تغییر ایمیل اپل آیدی | آموزش کامل نحوه عوض کردن ایمیل ثبت شده در اپل آیدی

تغییر ایمیل اپل آیدی یکی از مواردی است که شما پس از خرید اپل آیدی باید حتما آن را انجام دهید چرا که اگر این کار را انجام ندهید می تواند حریم خصوصی شما نقض گردد و به خاطر ما در این مقاله قصد داریم تا آموزش کامل تغییر ایمیل ثبت شده برای اپل آیدی را به شما عزیزان شرح دهیم تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهد این مقاله همراه ما باشید 

همچنین اگر قصد دارید که بدونید اپل آیدی چیست و می‌توانید با استفاده از اپل آیدی چه کارهایی میتوانید انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم که مقاله اپل آیدی چیست را مطالعه کنید و کاربرد های آن شناسایی اپل بیشتر آشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه اپل ایدی حذف شده را برگردانیم

 

تغییر ایمیل اپل آیدی چگونه است؟

تغییر ایمیل اپل آیدی - رایا پروژه

تغییر ایمیل اپل آیدی – رایا پروژه

همانطور که در مقالات مرتبط دیگر در رایا پروژه معرفی کردیم اپل آیدی یک حساب کاربری است که توسط اپل برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانید با این حساب، کاربران  از تمامی خدمات مختلف اپل مانند App Store، iTunes Store، iCloud و غیره استفاده کنند. اما ممکن است که بخواهد بر هر دلیل ایمل ثبت شده بر روی اپل آیدی خودتون را تغییر بدید به همین خاطر در ادامه این مطلب، مراحل تغییر ایمیل اپل آیدی را در زیر برای شما کامل توضیخ داده ایم.

 

بیشتر بخوانید :  آموزش انتقال اطلاعات از یک اپل آیدی به اپل آیدی دیگر 

 

نحوه تغییر ایمیل اپل آیدی

 

در این بخش قصد داریم تا نحوه تغییر ایمیل اپل آیدی به سادگی توضیح دهیم و برای تغییر ایمیل اپل آیدی خود، می‌توانید موارد زیر را دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید: آیا اپل آیدی هک میشود

 

  1.  ابتدا به تنظیمات حساب کاربری خود در اپل آیدی وارد شوید. برای ورود به تنظیمات، می‌توانید به سایت اپل آیدی بروید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
  2.  پس از ورود به حساب کاربری خود، به بخش “تنظیمات” بروید. این گزینه در تنظیمات حساب کاربری در سمت چپ قرار دارد.
  3.  در بخش تنظیمات، گزینه “تغییر ایمیل” را انتخاب کنید. این گزینه در قسمت “اطلاعات حساب کاربری” قرار دارد.
  4.  حالا می‌توانید ایمیل جدید خود را وارد کنید. اگر ایمیل جدید شما جدید است، بهتر است از یک ایمیل با نام جدید استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که امنیت اپل آیدی شما بالا باشد.
  5. پس از وارد کردن ایمیل جدید، یک ایمیل تأییدی به ایمیل جدید شما ارسال می‌شود. برای تأیید ایمیل جدید، روی لینک تأیید در ایمیل که اپل برای شما ارسال کرده است، کلیک کنید.
  6.  پس از تأیید ایمیل جدید، باید با استفاده از رمز عبور خود، حساب کاربری خود را تأیید کنید. برای این کار، به بخش “اطلاعات حساب کاربری” در تنظیمات حساب کاربری بروید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  7.  در مرحله آخر باید ایمیل جدید خود را تأیید کنید. برای این کار، از طریق لینک تأییدی که به ایمیل جدید شما ارسال شده است، به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

بیشتر بخوانید : رفع مشکل اپل آیدی لاک شده

 

🔴نکاتی که باید در نظر داشته باشید

  • پس از تأیید ایمیل جدید، باید از آن به عنوان ایمیل اصلی حساب کاربری یا همان اپل آیدی خودتون استفاده کنید.
  • اگر ایمیل جدید شما از قبل با یک حساب کاربری دیگر اپل متصل است، شما نمی‌توانید از آن برای تغییر ایمیل اصلی حساب کاربری خود استفاده کنید.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل در تغییر ایمیل اپل آیدی خود، می‌توانید با پشتیبانی شرکت اپل  در ارتباط باشید که از سایت رسمی قابل دسترسی است.

 

بیشتر بخوانید : چگونه سوال و جوابهای امنیتی اپل آیدی را ریست و یا عوض کنیم؟

 

نتیجه گیزی

ما سعی کردیم تا در این مقاله، مراحل تغییر ایمیل اپل آیدی را برای شما عزیزا به صورت کامل توضیح دهیم و برای تغییر ایمیل اپل آیدی خود باید به تنظیمات حساب کاربری خود در اپل آیدی بروید، گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید، سپس گزینه “تغییر ایمیل” را انتخاب کنید و ایمیل جدید خود را وارد کنید. پس از تأیید ایمیل جدید، باید از آن به عنوان ایمیل اصلی حساب کاربری خود استفاده کنید سپاس که تا انی بخش از مقاله همراه ما بودید اگر مشکلی در روند تغییر ایمیل داشتید از بخش کامنت ها مشکل خودتون را برایمان ارسال کنید.

 

بیشتر بخوانید :  اپل آیدی کارتی چیست ؟ 

 

سوالات متداول

 

۱. چگونه می‌توان ایمیل اپل آیدی را تغییر داد؟

برای تغییر ایمیل اپل آیدی، می‌توانید به مراحل زیر را رعایت کنید:

  • از طریق تنظیمات حساب کاربری خود وارد بخش “تنظیمات” شوید.
  • روی گزینه “تغییر ایمیل” کلیک کنید.
  • ایمیل جدید خود را وارد کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.
  • با استفاده از کد ارسال شده به ایمیل جدید، حساب کاربری خود را تأیید کنید.

 

۲. آیا تغییر ایمیل اپل آیدی باعث حذف اطلاعات و داده‌های من در دستگاه‌های مختلف می‌شود؟

نه، تغییر ایمیل اپل آیدی باعث حذف اطلاعات و داده‌های شما در دستگاه‌های مختلف نمی‌شود. با تغییر ایمیل، فقط ایمیل اصلی حساب شما تغییر می‌کند و سایر اطلاعات و داده‌ها باقی می‌مانند.

 

۳. آیا برای تغییر ایمیل اپل آیدی باید از دستگاهی که اپل آیدی در آن ثبت شده است، استفاده کرد؟

خیر، شما می‌توانید با استفاده از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، ایمیل اپل آیدی خود را تغییر دهید. اما بهتر است از دستگاهی استفاده کنید که شما در آن به اپل آیدی وارد شده‌اید تا به راحتی بتوانید کد تأیید را دریافت کنید.

 

۴. آیا باید پس از تغییر ایمیل اپل آیدی، برای استفاده از خدماتی مانند App Store و iTunes Store، دوباره وارد شویم؟

بله، برای استفاده از خدماتی مانند App Store و iTunes Store با ایمیل جدید خود، باید دوباره وارد شوید و اطلاعات کارت اعتباری خود را  باید وارد کنید، اگر قصد دارید تا از آنها استفاده می‌کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود