حذف تبلیغات یوتیوب | به صورت کامل در موبایل و ویندوز

حذف تبلیغات در یوتیوب - رایا پروژه

 

یوتیوب که یک از پر بازدید ترین وبسایت های جهان است که در آن ویدیو منتشر می‌شود و یکی از جذاب ترین پلتفرم های تماشای ویدیو به صورت آنلاین است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از این وب سایت استفاده می کند اما زمانی که شما در ویدیو را در یوتیوب نگاه کنید در آن تبلیغاتی نمایش داده می شود که ممکن است برای شما خوشایند نباشد ما قطعتم در این مقوله آموزش حذف تبلیغات یوتیوب را در موبایل و کامپیوتر آموزش آموزش دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

تبلیغات در یوتیوب چگونه است؟

 

زمانی که چند شما به بالای ۱۰۰۰ نفر می رسد چه می توان قابلیت درآمدزایی از یوتیوب را فعال کنیم پس از فعال سازی این گزینه یوتیوب صورت اتومات بر روی ویدیو های شما تبلیغاتی را هر چند دقیقه قرار خواهد داد که با مشاهده این تبلیغات از سوی کاربران یوتیوب برای شما درآمدی را در نظر خواهد گرفت با توجه به درآمد خوبی که از این طریق می توان به دست گرفت بسیاری از افرادشغل اول خود را تولید محتوا در یوتیوب قرار دادند.

 

حذف تبلیغات یوتیوب در کروم

 

شما برای اینکه تبلیغات مزاحم را در گوگل کروم پاک کنید از افزونه هایی که در این رابطه منتشر شده استفاده کنید که نام آن است یا نه Adblock Plus از شما می توانید با مراجعه به فروشگاه گوگل را جستجو و نصب کنیم و پس و زمانی که وارد یوتیوب می شوید کافیست که این افزونه را فعال کنید تبلیغات یوتیوب برای شما غیرفعال شود 

 

حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید

 

شما اگر در گوشی های اندرویدی میخواهید  تبلیغات را حذف کنید باید  باید نرم افزاری دانلود و نصب کنیم که نام آن نرم افزار  (Adblock Browser) است شما با نصب این نرم افزار از پلی استور می توانید با خیال راحت فیلم های مورد علاقه خود را در یوتیوب بدون مزاحمت و تبلیغاتی مشاهده کنید 

 

حذف تبلیغات یوتیوب بدون نرم افزار و روش خاصی

 

یکی دیگر از روش هایی که می توان از آن استفاده کنید هیچ نیازی به افزونه و نرم افزار خاصی ندارد این است که شما در انتهای (‏URL )یک علامت نقطه(.) بگذارید تاپ بدون تبلیغ برای شما نمایش داده شود .

 

در آمد از یوتیوب چگونه است؟

 

اگر شما قصد دارید در یوتیوب فعالیت کنیم و با آپلود ویدیو در پلتفرم کسب درآمد کنید میتوانید از همین الان در یوتیوب چنل خود را ایجاد کنید و شروع به تولید محتوا کنید اگر میخواد بدونی که تعرفه درآمد از یوتیوب چقدر است  را در رایا پروژه مشاهده کنید.

 

چطر میتونم در یوتیوب ویدیو سئو کنم؟

 

اگر قصد دارید که در یوتیوب درآمد خوبی را داشته باشید باید تولید محتوای موثر انجام دهید و به بازدید های زیادی را دریافت کند و ما به همین دلیل پستی را در رایا پروژه  منتشر کرده ایم که به شما آموزش سئو ویدیو در یوتیوب را بطور کامل آموزش خواهیم داد که با مراجعه به مقاله می توانید از نکات گفته شده استفاده کنید و آن را در خود چنل اعمال کنید تا بتوانید بازدید های زیادی را دریافت کنید و درآمد خوبی داشته باشید. 

 

🔗بیشتر بخوانید :  چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

 

چگونه تبلیغات یوتیوب را برای کانالمون فعال کنیم؟

 

برای فعال کردن تبلیغات YouTube برای کانال خود، ابتدا باید شرایط واجد شرایط بودن تعیین شده توسط YouTube را رعایت کنید. شما باید یک حساب AdSense متصل به کانال YouTube خود داشته باشید، حداقل 1000 مشترک داشته باشید و در 12 ماه گذشته حداقل 4000 ساعت تماشا داشته باشید.

هنگامی که این شرایط را داشته باشید، می‌توانید به استودیوی YouTube بروید و به برگه «کسب درآمد» بروید. در اینجا، می‌توانید کسب درآمد را برای ویدیوهای خود فعال کنید و انواع تبلیغاتی را که می‌خواهید نمایش دهید، مانند تبلیغات نمایشی، ، تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن و غیره انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که YouTube کانال شما را از نظر مطابقت با خط‌مشی‌ها و فوانینی که دارد آن‌ها بررسی می‌کند. قبل از تأیید کسب درآمد، بنابراین ایجاد محتوای اصلی و با کیفیت در چنلتون ضروری است.

 

کلام آخر

 

در این مقاله آموزش آسان و سریع حذف تبلیغات یوتیوب را برای شما عزیزان  شرح داده ایم که میتوانید از این پس ویدیوهای بدون تبلیغ و در یوتیوب مشاهده کنید و امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود