چطور یک ادمین عالی باشیم؟

چگونه یک ادمین عالی باشیم ؟

چطور یک ادمین عالی باشیم

چطور یک ادمین عالی باشیم به مطالب و برخی نکاتی که در پایین گفته شده دقت کنید ، تا با رعایت کردن چند کار آسان و راحت پیج خود را رشد دهید .

گاهی اوقات شما عزیزان پیج اینستاگرامی در زمینه ها ی آموزشی ،فروشگاهی ،  خدماتی می سازید ولی اون پیج به طور دلخواهی رشد و بازخورد و یا فروشی ندارد . یک دلیل آن می تواند مدیریت کردن غلط و عدم دانستن اطلاعات کافی پیج باشد  مدیریت کردن صحیح یک پیج نیازمند یک ادمین حرفه ای و کاربلد می باشد ادمین های های پیج های اینستاگرام برای آنکه بتوانند در کار خود موفق باشند ، باید تا حد امکان به قوانین اینستاگرام وبرخی نکات آگاه باشند .

 

چرا پیج های اینستاگرام نیاز به ادمین پیدا می کنند ؟

 

1 ) بعضی وقت ها صاحب اصلی پیج اینستاگرام به دلیل کمبود وقت ، نمیتواند به خوبی پیج را مدیریت کند ، در این مواقع نیازمند یک ادمین می باشد .

2 )اگر پیج اینستاگرام مورد نظر فروشگاهی و خدماتی باشد و خدماتی ارائه دهد ، باید برای معرفی محصولات خود به بیننده ها و فروش آن ها یک سری کار ها را انجام دهد ، که آن هم نیازمند یک ادمین عالی می باشد .

3)برای رشد یک کسب و کار

4 ) برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید : چطور یک فریلنسر عالی باشم؟

 

ادمین ها چه وظایفی دارند  ؟

وظایف ادمین ها

 

اولین نکته ای خیلی اهمیت دارد ، اخلاق وطرز برخورد ادمین با کاربران می باشد .ادمین ها بای انتقاد پذیر باشند و در برابر نظر ها و انتقادات کاربران واکنش های صحیح و درستی بدهند  زیاد نباید تبلیغات کنند ، این کار باعث خسته شدن فالوور ها و در نهایت آنفالو کردن پیج می شود . باید برای تبلیغات خود زمان مشخصی را معین کنند ادمین ها باید با نحوه استفاده از هشتگ آگاهی کامل داشته باشند . از هشتگ های مناسب و مربوط به پست استفاده کنند و بیشتر از 30 هشتگ استفاده نکنند و از استفاده کردن از هشتگ های کم بازدید پرهیز کنند و در آخر نباید در هر پست تا حد امکان از هشتگ های تکراری استفاده کرد .

 ساخت محتوا جذاب

 

چطور ادمین های عالی باشیم سوال خیلیا است  باید بتوانند محتوا های جذاب و قشنگی طراحی کنند تا مخاطبان و کاربران را به خود جذب کنند . طراحی کردن این پست نیازمند آشنایی با نرم افزار های گرافیکی و طراحی می باشد این محتوا ها باید در زمان های مشخصی و به صودت متداوم انتشار پیدا کنند ساختن یک پسورد و امنیت قوی برای پیج یکی از ضروری ترین  اقدامات می باشد .

 

جذب فالوور و کاربر

 

یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین وظایف ادمین ها ، افزایش دادن دنبال کننده ها و فالوور ها می باشد . در دنیای امروز خیلی از ادمین ها با خریدن فالوور فیک ، فالوور های خود را زیاد می کنند ولی اینکار فقط برای نمایش دادن خوب است ولی فایده ای ندارد . ادمین ها باید بتوانند از روش هایی مثل تبلیغات ، استوری و پست های جذاب گذاب گذاشتن ، فالو کردن افراد ودر متقابل فالو کردن آن ها  استفاده کنند تا نتیجه مورد نظر و عالی را بگیرند .

 

معرفی برخی از الگوریتم های اینستاگرام

 

آگاهی داشتن از الگوریتم های اینستاگرام جزئی از واجبات مدیریت کردن پیج می باشد برای بیشتر دیده شدن استوری و پست هایی که گذاشته می شود باید یک سرس قوانین رو رعایت کرد که شامل برخی موارد زیر می باشد :

علاقه کاربران

زمان انتشار پست و استوری ها

رعایت کردن میزان تعداد فالو کردن مخاطبان در شبانه روز

رعایت کردن میزان تعداد آنفالو کردن مخاطبان در شبانه روز

رعایت کردن میزان تعداد لایک کردن پست ها

مدت زمانی که در اینستاگرام فعالیت می شود ، بخصوص بعد از انتشار پست حتما باید 15 دقیقه قبل و بعد انتشار پست آنلاین باشید .

رابط کاربران ( هر پستی که منتشر می شود ، زمانی بیشتر دیده می شود که تعداد لایک ، کامنت و سیو های آن پست زیاد باشد مخصوصا در ساعات اولیه پست گذاشتن )

 

مقالات دیگر : معرفی بهترین آنتی ویروس های ویندوز

 

نتیجه گیری

 

رعایت کردن تمام مسائل گفته شده باعث رشد و پیشرفت پیج های اینستاگرام می شود که فقط نیازمند یک ادمین عالی و حرفه ای و کاربلد می باشد با یادگیری و دقت کردن به چند تا نکته می توان خیلی راحت به رشد یک پیج اینستا گرام کمک بسزایی نمود .

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود