آیا اپل آیدی هک میشود؟ | از کجا بفهمیم اپل آیدی ما هک شده

برای استفاده از خدمات و سرویس های شرکت اپل حتما  باید اپل ایدی بر روی آیفون خودتون داشته باشید ، و تمامی اطلاعات شما بر روی اپل آیدی شما ذخیره میشود اما اگر این اپل ایدی دست کسی بیوفتد میتوانید تمامی اطلاعات مهم شما را به سرقت ببرد به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان راه های تشخیص از کجا بفهمیم اپل آیدی ما هک شده را بیان میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید ؛ همچنین اگر قصد دارید که اپل آیدی تهیه کنی به شما توصیه میکنیم که از خدمات خرید اپل آیدی در رایا پروژه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اپل آیدی چیست

 

آیا اپل آیدی هک میشود؟

 

در حالی که هیچ سیستمی کاملاً در برابر هکرها ایمن نیست، به دلیل اقدامات امنیتی قوی که توسط اپل اجرا شده است، به طور کلی هک کردن Apple ID سخت تر کرد.

اپل از ویژگی‌های امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، رمزگذاری، و سیاست‌های سخت‌گیرانه حفظ حریم خصوصی داده‌ها استفاده می‌کند و به این مورد هم معروف است، که دسترسی غیرمجاز به Apple ID را برای هکرها سخت تر از دستگاه های اندرویدی می‌کند.

با این حال، حفظ گذرواژه‌های قوی، به‌روزرسانی منظم دستگاه‌های خود، و احتیاط در هنگام اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی برای کاربران ضروری است تا خطر به خطر افتادن Apple ID خود را به حداقل برسانند.

علاوه بر این، رعایت و انجام برخی از روش ها، مانند دوری از لینک‌های مشکوک و برنامه‌های غیرمجاز، می‌تواند امنیت Apple ID و به طور کلی ایفون شما را بیشتر کند.

 

بیشتر بخوانید: رفع مشکل اپل آیدی لاک شده

 

از کجا بفهمیم گوشی ایفون هک شده

از کجا بفهمیم گوشی ایفون هک شده - رایا پروژه

 

یکی از راه‌های تشخیص هک شدن آیفون، جستجوی فعالیت‌ها و رفتارهای غیرعادی در دستگاه است.

اگر آیفون شما شروع به نشان دادن رفتار  های غیرمنتظره ای مانند خرابی ناگهانی، یا کندی میکند، می تواند نشانه هک باشد. به‌علاوه، اگر برنامه‌ها یا نرم‌افزارهای ناشناس روی دستگاه نصب شده باشد، می‌تواند به معنای دسترسی غیرمجاز باشد.

یکی دیگر از نشانه های واضح هک زمانی است که آیفون بدون اطلاع یا رضایت کاربر شروع به ارسال پیام یا برقراری تماس می کند. در چنین مواردی، اقدام فوری برای ایمن سازی Apple ID و جستجوی کمک حرفه ای برای حذف هر گونه نرم افزار مخربی که ممکن است نصب شده باشد بسیار میتونه مهم است.

به علاوه، اگر کاربر متوجه تغییرات غیرمجاز در اپل خود شود. شناسه، مانند خریدهای ناآشنا یا اطلاعات شخصی دیگر  نشانه قوی ای است که آیفون آنها به خطر افتاده است.

 

بیشتر بخوانید: تغییر ایمیل اپل آیدی

 

حذف دستگاه های متصل به اپل آیدی

حذف دستگاه های متصل به اپل آیدی - رایا پروژه

 

برای حذف دستگاه های متصل به Apple ID، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا برنامه تنظیمات را در دستگاهی که می‌خواهید حذف کنید باز کنید.
  • سپس روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید تا به تنظیمات Apple ID خود دسترسی پیدا کنید.
  • از آنجا، گزینه “iTunes & App Store” را انتخاب کنید و روی Apple ID خود در بالای صفحه بعدی ضربه بزنید.
  • یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و می توانید “View Apple ID” را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی گزینه “Remove This Device” ضربه بزنید. تصمیم خود را با ضربه زدن روی “حذف” یک بار دیگر تأیید کنید و دستگاه را با موفقیت از Apple ID خود حذف خواهید کرد.
  • همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت Apple ID دستگاه ها را از Apple ID خودتون حذف کنید.

با اپل آیدی و رمز عبور خود وارد شوید، سپس به بخش «دستگاه ها» بروید. لیستی از تمام دستگاه های متصل به Apple ID خود را مشاهده خواهید کرد.

به سادگی روی دستگاهی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه سوال و جوابهای امنیتی اپل آیدی را ریست و یا عوض کنیم؟

 

با داشتن اپل ایدی دیگران چیکار میشه کرد

 

دسترسی به Apple ID شخص دیگری می تواند به شما امکان دسترسی و کنترل کامل دستگاه آیفون مورد نظر را داشته باشید.

با اپل آیدی شخصی، می‌توانید اطلاعات شخصی او مانند مخاطبین، ایمیل‌ها، پیام‌ها و عکس‌های ذخیره شده در iCloud را وارد کنید. این بدان معنی است که می توانید فایل های آنها را مشاهده یا حذف کنید، مکالمات آنها را بخوانید و شنود کنید و حتی از طرف آنها پیام ارسال کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از حساب‌های iTunes یا App Store آن‌ها خرید کنید و احتمالاً بدون اطلاع یا اجازه آن‌ها پول خرج کنید.

 

مقالات دیگر : آموزش انتقال اطلاعات از یک اپل آیدی به اپل آیدی دیگر

 

جمع بندی

 

ما سعی کردبم تا در  این مقاله به طور کامل و مختصر سعی کردیم تا در مورد اینکه آیا اپل آیدی هک میشود  را بیان کردیم توضیح دادیم، ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت به ما معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود