بازی های مخفی گوگل | معرفی چند گیم مخفی و سرچ های جادویی در گوگل ❤️

بازی های مخفی گوگل : شرکت گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان است که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کند که بیشتر موارد را با جستجوگر معروف گوگل می شناسیم و روزانه از آن استفاده می کنیم شما میتوانیم در جستجوگر گوگل به اطلاعات مختلفی دسترسی داشته باشید و معمول سایت های مختلف را می توان در آن مشاهده کنید اما این جستجوگر می تواند کارهای دیگری را برای شما انجام دهد مانند مشاهده ساعت تقویم و بازی کردن ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان بازی های مخفی گوگل را معرفی کنیم می‌توانیم با آنها دسترسی داشته باشید و اگر حوصله تان در وب گردی سر رفته است می توانید از این بازی ها استفاده کنید.

همچنین اگر قصد دارد تا بهترین بازی های مربوط به موبایل و اندروید را برای موبایل خود نصب کنید به شما توصیه می کنیم که مقاله معرفی بهترین بازی های اندروید را مشاهده بفرمایید.

 

بازی های مخفی گوگل به چه معناست؟

بازی های مخفی گوگل

بازی های مخفی گوگل

 

ممکن است بسیاری از افراد از بازی های مخفی گوگل و یا قابلیت هایی که این موتور جستجو در اختیار شما قرار می‌دهد غافل باشد اما نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین و پر بازدید ترین بازی هایی که میتوان در موتور جستجوی آنلاین آن را بازی کنیم که معرفی می کنیم.

بازی های مخفی گوگل جذابیت بسیاری دارد چرا که شما می توانید مانند این که در موبایل ها و یا در کامپیوتر خود بازی های مختلف را نصب کنیم و آن را بازی میکنید در این موتور جستجو می توانید با سرچ کلمه بازی که در ادامه به آن میپردازیم به صورت آنلاین بازی های مختلفی را انجام دهید بدون اینکه حجم یک سیستم شما گرفته شود.

این بازی‌ها آنلاین است و کافیست که نام بازی مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و به این بازی ها دسترسی داشته باشید که تنوع بسیار بالایی دارد و بسیاری از برنامه نویسان بازی های مختلفی را به صورت آنلاین در این موتور جستجو ارائه می‌شود را طراحی کردند تا شما بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

 

خدمات مرتبط : طراحی بازی

 

معرفی چندین بازی مخفی گوگل که نمیدانستید

 

در این بخش قصد داریم تا بازی هایی که در موتور جستجوی گوگل ارائه می‌شود و به احتمال زیاد شما از آن خبر ندارید را به شما عزیزان معرفی کنید که می توانید در اوقات فراغت خود از این بازی استفاده کنیم و لذت ببرید و ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

سرچ کلمه Garden Gnomes

سرچ کلمه Garden Gnomes

سرچ کلمه Garden Gnomes

 

Garden Gnomes گیم بسیار عالی و سرگرم کننده ایی است که می توانید با سرچ کلمه (Garden Gnomes) آن را در گوگل مشاهده کنید و با زدن بر روی آن می توانید بازی را شروع کنید ، این بازی شباهت بسیار زیادی به گیم محبوب انگری برد دارد و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است 

 

سرچ کلمه Solitaire

سرچ کلمه Solitaire

سرچ کلمه Solitaire

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به بازی های کارت علاقه خاصی دارید و آن را از ویندوز ۷ مایکروسافت دنبال می کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی Solitaire  را در گوگل سرچ کنید. 

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم

 

سرچ کلمه T-Rex Run

سرچ کلمه T-Rex Run

سرچ کلمه T-Rex Run

 

شاید بسیاری از افراد با این بازی T-Rex Run آشنایی داشته باشد و بسیاری دیگر نیز می تواند اتفاق این بازی را انجام داده باشند چرا که گوگل به خوبی می داند که قطع شدن اینترنت چقدر می توانند کاربران را عصبانی می‌کند و آنها را کلافه کننده همین دلیل شرکت گوگل بازی را برای مرورگر کروم عرضه کرد که شما زمانی که اینترنت ندارید می توانید با کلیک بر روی صفحه بازی دسترسی داشته باشید این بازی یک دایناسور است که باید روی بوته ها پرش کنید و امتیاز بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : کد های مخفی موبایل

 

سرچ کلمه Zerg Rush

سرچ کلمه Zerg Rush

سرچ کلمه Zerg Rush

 

این بازی می‌تواند شما را حیرت زده کند شما زمانی که کلمه ای  Zerg Rush را در گوگل جستجو کنید مانند همیشه صفحه سرچ گوگل را مشاهده می کنید و پس از چند لحظه اشکالی مانند ویروس به نتایج گوگل شما حمله می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد و شما باید با کلیک بر روی آن ها اجازه ندهید تا سایت هایی که در جستجو قابل مشاهده هست نابود نشود. 

 

سرچ کلمه Pac-Man

سرچ کلمه Pac-Man

سرچ کلمه Pac-Man

 

یکی دیگر از بازی هایی که طرفدار زیادی دارد و در سال ۲۰۱۰ طراحی و منتشر شد بازی Pac-Man است که برای دسترسی به آن می توانید همین نام را در جستجوی گوگل سرچ کنید و آن را به صورت آنلاین بازی کنید.

 

بازی در گوگل کروم

 

می توان به جرات گفت که گوگل کروم بهترین مرورگر برای دستگاه های اندرویدی و یا ویندوزی است و بسیاری از کاربران مک نیز از این مرورگر استفاده می کنند ، چرا که سازنده گوگل کروم شرکت محبوب گوگل است و می تواند صفحات وب بالایی در موتور جستجوی گوگل برای شما لطف کند و همین دلیل بسیاری از افراد از این مرورگر به صورت پیش فرض استفاده می کند و شما میتوانید تمامی بازی هایی که در این مقاله برای شما معرفی شده است را به تازگی در این مرورگر جستجو کنید و به آن دسترسی داشته باشید. 

اگر از آن دسته افرادی هستید که وقت خود را در جستجوی گوگل و مشاهده صفحات وب می گذرانید به شما توصیه می کنیم که مقاله ترفند های گوگل را نیز بررسی کنید تا با ترفندهایی موتور جستجو بیشتر آشنایی داشته باشید.

 

سرچ های جادویی گوگل

سرچ های جادویی گوگل

سرچ های جادویی گوگل

 

همانطور که می دانید موتور جستجوی گوگل قابلیت های زیاد دارد که بخشی از آن مربوط به بازی هایی است که در این مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم اما شما میتوانید از موتورهای جستجوی که وجود دارند همانند گوگل استفاده های خوبی را ببرید که برخی از آنها عبارتند از تنظیم ساعت موبایل شما از طریق موتور جستجو دسترسی به تقویم و ساعت فعلی دستگاه شما انجام برخی از تنظیمات از طریق موتور جستجو بر روی دستگاه اندرویدی شما و هزاران قابلیتی که شما از آن بی خبر است.

به همین خاطر ما در رایا پروژه مقاله ای را منتشر کرده‌ایم که به برخی از قابلیت هایی که موتور جستجوی گوگل به شما می دهد اشاره خواهیم کرد و روش کار با استفاده آن را نیز به شما آموزش خواهیم داد چون می توان همین الان در وبسایت را پروژه در بخش جستجو نام ترفند های گوگل را سرچ کنید و سپس بر روی صفحه برای شما نمایان می شود کلیک کنید که می توانید در این صفحه به تمامی ترفند های گوگل که می تواند بسیار برای شما جدید و جذاب باشد دسترسی پیدا کنید.

همچنین شما می‌توانید در این مقاله به سرچ های جادویی که در گوگل وجود دارد دسترسی پیدا کنید ، در برخی از این سرچ های جادویی که وجود دارد شما می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید و سرگرم شوید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از ترفند های گوگل و استفاده از سرچ های جادویی که در این موتور جستجو محبوب در دنیا وجود دارد شما باید دسترسی کامل به اینترنت داشته باشید تا بتوانید از این موارد استفاده کنید.

 

مقالات دیگر : چطور جستجوی ایمن را خاموش کنیم

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان بازی های مخفی گوگل را معرفی کنید تا بتوانید با جوی نام آنها در موتور جستجوگر به این بازی ها دسترسی داشته باشید و در اوقات فراغت خود از گیم های آنلاین موارد استفاده کنید ، شما نیز اگر بازی های دیگری را میشناسید که می‌توان آن را در موتور جستجوی گوگل بازی کرد خوشحال می شویم که در بخش کامنت به ما معرفی کنید با تشکر 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

‫2 نظر

  • آرزو

    بسیار عالی

    1401-10-06 در 13:01
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر

      سپاس از شما

      1401-10-06 در 13:07

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود