چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم | معرفی ربات دانلود ویدیو از یوتیوب در تلگرام❤️

دانلود ویدئو از یوتیوب چگونه است ؟همانطور که می دانید پلتفرم یوتیوب یکی از بزرگترین سرویس های اشتراک ویدیو است اما مشکلی که وجود دارد این است که شما نمی توانید با استفاده از اکانت رایگان ای که در یوتیوب دارید ویدیو های مختلفی را که در آن مشاهده می کنید یا دانلود کنید همینطور ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان نحوه اینکه چگونه از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم را آموزش می دهیم تا بتوانید به راحتی با ابزارها و وبسایت هایی که وجود دارد در گوشی های اندرویدی خود و غیره ویدیو های مختلف و پربازدید یوتیوب را به راحتی و در عرض چند دقیقه دانلود کنید در ادامه همراه ما باشید.

همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در ورود به پلتفرم یوتیوب به مشکل میخورید به شما پیشنهاد می کنیم که آموزش باز کردن یوتیوب بدون فیلتر شکن  را در رایا پروژه را مشاهده کنید.

 

یوتیوب چیست؟

یوتیوب چیست؟ - رایا پروژه

یوتیوب چیست؟ – رایا پروژه

امروزه کمتر کسی وجود دارد که پلتفرم یوتیوب را نشناسد ، یوتیوب یک سایت اشتراک ویدیو است که روزانه هزاران ویدیو در آن آپلود می شود و شما می توانید به ویدیو های مختلف از جمله آموزشی سرگرمی و غیره دسترسی داشته باشید این وبسایت یکی از پربازدیدترین وبسایت های جهان است و شما می توانید اپلیکیشن های آن را در سیستم های مختلفی مانند اندروید ios و غیره در دسترس داشته باشید و وارد این پلتفرم شوید.

یوتیوب نسخه رایگان برای تبلیغات مختلفی است که ممکن است برای شما مشکل ساز باشد و همین دلیل پیشنهاد می کنیم که مقاله حذف تبلیغات یوتیوب در موبایل و کامپیوتر را مشاهده کنید.

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

دانلود ویدیو از یوتیوب با روش هایی آسان - رایا پروژه

دانلود ویدیو از یوتیوب با روش هایی آسان – رایا پروژه

پلتفرم محبوب یوتیوب یکی از بزرگترین سایت‌های اشتراک ویدئو در دنیاست که محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دنیا دارد. با این حال، ویدئوهایی که در این سایت قرار میگیرند، معمولاً فقط برای تماشا هستند و شما نمی‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید. اگر شما هم  همیشه در جستجوی روش‌هایی برای دانلود فیلم‌های یوتیوب هستید، ما در این ادامه مقاله قصد داریم تا بهترین روش‌ها برای دانلود ویدئوهای یوتیوب را با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و افزونه‌های مرورگر معرفی خواهیم کنیم با ما همراه باشید.

نرم‌افزارهای محبوب برای دانلود فیلم از یوتیوب

امروزه نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای یوتیوب برای هر سیستم عاملی در دسترس هستند و شما میتوانید با استفاده از آن‌ها،  به راحتی ویدئوهای مورد نظر خود را دانلود کنید. در ادامه برخی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای یوتیوب را معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار 4K Video Downloader

این برنامه یکی از بهترین و معروف‌ترین نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای یوتیوب است که به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای با کیفیت بالا را با فرمت‌های مختلف مانند MP4، MKV و FLV  را به راختی دانلود کنید.

نرم افزار Freemake Video Downloader

Freemake Video Downloader نیز به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت بالا و با فرمت‌های مختلف دانلود کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، فیلم‌ها را درفرمت‌هایی مانند MP4، MKV، AVI، و WMV دانلود کنید.

نرم‌افزار YTD Video Downloader

نرم‌افزار YTD Video Downloader نیز یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای یوتیوب است که با سرعت بالا ویدئوهای با کیفیت بالا را دانلود می‌کند و به شما اجازه می‌دهد فرمت‌های مختلف را انتخاب کنید.

افزونه‌های مرورگر برای دانلود فیلم از یوتیوب

بعضی از مرورگرهای وب مانند مرورگ محبوب گوگل کروم، فایرفاکس و اوپرا، افزونه‌هایی برای دانلود ویدئوهای یوتیوب در اختیار کاربران قرار می‌دهند. که در ادامه به برخی از آن های  میپردازیم که توسط کاربران بسیار مورد استفاده قرار میگیرد

Video DownloadHelper

این افزونه برای مرورگرهای  مانند گوگل کروم، فایرفاکس و اوپرا در دسترس قرار داردو به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت بالا و با فرمت‌های مختلف و مد نظرتون دانلود کنید.

SaveFrom.net

این پلاگین برای گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس است و با استفاده از آن، می‌توانید به راحتی ویدئوهای یوتیوب را با فرمت‌های مختلف دانلود کنید.

Video Downloader professional

افزونه Video Downloader professional برای گوگل کروم، فایرفاکس و اوپرا در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت بالا و با فرمت‌های مختلف دانلود کنید.

 

سایت دانلود از یوتیوب

 

 امروزه سایت های زیادی از هستند که با توجه به امکاناتی که به کاربران خود ارائه می دهند محبوبیت بالایی را در بین آنها ایجاد کرده‌اند اما در ادامه قصد داریم چندین وب سایت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون هیچ ابزار تغییر آی پی و غیره ویدیو های یوتیوب را در سریعترین زمان دانلود کنید. 

 

🔗بیشتر بخوانید : آموزش سئو ویدیو در یوتیوب

 

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

سایت QDownloader یکی از سایت‌های معروف برای دانلود ویدئوهای یوتیوب است که به صورت آنلاین و رایگان خدمات ارائه میکند. این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آدرس ویدئوی یوتیوب، فیلم‌های مورد نظر خود را با کیفیت‌های مختلف و فرمت‌های مختلفی را دانلود کنید. برای استفاده از سایت QDownloader، به سادگی می‌توانید آدرس آن را در مرورگر خود بزنید و وارد سایت مورد نظر شوید.

برای دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از سایت QDownloader، کافی است که ابتدا آدرس ویدئوی مورد نظر را از یوتیوب کپی کنید. سپس به سایت QDownloader مراجعه کرده و آدرس ویدئو را در قسمت مشخص شده وارد کنید. بعد از این کار، با کلیک بر روی دکمه “دانلود”، لینک‌های دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد. در این بخش، شما می‌توانید کیفیت و فرمت دلخواه خود را برای دانلود ویدئو انتخاب کنید.

یکی از مزایای که در استفاده از وب سایت QDownloader دارید ، عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری غیره بر روی کامپیوتر شماست. این سایت به صورت آنلاین و از طریق مرورگر وب کار می‌کند و به همین دلیل شما می‌توانید با هر دستگاهی که دارای مرورگر وب باشد، به سادگی ویدئوهای مورد نظر خود را دانلود کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این سایت این است که  انواع فرمت‌های مختلف را به شما ارائه میکند، و این امکان را دارید تا با توجه به نیاز خود، فرمت مناسب را برای دانلود ویدئو انتخاب کنید.

همچنین، سایت QDownloader دارای قابلیت دانلود همزمان بیش از یک ویدئو است که میتواند بسیار کار آمد براتون باشد. به این صورت که شما می‌توانید تا چندین آدرس ویدئو را همزمان در قسمت مشخص شده وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه “دانلود”، تمام ویدئوها را به صورت همزمان دانلود کنید. این ویژگی بسیار موثر و مفید است و به شما این امکان را می‌دهد تا برای دانلود ویدئوهای مختلف، زمان کمتری صرف کنید.

سایت QDownloader همچنین از امکانات دیگری و خوبی نیز برخوردار است. برای مثال، این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از لینک ویدئوی یوتیوب، صوت آن را با کیفیت بالا و فرمت MP3 دانلود کنید که بسیار عالی است . و همچنین، این سایت از زبان‌های مختلف دنیا نیز پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا زیرنویس فارسی یا زبان دیگری را برای ویدئوهای مورد نظر خود دانلود کنید.

در کل، استفاده از سایت QDownloader برای دانلود ویدئوهای یوتیوب، بسیار ساده و راحت است. این سایت به شما امکانات مختلفی را برای دانلود ویدئوها ارائه می‌دهد و با توجه به نیاز خود، می‌توانید فرمت و کیفیت مناسب را برای دانلود ویدئو انتخاب کنید. همچنین، عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری بر روی کامپیوتر شما، این سایت را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای دانلود ویدئوهای یوتیوب تبدیل کرده است.

 

اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید

اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید - رایا پروژه

اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید – رایا پروژه

یکی دیگر از روش های دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، روشی راحت و سریع برای دسترسی به ویدئوهای مورد علاقه شما در یوتیوب است . در این بخش از مقاله قصد داریم تا ، به معرفی چند اپلیکیشن دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید بپردازیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ویدئوهای مورد علاقتون  را با کیفیت و فرمت دلخواه دانلود کنید.

برنامه Snaptube

برنامه Snaptube یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید است. این اپلیکیشن با ارائه امکانات متنوعی مانند دانلود فیلم با کیفیت‌های مختلف، دانلود فایل‌های صوتی و دانلود ویدئوها از سایر وب‌سایت‌ها، مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. برای استفاده از این اپلیکیشن، کافی است که آن را از سایت رسمی Snaptube دانلود کرده و بر روی گزینه “Download” کلیک کنید. پس از نصب، با وارد کردن آدرس ویدئو مورد نظر، می‌توانید آن را با کیفیت و فرمت های مختلف و  دلخواه دانلود کنید.

برنامه TubeMate

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید است که برای کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن قدرتمند و سریع هستند، پیشنهاد می‌شود. این اپلیکیشن با دارا بودن قابلیت دانلود فیلم با کیفیت‌های مختلف، فرمت‌های متعدد، و امکانات دیگری مانند تبدیل فیلم به فرمت‌های صوتی و افزودن زیرنویس، مورد استفاده قرار گرفته است. برای استفاده از TubeMate، کاربران می‌توانند آن را از سایت رسمی TubeMate دانلود کنند. پس از نصب، با وارد کردن آدرس ویدئو مورد نظر، می‌توانید با کیفیت و فرمت دلخواه آن را دانلود کنید. علاوه بر این، TubeMate از دانلود ویدئوهایی با کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند که یک مزیت بزرگ به حساب می آید که این امکان را به کاربران ارائه می‌دهد تا با بهره‌گیری از این قابلیت، ویدئوهای با کیفیت بالا را دانلود کنند.

برنامه VidMate

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید است که با امکانات متنوعی همچون دانلود ویدئوها با کیفیت‌های مختلف، دانلود فایل‌های صوتی، دانلود ویدئوها از سایر وب‌سایت‌ها و دانلود ویدئوهای برنامه‌های  های مختلف تلویزیونی و فیلم‌های جدید، جزء بهترین اپلیکیشن‌های این دسته قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه ، می‌توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را با کیفیت و فرمت دلخواه دانلود کنید.

 

دانلود از یوتیوب با سایت y2mate

 

دانلود فیلم‌های مختلف یوتیوب با استفاده از سایت‌های آنلاین ، یکی از روش‌هایی است که برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود، کاربران اینترنتی اغلب به آن‌ها سر میزنند. یکی از سایت‌های پرطرفدار برای دانلود ویدئوهای یوتیوب، سایت y2mate می‌باشد. در این ادامه این بخش، به بررسی این سایت پر طرفدار و روش‌های دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از آن می‌پردازیم.

سایت y2mate یکی از معروف‌ترین سایت‌های دانلود ویدئوهای یوتیوب می‌باشد. با استفاده از این سایت، کاربران می‌توانند ویدئوهای یوتیوب خود را با کیفیت و فرمت دلخواه دانلود کنند. برای استفاده از این سایت، کاربران باید به آدرس سایت y2mate مراجعه کنند و سپس آدرس ویدئو مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد کنند.

در مرحله بعد، کاربران می‌توانند کیفیت و فرمت دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنند. پس از انتخاب کیفیت و فرمت، سایت y2mate شروع به پردازش ویدئو مورد نظر می‌کند و پس از اتمام عملیات، لینک دانلود به کاربران ارائه و نشان می‌شود.

برای راحتی بیشتر کاربران، این سایت از افزونه‌های مرورگر کروم و غیره نیز پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند با نصب آن‌ها، به راحتی ویدئوهای یوتیوب خود را دانلود کنند.

علاوه بر سایت y2mate، روش‌های دیگری نیز برای دانلود ویدئوهای یوتیوب وجود دارند. یکی از این روش‌ها استفاده از سایت savefrom.net است. این سایت به راحتی قابل دسترسی است ومحدود نیست و کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس ویدئو مورد نظر، با کیفیت و فرمت هایی که وجود دارد و مدنظرشان است  آن را دانلود کنند.

همچنین، سایت tubeoffline.com نیز یکی دیگر از سایت‌هایی است که برای دانلود ویدئوهای یوتیوب استفاده می‌شود. این سایت ابزارهای متنوعی را برای دانلود ویدئوهای یوتیوب و دیگر سایت‌های ویدئویی فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها به راحتی ویدئوهای خود را با کیفیت و فرمت دلخواه دانلود کنند.

افزونه‌های مرورگری مانند Video DownloadHelper نیز برای دانلود ویدئوهای یوتیوب خیلی توسط کابران مورد استفاده قرار می‌گیرند. با نصب این پلاگین ، شما می‌توانند با یک کلیک ویدئوهای یوتیوب خود را با کیفیت و فرمت دلخواه دانلودکیند.

در نهایت حتما، باید به این نکته توجه داشته باشید که دانلود ویدئوهای یوتیوب به میتواند در برخهی از کشور ها غیرقانونی است و بسته به کشور و منطقه، قوانین مختلفی در این زمینه وجود دارد. لذا، بهتر است قبل از دانلود هر ویدیو ایی به قوانین کشور خود مراجعه ای داشته باشید.

معرفی سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

در دنیای امروز، دسترسی به محتوای ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب بسیار رایج و آسان شده است و کاربران اینترنتی همیشه به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند ویدئوهای مورد علاقه خود را از این فضا با کیفیت بالا و زمانی کم دانلود کنند. از جمله روش‌هایی که کاربران برای دانلود ویدئوهای یوتیوب استفاده می‌کنند، سایت‌های دانلود با لینک مستقیم می‌باشند. در ادامه این بخش قضد داریم تا ، به بررسی برخی از سایت‌های دانلود با لینک مستقیم برای دانلود ویدئوهای یوتیوب می‌پردازیم.

savefrom.net

سایت savefrom.net یکی از معروف‌ترین سایت‌های دانلود ویدئویی با لینک مستقیم است. برای استفاده از این سایت، کاربران باید آدرس ویدئوی مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد کرده و سپس روی دکمه “دانلود” کلیک کنند. در عرض چند ثانیه، سایت savefrom.net شروع به پردازش ویدئو مد نظر شما می‌کند و پس از اتمام عملیات، لینک دانلود به شما ارائه می‌شود.

y2mate.com

y2mate.com نیز یکی از پرطرفدارترین سایت‌های دانلود ویدئو با لینک مستقیم برای دانلود ویدئوهای یوتیوب می‌باشد. برای استفاده از این سایت، کاربران باید آدرس ویدئوی مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد کرده و سپس کیفیت و فرمت دلخواه خود را انتخاب کرده و روی دکمه “شروع” کلیک کنند. پس از پردازش ویدئو، لینک دانلود به کاربران ارائه می‌شود.

keepvid.pro

نیز یکی دیگر از سایت‌های دانلود با لینک مستقیم برای دانلود ویدئوهای یوتیوب می‌باشد. این سایت دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس ویدئوی مورد نظر خود، به سادگی ویدئو را دانلود کنند. علاوه بر این، سایت keepvid.pro قابلیت دانلود ویدئوهایی با کیفیت 4K و 8K را نیز فراهم می‌کند.

vidmateapp.com

یکی دیگر از سایت‌های معروف برای دانلود ویدئو با لینک مستقیم است. با استفاده از این سایت، کاربران می‌توانند به راحتی ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنند و از قابلیت تبدیل فرمت ویدئو نیز بهره‌مند شوند. علاوه بر این، سایت vidmateapp.com قابلیت دانلود ویدئوهایی از سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام را نیز داراست.

 

مقالات دیگر :  تعرفه در آمد از یوتیوب چقدر است؟

 

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رایگان

 

همونطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارد که ما قصد داریم یکی از ساده‌ترین این روش‌ها را برای شما معرفی کنیم  ، شما می‌توانید با استفاده از پیام رسان تلگرام و رباتی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد ویدیوهای یوتیوبی خود را در سریع‌ترین زمان دانلود کنید .

برای استفاده از این ربات کافیست که آدرس زیر را در تلگرام خود وارد کنید و سپس آدرس ویدیو یوتیوبی خود را کپی کنید و در این ربات وارد کنید سپس می‌توانید نوع خروجی فایل را نیز مشخص کنید تا ویدیو مد نظر شما با خروجی که انتخاب کرده‌اید برای شما ارسال گردد و به راحتی آن را دانلود کنید به همین سادگی !

 

آیدی ربات دانلود ویدیو از یوتیوب : utubebot@

جمع بندی

 

ما سغی کردیم تا در این مقاله بهترین و کوتاهترین روش دانلود فیلم از یوتیوب را برای شما عزیزان معرفی کنیم اگر شما نیز ابزارهای دیگری را میشناسید که میتوان بدون هیچ دردسری و آسان ویدیو های یوتیوب را بر روی موبایل و کامپیوتر های شخصی خود دانلود کرد و شامل می شود که در بخش کامنت ها آن را به ما معرفی کنید  باتشکر .

 

سوالات متد اول

 

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

شما میتوانید با استفاده از روش هایی که در این مقاله گفته شده است ویدیو های مد نظرتون را با کیفیت بالا و رد سریهترین زمان دانلود دانلود کنید.

آیا در گوشی های اندرویدی هم میشه ویدیو  های یوتیوب را دانلود کرد؟

بله ، شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن هایی که در این مقاله آن ها را معرفی کردیم ویدیو های خودتون را از یوتیوب در گوشی های اندرویدی نیز دانلود کنید.

با استفاده از این ابزار های که در مقاله معرفی شد آیا کیفیت ویدیو ها کم میشود پس از دانلود ؟

خیر ، شما با استفاده از این ابزار ها کیفیت ویدیو های شما تغییری نخواهد کرد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود