انجام پروژه های ایتبس | سفارش تمامی پروژه های ETABS

انجام پروژه ایتبس ETABS

انجام پروژه های ایتبس - رایا پروژه

انجام پروژه های ایتبس – رایا پروژه

 

انجام پروژه های ایتبس با کیفیت بالا و در سریعترین زمان در مجموعه رایا پروژه انجام می شود شما عزیزان می توانید تمامی سفارش های پروژه های ایتبس خود را در رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهیم تا با بهترین کیفیت و زمانی که شما معین می کنید خروجی پروژه شما برایتان ارسال شود. 

 

ایتبس (ETABS )چیست ؟

 

ایتبس (ETABS) یک نرم‌افزار پیشرفته طراحی و تحلیل سازه‌های ساختمانی است که توسط شرکت CSI (Computers and Structures, Inc.) توسعه داده شده است. این نرم‌افزار برای طراحی سازه‌هایی با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و همچنین برای تحلیل و بررسی رفتار واکنش سازه‌ها در برابر بارهای مختلف (بار زنده، بار مرده، بار باد و زلزله) استفاده می‌شود.

ایتبس در زمینه‌ی طراحی و تحلیل سازه‌های بتنی، فولادی، چوبی و … قابل استفاده است و به دلیل ارائه‌ی ابزارهای پیشرفته‌ای برای تحلیل دینامیکی و غیرخطی سازه‌ها، در طراحی سازه‌های پیچیده و بزرگ کاربرد بسیاری دارد. این نرم‌افزار امکانات بسیاری از جمله طراحی سازه‌های بتنی و فولادی، تحلیل غیرخطی، تحلیل دینامیکی، طراحی برج‌ها و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برای استفاده از نرم‌افزار محبوب ایتبس، کاربران نیاز دارند تا  به دانش کافی در زمینه‌ی مهندسی عمران و تحلیل سازه‌ها تسلظ داشته باشند و علاوه بر این، مهارت در استفاده از نرم‌افزارهای مرتبط با ایتبس نیز برای استفاده بهینه از این نرم‌افزار الزامی است. برای  همین مورد یادگیری کار با ایتبس، می‌توان از دوره‌های آموزشی مرتبط با این نرم‌افزار عالی استفاده کرد.

 

کاربرد های ایتبس

 

کاربرد های ایتبس را میتوان در طراحی برج‌ها و ساختمان‌های بلند، ایتبس به عنوان یکی از نرم‌افزارهای پیشرفته و محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار، مهندسان می‌توانند به راحتی طراحی و تحلیل سازه‌های پیچیده‌ای را در نظر بگیرند. همچنین، ایتبس امکانات بسیاری را برای تحلیل رفتار های سازه‌ها در برابر بارهای مختلف (بار زنده، بار مرده، بار باد و زلزله) فراهم  و درست کرد.

از دیگر کاربردهای ایتبس، طراحی سازه‌های چوبی است. این نرم‌افزار امکانات بسیاری را برای طراحی و تحلیل سازه‌های چوبی فراهم می‌کند و مهندسان می‌توانند با استفاده از آن به راحتی طرح‌های مختلفی برای سازه‌های چوبی ایجاد کنند. د.

 

نحوه همکاری و ثبت سفارش پروژه های  ایتبس ETABS در رایا پروژه

 

برای همکاری در انجام پروژه های ایتبس کافیست که به صفحه دعوت به همکاری در پروژه مراجعه کنید و رزومه و اطلاعاتی که خواسته شده را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم 

همچنین برای سفارش پروژه شما می توانید از انتهای این صفحه بر روی گزینه سفارش پروژه کلیک کنید و در صفحه مربوطه که برای شان باز می شود پروژه خود را از طریق فرم مربوطه و یا شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی و خارجی برای مناسب کوتاهترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشد 

 


خدمات مرتبط :

انجام پروژه های فولاد و بتن

انجام پروژه مدلسازی قاب دو بعدی

انجام پروژه میکرو استیشن

 انجام پروژه های مهندسی نفت

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه ترسیم دیاگرام های معماری

انجام پروژه های مهندسی برق

انچام پروژه های عمران 

انجام پروژه های safe

انجام پروژه های معماری

انجام پروژه های مهندسی صنایع

انجام پروژه حمل و نقل

انجام پروژه گرس هاپر

انجام پروژه نانو

 انجام پروژه اسکیس

انجام پروژه دیزاین بیلدر

انجام و مشاوره تری دی مکس

انجام پروژه پانل ساندویچی

انجام پروژه های SGeMS

 انجام پروژه های sap


سفارش پروژه


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود