شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی + موضوع مقاله

جشنواره خوارزمی یکی از رویدادهای مهمی است که سالهاست در کشور عزیزمان ایران برگزار می گردد این جشنواره را می توان یکی از مهمترین مواردی دانست که می تواند به رشد و بهبود دانش آموزان و دانشجویان کمک زیادی را بکند چرا که شما می توانید با شرکت در این جشنواره این و تسلط خود بر روی یک موضوع را بسنجیم ما در این مقاله قصد داریم تا شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی مقاله مورد نظر را برای این رویداد آماده کنید در ادامه همراه ما باشید.

خدمات مرتبط : انجام تحقیق

جشنواره خوارزمی چیست؟

جشنواره خوارزمی یک رویداد علمی است که هر ساله در شهر خوارزم در ازبکستان برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور تشویق و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی  برگزار می‌شود. این رویداد یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های علمی در حوزه کامپیوتر در جهان است و شرکت کنندگانی از سراسر جهان دارد.

در جشنواره خوارزمی به منظور ارتقای علم و بهبود فن‌آوری‌های موجود در حوزه های مختلف است که هرسال برگزار می‌شود. این رویداد شامل مسابقات و کارگاه‌های آموزشی است که برای دانشجویان، پژوهشگران و صاحبنظران در حوزه و رشته های مختلف برگزار می‌شود. در این جشنواره، شرکت‌کنندگان تیم‌های خود را تشکیل می‌دهند و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید » معرفی فونت استاندارد برای مقاله نویسی

مسابقات جشنواره خوارزمی شامل مسابقات دونفره، مسابقات تیمی و مسابقات فردی است. در مسابقات دونفره، دو شرکت‌کننده به صورت مستقیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مسابقات تیمی، تیم‌های مختلف با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در مسابقات فردی، شرکت‌کنندگان به صورت فردی رقابت می‌کنند.

همچنین جشنواره خوارزمی برای هر سطح تخصصی و دانشجو و دانش آموزی مناسب است و هر شرکت‌کننده‌ای می‌تواند با شرکت در این رویداد، مهارت‌های خود را در حوزه های مختلف در این جشواره شرکت کند.

خدمات مرتبط : سفارش مقاله نویسی

شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی چیست؟

شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی چیست؟ - رایا پروژه

شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی چیست؟ – رایا پروژه

موضوع مقاله

مقالات باید در حوزه و رشته هایی باشد که جشواره ارائه کرده  و مرتبط با یکی از زیرموضوع‌های جشنواره خوارزمی باشند. ا

نحوه ارسال مقاله مد نظر

مقالات باید از طریق سامانه ارسال مقالات جشنواره خوارزمی ارسال شوند. در این سامانه، شما باید جزئیات مقاله خود را، شامل عنوان، نویسندگان، خلاصه، کلمات کلیدی و فایل مقاله خود را ارسال کنید.

فرمت مقاله ارسالی

مقالات باید به شکل فایل PDF با حجم حداکثر 10 مگابایت ارسال شوند. همچنین، مقالات باید به فرمت IEEE باشند و شامل حداکثر 6 صفحه باشند.

محتوای مقاله شما

مقالات باید حاوی محتوای اصیل و تحقیقاتی باشند و باید در مورد یک مسئله خاص در رشته خودتون و غیره باشه.و از همه مهم تر مقالات باید شامل مقدمه، روش پیشنهادی، نتایج و بحث و نتیجه‌گیری باشند.

مرجع‌ و منبع های مقاله

مقالات باید شامل مراجع و منابع استفاده شده باشند. مراجع باید به شکل IEEE و با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت مراجع مانند EndNote، Mendeley و Zotero آورده شوند.

بررسی داوری

مقالات پس از ارسال، توسط داوران بررسی می‌شوند. داوران بر اساس کیفیت و محتوای مقاله، نمره‌ی مناسبی به مقاله‌ها اعطا می‌کنند و بر اساس این نمرات، مقالات برای ارائه در جشنواره خوارزمی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید : آموزش مقاله نویسی برای دانش آموزان

موضوع مقاله برای جشنواره خوارزمی

همانطور که میدونید شما باید برای شرکت در جشنواره خوارزمی یک مقاله خوب و عالی بنویسید اما مشکلی که در این وسط ممکنه برای شما وجود بیاید این است که موضوع مقاله را چه انتخاب کنید برای همین ما در مجموعه روی پروژه یک مقاله به نام معرفی بهترین موضوع برای تحقیق را منتشر کرده ایم که می توانید از این مقاله برای رسیدن به موضوع نهایی و عالی مقاله خود برای شرکت در جشنواره خوارزمی استفاده کنید 

بیشتر بخوانید : بهترین تحقیق برای طرح جابر

چگونه در جشنواره خوارزمی موفق شویم

همانطور که میدانید تمامی دانشجویان و دانش آموزانی که در جشنواره خوارزمی شرکت می کنند دوست دارند که مقام های بالایی را در این جشنواره کسب کنند به همین دلیل مقصودی در ادامه چند راهکار برای ارائه یک مقاله مفید که شانس بالایی برای موفق شدن داشته باشد را ارائه خواهیم داد.

در مرحله اول شما باید توجه داشته باشید که برای جشنواره خوارزمی باید یک مقاله عالی با فهرست بندی و تمامی مواردی که باید در اصول یک مقاله نویسی رعایت بشه رو داشته باشید ، که برای این مورد می توانیم از صفحه چطور مقاله بنویسیم در رایا پروژه استفاده کنید.

مقاله شما باید دارای صفحات مناسبی باشد نه زیاد و نه کم چرا که بیشتر افرادی که در جشنواره خوارزمی موفق می شود تعداد صفحات مقاله آنها بین ۲۰ الی ۴۰ صفحه است .

بیشتر بخوانید : مقایسه تحقیقات کمی و کیفی

شما میتونید مقاله خودتونو در رشته های مختلفی که وجود دارد تهیه کنید و آن را با توجه به اصول که وجود دارد برای نوشتن یک مقاله عالی ویراستاری کنید و آن را برای جشنواره خوارزمی ارسال کنید.

خدمات مرتبط : سفارش نوشتن کتاب

جمع بندی

مدل مقاله سعی کردیم به صورت مختصر شرایط مقاله نویسی جشنواره خوارزمی را برای شما دانشجویان و دانش آموزان عزیز ارائه دهید امیدوارم که از این مقاله استفاده کافی را برده باشید اگر سوال و نظری در رابطه با جشنواره خوارزمی و غیره دارید می توانید از بخش کامنت ها سوال و نظر خود را مطرح کنید و به آن پاسخ داده شود با تشکر 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود