لیست خدمات

تبدیل عکس نمودار به اکسل + استخراج داده از نمودار در اکسل با استفاده از GetData❤️

تبدیل عکس نمودار به اکسل فرایندی است ، که بسیاری کاربران از آن استفاده میکنند و نمودار های خودشان را با استفاده از برنامه GetData Graph Digitize در اکسل وارد میکنند ، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید نمودار های خودتان را در اکسل وارد کنید ما در این مقاله برای شما عزیزان این آموزش را به صورت ویدیویی و متنی قرار داده ایم ، همچنین اگر پروژه ایی دارید مربوط به نرم افزار اکسل میتوانید از خدمات انجام پروژه های اکسل استفاده کنید.

شاید برایتان مفید باشد: چگونه فایل اکسل را قابل ویرایش کنیم

تبدیل عکس نمودار به اکسل چگونه است؟

تبدیل عکس نمودار به اکسل

تبدیل عکس نمودار به اکسل یک روش مفید و عالی برای استخراج داده‌های عددی از یک تصویر نمودار است.

روش اول برای این تبدیل این است که از طریق نرم‌افزارهای تشخیص تصویر، نمودار را از عکس استخراج کنیم و سپس با استفاده از روش‌های OCR، عدد‌های موجود در نمودار را تشخیص دهیم و در فایل اکسل ذخیره کنیم.

روش دوم برای این تبدیل استفاده از نرم‌افزارهای خاصی است که قادر به تشخیص و استخراج داده‌های نمودار از عکس هستند. با این روش، می‌توان به سرعت و به طور خودکار داده‌های عددی را از یک تصویر نمودار به صورت مستقیم به فایل اکسل منتقل نمود.

بیشتر بخوانید: چگونه فایل اکسل را در متلب باز کنیم

استخراج داده از نمودار در اکسل با استفاده از GetData Graph Digitize

استخراج داده از نمودار در اکسل با استفاده از GetData Graph Digitize

استخراج داده از نمودار در اکسل با استفاده از GetData Graph Digitize، یک روش کارآمد و سریع برای تبدیل نمودارهایی که به صورت تصویری در فایل‌های اکسل ذخیره شده‌اند به داده‌های قابل استفاده است.

این نرم‌افزار به شکل خودکار نقاط موجود در نمودار را تشخیص داده و با استفاده از الگوریتم‌های مناسب، داده‌های عددی متناظر با آن‌ها را استخراج می‌کند.

با استفاده از GetData Graph Digitize، کاربران دیگر نیازی به وارد کردن دستی داده‌ها به صورت شماره‌گذاری ندارند و می‌توانند با تبدیل تصویر نمودار به داده، آن‌ها را به تحلیل و استفاده در تحقیقات و تجزیه و تحلیل‌های آماری خود قرار بدهند.

خدمات مرتبط :

ساخت داشبورد در اکسل

انجام پروژه های حسابداری

انجام پروژه های اقتصاد

انجام پروژه های xlstat

انجام پروژه انبارداری در اکسل

آموزش ویدیویی استخراج داده از نمودار در اکسل با استفاده از GetData Graph Digitize

حمع بندی

ما در این مقاله سعی کردبم تا برای شما عزیزان تبدیل عکس نمودار به اکسل را قرار دادیم تا شما عزیزان از این پس بتوانید به راحتی تمامی نمودار های خود را در سریعترین زمان به اکسل تبدیل کنید ، ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید ، اگر سوال و یا مشکلی در این رابطه دارید میتوانید از بخش کامنت های انتهای این صفحه سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگو شما عزیزان باشند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود