حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ | تبدیل خودکار SMS به MMS❤️

حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ : شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با موبایل خود پیامی را برای شخصی ارسال کنید اما پیام ارسال نشود و مجبور باشید  پیام خود را قطعه قطعه در کاراکتر های کوتاه ارسال کنید این مشکل معمولا برای پیام های طولانی پیش میاید که ما در این مقاله در رایا پروژه قصد داریم برای شما عزیزان رفع مشکل تبدیل خودکار SMS به MMS در گوشی را آموزش دهیم با ما همراه باشید.

همچنین اگر مشکل مشابه در استفاده از موبایل خود دارید میتوانید از صفحه رایا کمک و یا صفحه حل مشکلات موبایل در رایا پروژه استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : روش های پیدا کردن گوشی گم شده

 

مفهومMMS چیست؟🤔

MMS یا Multimedia Messaging Service یکی از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته است که به کاربران امکان ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند. در این روش، کاربران می‌توانند علاوه بر متن، تصاویر، ویدیوها، صداها و فایل‌های دیگر را نیز به صورت همزمان در پیام خود ارسال کنند.

از زمان معرفی MMS، این فناوری به طور چشمگیری در حال توسعه و پیشرفت بوده است. امروزه، بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های تبلت از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام‌های چندرسانه‌ای را می‌دهند.

استفاده از MMS در بسیاری از زمینه‌ها مفید است. برای مثال، در صنعت تبلیغات، شرکت‌ها می‌توانند از این فناوری برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی با تصاویر و ویدیوها استفاده کنند. همچنین، در زمینه ارتباطات شخصی، افراد می‌توانند لحظات خاصی از زندگی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.

اما برای استفاده بهینه از MMS، باید دقت کرد که اندازه فایل‌ها و محتواهای ارسالی مناسب باشد تا بتواند به درستی دریافت شود. همچنین، توجه به سرعت اینترنت و قابلیت پشتیبانی دستگاه دریافت کننده نیز اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید : چطور میشه با گوشی به تلویزیون وصل شد

چرا پیام چند رسانه ای ارسال نمیشود؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک پیام چند رسانه ای (MMS) به دوست یا یکی از اعضای خانواده خودتان ارسال کنید، اما با مشکل مواجه شده باشید و پیام شما ارسال نشود! در ادامه سعی داریم تا به رفع مشکل ارسال نشدن پیامک های بلند در گوشی سامسونگ و بررسی دلایل احتمالی ارسال نشدن پیام چند رسانه ای و به برخی از راه حل های آن بپردازیم با ما همراه باشید.

دلایل احتمالی ارسال نشدن پیام های چند رسانه ای MMS

  • اولین و رایج ترین دلیل عدم ارسال MMS، متصل نبودن اتصال به اینترنت یا ضعیف بودن آن است. برای ارسال MMS، به یک اینترنت نسبتا خوب نیاز دارید.
  •  تنظیمات MMS گوشی شما باید به درستی پیکربندی شده باشد تا بتونید MMS ارسال و یا دریافت کنید. می توانید تنظیمات MMS را در قسمت تنظیمات پیام رسان پیش فرض گوشی خود پیدا کنید.
  • در برخی مواردهم ، مشکل ارسال نشدن MMS می تواند از سیم کارت شما باشد. اگر سیم کارت شما قدیمی یا آسیب دیده باشد، ممکن است در ارسال و دریافت MMS به مشکل بخورید.

چگونه پیام چند رسانه ای را فعال کنیم؟

چگونه پیام چند رسانه ای را فعال کنیم؟ - رایا پروژه

چگونه پیام چند رسانه ای را در موبایل اندروید و آیفون فعال کنیم؟ – رایا پروژه

پیام چند رسانه ای که به معنی MMS است، راهی برای ارسال پیام های متنی، صوتی، تصویری و ترکیبی از آنها به دیگر گوشی ها اندرویدی است. این نوع پیام ها به شما این امکان می دهد تا پیام های طولانی تری را برای فرد مورد نظرتان بفرستید ، که فعال کردن MMS در گوشی های اندرویدی مراحل کاملا مشابهی دارد. در ادامه به صورت گام به گام نحوه فعال کردن MMS در دو سیستم عامل اندروید و iOS را کاملا شرح می دهیم همچنین میتوانید از این روش برای عدم ارسال پیامک های طولانی در گوشی سامسونگ و حل آن هم استفاده کنید.

آموزش فعال کردن پیام های چند رسانه ایی MMS در اندروید

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. به بخش “اتصالات” یا “Connections” در تنظیمات موبایلتان بروید.
  3. به دنبال گزینه ای به نام “شبکه های موبایل” یا “Mobile networks” بگردید.
  4. گزینه “نام های نقطه دسترسی” یا “Access Point Names” را انتخاب کنید.
  5. اگر اپراتور شما تنظیمات MMS را به طور خودکار برای شما ارائه می دهد، نام نقطه دسترسی مربوط به MMS را پیدا کنید و آن را فعال کنید.
  6. اما اگر اپراتور شما تنظیمات MMS را به طور خودکار ارائه نمی دهد، باید آنها را به صورت دستی وارد کنید. برای این کار می توانید از وب سایت اپراتور خود که همراه اول ، ایرانسل یا میتوانید رایتل باشد مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به تنظیمات MMS را دریافت کنید.
  7. پس از وارد کردن تنظیمات MMS، گوشی خود را ریستارت کنید و یا یکبار به حال پرواز ببرید و دوباره بردارید و تمام.

آموزش فعال کردن پیام چند رسانه ایی MMS در آیفون iOS

  1. به تنظیمات گوشی آیفون خود بروید.
  2. به بخش “Cellular” بروید.
  3. به بخش “Cellular Data Network” بروید.
  4. گزینه “MMS” را فعال کنید.
  5. اگر اپراتور شما تنظیمات MMS را به طور خودکار ارائه می دهد، این تنظیمات به طور خودکار اعمال می شوند.
  6. اگر اپراتور شما تنظیمات MMS را به طور خودکار ارائه نمی دهد، باید آنها را به صورت دستی وارد کنید. برای این کار می توانید از وب سایت اپراتور خود که در بالا هم اشاره شده است بروید و این اطلاعات را دریافت کنید و به صورت دستی وارد کنید. 

 

حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ👌

حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ

حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ

فرستادن اس ام اس های بلند در گوشی سامسونگ در برخی از مواقع با مشکل روبرو میشود که ممکن است برای برخی کاربران مزاحمت‌آور باشد. در این بخش، به بررسی این مشکل و راه‌حل‌هایی برای حل آن خواهیم پرداخت.

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران سامسونگ ممکن است با آن مواجه شوند، عدم ارسال پیامک‌های طولانی است. به عبارت دیگر، هنگامی که کاربر می‌خواهد پیامی با تعداد حروف بیشتر از حد مجاز (معمولاً 160 یا 70 حرف) ارسال کند، گوشی عمل ارسال را انجام نمی‌دهد یا پیامک را به صورت قطعه قطعه ارسال می‌کند که دریافت کننده ممکن است با مشکل مواجه شود.

یکی از دلایل اصلی این مشکل، تنظیمات پیش‌فرض ارسال پیامک در گوشی‌های سامسونگ است. برخی از مدل‌ها تنظیمات خاصی برای ارسال پیامک‌های طولانی دارند که باید به درستی تنظیم شوند تا مشکل حل شود.

بروزرسانی موبایل

به روزرسانی‌هایی برای گوشی‌های خود ارائه می‌دهد که ممکن است مشکلات رایج را حل کنند. بنابراین، قبل از هر چیز، مطمئن شوید که نرم‌افزار گوشی شما به روز است.

تغییر تنظیمات پیامک

برخی از گوشی‌های سامسونگ امکان تغییر تنظیمات ارسال پیامک‌ها را به کاربران می‌دهند. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد حروف مجاز برای ارسال پیامک را افزایش دهید یا از قابلیت ارسال پیامک‌های چند بخشی استفاده کنید. برای انجام این کار، به بخش تنظیمات پیامک گوشی خود بروید و گزینه‌های مربوطه را بررسی کنید.

استفاده از برنامه های جایگزین

در صورتی که مشکل ارسال پیامک طولانی در گوشی سامسونگ شما همچنان ادامه دارد، می‌توانید از برنامه‌های پیامک جایگزین استفاده کنید که قابلیت ارسال پیامک‌های طولانی را به شما می‌دهند. این برنامه‌ها معمولاً قابلیت‌های بیشتری نسبت به برنامه پیش‌فرض دارند و ممکن است مشکل شما را حل کنند.

بیشتر بخوانید :  راه های کاهش مصرف اینترنت موبایل

مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ s23 ultra

یک سوال ! آیا با مشکل ارسال پیامک طولانی در گوشی سامسونگ S23 Ultra خود مواجه هستید؟ اصلا نباید نگران نباشید، چون این اتفاق همگانی است و برای هر کسی پیش می اید و مشکل از موبایل شما نیست ، این مشکل در بین کاربران گوشی های سامسونگ پرتکرار است و راه حل های مختلفی برای آن وجود دارد. که در ادامه  به بررسی این مشکل و راه حل ها میپردازیم.


حل مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ S23 Ultra به صورت گام به گام

🟢مرحله اول: بررسی محدودیت طول پیامکس است

اول باید بررسی کنید که طول پیامک که میخواهید ارسال بشه از 160 کاراکتر بیشتر نباشد.

اگر پیام شما از 160 کاراکتر بیشتر است، می توانید آن را به چند قسمت تقسیم کنید و به صورت جداگانه ارسال کنید.

مرحله دوم: بررسی تنظیمات تبدیل خودکار به MMS

  • به تنظیمات پیام رسان گوشی خود بروید.
  • به دنبال گزینه “تبدیل خودکار به MMS” یا “Auto-convert to MMS” بگردید.
  • این گزینه را غیرفعال کنید.

🟢 پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه پیام رسان

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. به بخش “برنامه ها” یا “Apps” بروید.
  3. برنامه “پیام رسان” یا “Messaging” را پیدا کنید.
  4. به بخش “ذخیره سازی” یا “Storage” بروید.
  5. روی گزینه “پاک کردن حافظه پنهان” یا “Clear cache” بزنید.
  6. روی گزینه “پاک کردن داده ها” یا “Clear data” کلیک کنید.

🟢 به روز رسانی برنامه پیام رسان گوگل یا پیام رسان پیش فرض سامسونگ

  • به فروشگاه Google Play بروید.
  • برنامه “پیام رسان” یا “Messaging” را پیدا کنید.
  • اگر آپدیت جدیدی برای برنامه موجود باشد ، حتما آن را نصب کنید.

🟢ریست کردن تنظیمات کارخانه گوشی

  1. توجه داشته باشید که این روش تمام اطلاعات شما را از روی گوشی پاک می کند.
  2. قبل از انجام این کار، از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  3. به تنظیمات گوشی خود بروید.
  4. به بخش “سیستم” یا “System” بروید.
  5. به بخش “پیشرفته” یا “Advanced” بروید.
  6. روی گزینه “بازگردانی تنظیمات کارخانه” یا “Factory reset” کلیک کنید تا موبایل شما به حالت کارخانه بازگردد.

معرفی نرم افزار برای حل مشکل تبدیل خودکار SMS به MMS🔴

<yoastmark class=

در این بخش سعی کردیم تا برخی از  نرم افزار ها برای حل مشکل تبدیل خودکار SMS به MMS را معرفی کنیم ، استفاده از نرم افزار‌های مختص برای تبدیل خودکار SMS به MMS در گوشی به این منظور است که این نرم افزارها قابلیت کنترل و تنظیمات دقیقی را برای تبدیل خودکار پیام‌های متنی به پیام‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کنند همچنین در ادامه به روش های ارسال پیام های بلند در گوشی های سامسونگ هم میپردازیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : چگونه ویس تلگرام را در موسیقی ذخیره کنیم

نرم افزار Handcent

این نرم افزار را میتوانید بر روی گوشی های اندرویدی و گلکسی خود نصب کنید و به با انجام تنظیمات آن به راحتی  تبدیل خودکار SMS به MMS در گوشی سامسونگ  را اتوماتیک انجام دهید و مشکلی در ارسال پیام ها با کاراکتر های طولانی نخواهید داشت.

نرم افزارSMS to MMS Converter

این نرم افزار، قابلیت تشخیص پیام‌های متنی و تبدیل آن‌ها به پیام‌های چندرسانه‌ای را دارد. همچنین، امکان تنظیمات دلخواه برای تبدیل خودکار پیام‌ها و قابلیت ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای به گروه‌های مختلف نیز در این نرم افزار وجود دارد.

نرم افزار SMS to MMS Converter & Share

این نرم افزار به شما امکان تبدیل پیام‌های متنی به پیام‌های چندرسانه‌ای و ارسال آن‌ها را می‌دهد. همچنین، امکان انتخاب تصاویر، ویدیوها و صداها برای ارسال در پیام‌های چندرسانه‌ای نیز در این نرم افزار وجود دارد.

نرم افزار MMS Converter

این نرم افزار با تشخیص خودکار پیام‌های متنی، آن‌ها را به پیام‌های چندرسانه‌ای تبدیل می‌کند. همچنین، امکان تنظیم کیفیت تصاویر و ویدیوها، تغییر فرمت فایل‌ها و ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای به گروه‌های مختلف نیز در این نرم افزار وجود دارد.

MMS Converter & Share

این نرم افزار امکان تبدیل پیام‌های متنی به پیام‌های چندرسانه‌ای و ارسال آن‌ها را فراهم می‌کند. همچنین، امکان تنظیم کیفیت تصاویر و ویدیوها، تغییر فرمت فایل‌ها و ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای به گروه‌های مختلف نیز در این نرم افزار وجود دارد.

MMS Converter Pro

این نرم افزار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، پیام‌های متنی را به پیام‌های چندرسانه‌ای تبدیل می‌کند. این نرم افزار قابلیت تنظیم کیفیت تصاویر و ویدیوها، تغییر فرمت فایل‌ها و ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای به گروه‌های مختلف را نیز دارد.

بیشتر بخوانید :  نحوه رجیستری گوشی موبایل

رفع محدودیت ارسال پیامک های طولانی

 حذف محدودیت ارسال پیامک طولانی شامل  افرادی میشود که در مورد تکنیک ها و ابزارهای موجود برای غلبه بر این محدودیت است.

شما عزیزان میتوانید برای حذف محدودیت و حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی در اندروید از برنامه هایی که در این مقاله آن را معرفی کرده ایم استفاده کنید ، تا بتوانید خیلی راحت این محدودیت ها را دور بزنید.

این برنامه ها را میتوانید از مارکت های غیررسمی مانند بازار و مایکت و یا از گوگل پی برای موبایل خود دانلود کنید ، و ان را با اپ پیش فرض پیام موبایل خود جایگزین کنید.

معرفی بهترین نرم افزار ارسال پیامک طولانی

<yoastmark class=

معرفی بهترین نرم افزار برای ارسال اس ام اس طولانی  گوگل مسیج است که انقلابی در نحوه ارتباط شما از طریق پیامک ایجاد کرده است و گوگل این برنامه را تا حد ممکن برای کاربران در دسترس قرار داده است. این نرم افزار با ویژگی های پیشرفته و رابط کاربر پسند خود به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه محدودیتی پیامک های طولانی مدت بنویسید و ارسال کنید.

با ادغام یکپارچه گوگل پیام  در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف،  می‌توانید بدون هیچ محدودیت و دردسری پیغام های طولانی خودتان را ارسال کنید.

نرم افزار پیشنهادی ما برای استفاده و رفع مشکل پیغام های طولانی برنامه Messages گوگل است برای کاربران اندروید.

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داشتیم تا به طور کامل و مختصر حل مشکل ارسال نشدن پیامک طولانی سامسونگ  و فرستادن اس ام اس های بلند در گوشی سامسونگ را آموزش دهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این مشکل را رفع کنید . ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید.


سوالات پرتکرار

مفهومMMS چیست؟🤔

MMS یا Multimedia Messaging Service یکی از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته است که به کاربران امکان ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند. در این روش، کاربران می‌توانند علاوه بر متن، تصاویر، ویدیوها، صداها و فایل‌های دیگر را نیز به صورت همزمان در پیام خود ارسال کنند.

رفع مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ a54

در مرحله اول بررسی کنید که طول پیامک شما از 160 کاراکتر بیشتر نباشه و طبق فعال کردن پیام های چند رسانه ایی در این مقاله گفته شده عمل کنید.

مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ a32

در موبایل های a32 هم مانند گوشی های s23 و a54 اقدام کنید.

رفع مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ s21 و a73

برای گوشی های سامسونگ a71 و s21 به تنظیمات پیام رسان گوشی خود بروید.
به دنبال گزینه “تبدیل خودکار به MMS” یا “Auto-convert to MMS” بگردید.
این گزینه را غیرفعال کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود