدیل فایل ها را انجام دهد و کیفیت آن نیز حفظ شود می‌توانیم در این وبسایت چندین فایل pdf را همزمان به ورد تبدیل کنید

ورود به سایت freepdfconvert

تبدیل pdf به word فارسی آنلاین رایگان

یکی از سرویس های آنلاین ایرانی می توانید با استفاده از این فایل pdf خود را به ورد تبدیل کنید سایت است که این وبسایت با توجه به زبان فارسی طراحی شده است و مشکلی در به هم ریختگی فایل ها پس از تبدیل pdf به word نخواهید داشت ،  همچنین استفاده از امکانات کاملاً رایگان بوده است و شما می توانید به دلخواه تعداد زیادی فایل های مورد نظر خود را به فرمت هایی که دوست دارید تبدیل کنید. 

ورود به سایت i2pdf

تبدیل pdf به word آنلاین بدون بهم ریختگی

اگر قصد دارید که فایل های خود را به فرمت ورد تبدیل کنید بهترین راه استفاده از وب سایت هایی است که ما در بالا  آن اشاره کردیم این وب سایت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید تمامی فایل های خود را در سریعترین زمان و بدون هیچ هزینه ای به فرمت دلخواه تبدیل کنید تمامی این وبسایت کن مجهز به هوش مصنوعی بوده است و شما مشکلی در به هم ریختگی فایل ها بعد از تبدیل نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  فارسی کردن اعداد در ورد

بهترین نرم افزار تبدیل pdf به word

اگر به هر دلیلی نمی توانید به وب سایت های که در بالا به آن اشاره کردیم متصل کنید و فایل های خود را آنلاین تبدیل کنید توصیه ما به شما این است که از نرم افزار مایکروسافت ورد استفاده کنید ، طوری که بهترین و قدرتمندترین نرم افزار هایی است که می توانید فایل های پی دی اف به ورد را با بهترین کیفیت و بدون بهم ریختگی به یکدیگر تبدیل کنید ،  برای دسترسی به این ما باید آفیس مایکروسافت را دریافت کنید و یا این نرم افزار به صورت تکی دانلود و نصب کنید.

بیشتر بخوانید: كپی كردن متن پی دی اف

معرفی قویترین نرم افزار تبدیل pdf به word فارسی

معرفی قدرتمندترین نرم افزار تبدیل پی دی اف به کلمه فارسی که روش تبدیل فایل را متحول می کند. این نرم افزار پیشرفته نه تنها امکان تبدیل فایل های پی دی اف به فایل Word قابل ویرایش را فراهم می کند، بلکه از تبدیل به فارسی نیز پشتیبانی می کند، مخصوصاً برای کاربرانی که نیاز به تبدیل آسان فایل فارسی دارند. دیگر لازم نیست کاربران ساعت‌ها را صرف ترجمه و کپی دستی متن از PDF به فایل Word کنند. با استفاده از این نرم افزار، فرآیند تبدیل یکپارچه، کارآمد و دقیق است و تضمین می کند که فرمت، فونت و طرح اصلی سند در فایل فارسی ورد نهایی حفظ می شود.

نرم افزار ها :

  •   Wondershare PDFelement PDF to Word.
  •   Tipard PDF to Word converter software.
  •   WorkinTool PDF Converter.

نحوه تبدیل pdf به word با گوگل درایو

برای تبدیل فایل‌های PDF به فایل Word با استفاده از Google Drive، این مراحل ساده را دنبال کنید

. ابتدا اکانت گوگل درایو خود را باز کنید و روی دکمه “+ جدید” در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

سپس، “File upload” را انتخاب کنید و فایل PDF مورد نظر برای تبدیل را انتخاب کنید.

پس از آپلود فایل، روی آن کلیک راست کرده، نشانگر را روی «Open with» نگه دارید و «Google Docs» را انتخاب کنید.

این فایل PDF را به سند Google Docs تبدیل می کند. در نهایت، روی “File” در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید، به “دانلود” بروید و گزینه “Microsoft Word (.docx)” را انتخاب کنید تا نسخه Word فایل PDF خود را دانلود کنید.

تبدیل فایل های PDF به Word با Google Drive می توانند سریع و کارآمد باشند، به خصوص اگر تعداد زیادی فایل برای تبدیل داشته باشید. این به شما امکان می دهد سند تبدیل شده را به راحتی در Word ویرایش و قالب بندی کنید و آن را برای تغییرات بیشتر یا اشتراک گذاری راحت تر می کند. چه برای کار یا استفاده شخصی باشد، این روش می تواند در زمان و تلاش شما در تبدیل فایل های PDF به فایل Word قابل ویرایش صرفه جویی کند.

تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین گوگل

برای تبدیل یک سند Word به Google PDF به صورت آنلاین، چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

  • ابتدا اکانت گوگل درایو خود را باز کنید و روی دکمه “جدید” کلیک کنید، سپس “آپلود فایل” را انتخاب کنید تا سند Word را که می خواهید تبدیل کنید آپلود کنید.
  • پس از آپلود فایل، روی آن کلیک راست کرده و “Open with” و سپس “Google Docs” را انتخاب کنید.
  • با این کار سند در Google Docs باز می شود. اکنون به “File” رفته و “Download” و سپس “PDF Document” را انتخاب کنید.
  • Google Docs سند Word شما را به فرمت PDF تبدیل می‌کند، و می‌توانید انتخاب کنید که آن را در رایانه خود ذخیره کنید یا در صورت تمایل مستقیماً در حساب Google Drive خود ذخیره کنید.

تبدیل آنلاین ورد به پی دی اف بدون تغییر فونت

تبدیل آنلاین ورد به پی دی اف بدون تغییر فونت

وقتی صحبت از تبدیل فایل های Word به فرمت PDF به صورت آنلاین می شود، حفظ سبک فونت و قالب بندیخیلی میتونه مهم باشد. در این بخش  سه ابزاری وجود دارد که می توانند به طور موثر Word را بدون تغییر فونت به PDF تبدیل کنند.

سایت Smallpdf

این ابزار آنلاین به کاربران اجازه می دهد اسناد Word را با حفظ فونت ها، تصاویر و طرح بندی های اصلی به PDF تبدیل کنند. با رابط کاربری آسان، Smallpdf از هر دو پلتفرم Windows و Mac پشتیبانی می کند و تجربه تبدیل یکپارچه را ارائه می دهد.

سایت CleverPDF

CleverPDF یک ابزار اختصاصی تبدیل Word به PDF را ارائه می دهد که اسناد را بدون تغییر فونت تبدیل می کند. این مبدل آنلاین از تبدیل دسته ای پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد چندین فایل را به طور همزمان تبدیل کنند و در عین حال فونت های فایل هم نگه میدارد. علاوه بر این، CleverPDF ویژگی های مفید دیگری مانند ادغام، تقسیم و فشرده سازی فایل های PDF را برای راحتی بیشتر فراهم می کند.

تبدیل pdf به word در گوشی

تبدیل فایل های PDF به فایل Word در تلفن شما به طور فزاینده ای محبوب و راحت شده است. با پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر چندین اپلیکیشن موبایل در دسترس هستند که این فرآیند تبدیل را به صورت یکپارچه فعال می کنند. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند فایل‌های PDF خود را به راحتی وارد کنید، صفحاتی را که می‌خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید، و آنها را به فایل Word قابل ویرایش تبدیل کنید.

تبدیل PDF به Word در موبایل ها  شما چندین مزیت دارد. این امکان را به شما می دهد تا به سرعت فایل های PDF خود را بدون نیاز به رایانه در حال حرکت ویرایش و تغییرات ایجاد کنید. علاوه بر این، همکاری و به اشتراک گذاری فایل را با دیگرانی که کار با فایل های Word را ترجیح می دهند، آسان تر می کند. چه نیاز به ویرایش های جزئی داشته باشید و چه نیاز به بازنگری کامل محتوا داشته باشید، در ادامه چند نرم افزار برتر برای تبدیل PDF به Word در موبایل را معرفی کرده ایم.

معرفی نرم افزار ها :

  1. Office موبایل
  2. برنامه WPS
  3. برنامه PDF to Word Converte

خدمات مرتبط : انجام پروژه های ورد

تبدیل پی دی اف به ورد با هوش مصنوعی امکان پذیر است؟

تبدیل پی دی اف به ورد با هوش مصنوعی امکان پذیر است؟

بله، تبدیل PDF به Word با کمک فناوری هوش مصنوعی (AI) امکان پذیر است. ابزارها و پلتفرم های مجهز به هوش مصنوعی دارای قابلیت های پیشرفته ای برای استخراج و تجزیه و تحلیل متن از فایل های PDF هستند که از دقت بالایی در تبدیل محتوا به فایل Word را دارند.

با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، این سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند ساختار، قالب و متن را در PDF تشخیص داده و تفسیر کنند و سپس آن را در قالب سند Word بازسازی کنند و قالب‌بندی اصلی، جداول، تصاویر و سایر عناصر را حفظ کنند.

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما عزیزان روش عالی و آسان تبدیل pdf به word را آموزش دهیم امیدوارم برای شما کارآمد بوده باشد اگر شما راهکارهای دیگری را میشناسید که میتوان با آن فرمت های مختلفی مانند پی دی اف به ورد و غیره را به یکدیگر تبدیل کرد خوشحال می شود در بخش کامنت ها آن را به ما معرفی کنید 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود