ربات هوش مصنوعی تلگرام | استفاده رایگان از ChatGPT در تلگرام ❤️

ربات هوش مصنوعی تلگرام چیست؟ چگونه می توان از آن استفاده کرد ما در این مقاله قصد داریم تا ربات های ChatGPT در تلگرام را برای شما عزیزان معرفی کنید تا بتوانید به صورت رایگان و بدون هیچ ثبت نامی از این ربات ها در پیام رسان تلگرام استفاده کنید در ادامه همراه ما باشید تا با تو بیشتر آشنا شویم

همچنین اگر قصد دارید که در مورد ChatGPT اطلاعات زیادی را داشته باشید میتوانید از مقاله ChatGPT چیست در رایا پروژه استفاده کنید.

 

صفحه مرتبط: raya ai

 

ربات تلگرام به چه معناست؟

 

ربات تلگرام به معنای یک برنامه کامپیوتری است که با استفاده از پروتکل تلگرام، ارتباط با کاربران را برقرار می کند و به صورت خودکار برای آنها پاسخ می دهد. این برنامه ها می توانند در بسیاری از زمینه ها مفید باشند، از جمله ارائه اطلاعات، پاسخ به سوالات، ارائه خدمات، و ارتباط با مشتریان.

استفاده از ربات ها در تلگرام به دلیل سادگی و قابلیت استفاده آنها، در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. این برنامه ها می توانند به صورت شخصی سفارشی شده و بر اساس نیاز کاربران طراحی شوند. همچنین، به دلیل قابلیت ارتباط با کاربران در هر زمان و مکان، ربات ها به شرکت ها و کارآفرینان کمک می کنند تا ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کنند و خدمات بهتری ارائه دهند.

 

استفاده از چت جی پی تی در تلگرام

 

همونطور که میدونید برای استفاده از ChatGPT شما نیاز دارید که یک شماره فعال داشته باشه که به هر دلیلی کشور ایران در این لیست وجود ندارد و شما نمی توانید وارد سایت اصلی اپنا شوید تا بتوانید از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کند به همین دلیل یکی از راه هایی که بیشتر کاربران ایرانی انجام می دهند استفاده از این ربات در پیام رسان تلگرام است که می توانید در قالب یک بات تمامی سوال های خودتون را بپرسید تا به سوالات شما در سریعترین زمان پاسخ دهد و در ادامه با چندین ربات ChatGPT در تلگرام  را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و هیچ نیازی به ثبت نام ندارد.

 

خدمات مرتبط : انجام پروژه های chat gpt

 

معرفی ربات های ChatGPT در تلگرام

معرفی ربات های ChatGPT در تلگرام

معرفی ربات های ChatGPT در تلگرام

 

تمامی ربات هایی ChatGPT که از در تلگرام استفاده می کنند به صورت رایگان هستند و شما می توانید از این ربات به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کنید در ادامه چندین ربات ChatGPT رایگان و عالی را که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خدمات مرتبط : طراحی ربات تلگرام

 

ربات chatGPT -DALL-bot

 

این ربات که از ربات های محبوب ChatGPT در تلگرام است که میتوانید به رایگان از آن استفاده کنید و آن را میتوانید عضو گروه های مختلف خود کنید و با انجام یک دستور سوالات خود را از این ربات قدرتمند بپرسید.

 

آیدی ربات : JWGPT3-bot@

ربات GPT4Telegrambot

 

GPT4Telegrambot نیز از آن دسته  ربات هایی است که بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند و سوالات خود را از این طریق از مصنوعی ChatGPT می پرسند شما نیز می توانید به صورت رایگان از ربات تلگرام خود استفاده کنید. 

 

آیدی ربات : GPT4Telegrambot@

ربات Karfly

یکی دیگر را ربات های رایگان ChatGPT در تلگرام ربات Karfly است که می توانید از نسخه ۳.۵ ChatGPT استفاده میکند و به صورت رایگان در پیام رسان تلگرام از این طریق استفاده کنید.

 

آیدی ربات :  chatgpt_karfly_bot@

ربات گراتومیک

 

ربات گراتومیک بیش از ۷۰ مدل زبان مختلف را پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی از ChatGPT در تلگرام استفاده کنید و از نسخه آخر از طریق این ربات استفاده کنید.

 

آیدی ربات : GratomicAiBOT@

ربات چیستا

 

ربات چیست با یک ربات کاملا ایرانی است که توسط توسعه‌دهندگان ایرانی ساخته شده است که از نسخه  3.5 ChatGPT استفاده می‌کند شما میتوانیداز این ربات استفاده کنید و تمامی سوالات خود را از طریق  که بر پایه  ChatGPT توسعه  داده شده است بپرسید. 

آیدی ربات : chista_ai_bot@

 

خدمات مرتبط : انجام پروژه های هوش مصنوعی

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله قصد داشتیم تا ربات های ChatGPT در تلگرام را برای شما عزیزان معرفی کنیم بدون هیچ دردسری بتوانید از این هوش مصنوعی قدرتمند فوق‌العاده در پیام رسان تلگرام خود استفاده کنید. ممنون که تا این بخش مقاله همراه ما بودید اگر ربات های دیگری را میشناسید که بر پایه ChatGPT توسعه داده شده اند و رایگان هستند می توانید از بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید تا دیگران نیز استفاده کنند با تشکر. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود