سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد❤️

همونطور که میدونید برای گرفتن رتبه های بهتر در موتور جستجوی گوگل باید برای سایت خود اعتبار ایجاد کند که این اعتبار از راه های مختلفی به دست می آید اما یکی از معروف ترین راه هایی که می توانید خیلی سریع و آسان به نتایج اول گوگل برسید استفاده از پرتاش آگهی است که در این مقاله می توانید سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرده را معرفی خواهیم کرد در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

 

امروزه سایت های زیادی هستند که امکان درج مطلب تبلیغاتی را به شما می‌دهد اما نکته ای که وجود دارد این است که این وب سایت ها برای درج مطلب مبلغی را دریافت می کند اما ما قصد داریم در این مقاله به وب سایت ها بپردازیم که اجازه درج محتوا به صورت رایگان ئه می‌دهند اما لینک های خروجی آن به صورت نوفالو است که لینک های نوفالو هم تاثیر خودشان را بر روی وبسایت شما می‌گذارند اما از لینک هایی که فالو هستند تاثیر کمتری را دارند .

 

همچنین اگر قصد دارید که نحوه نوشتن یک رپرتاژ آگهی را بدانید می توانید از مقاله همچنین اگر قصد دارید که نحوه نوشتن یک رپرتاژ آگهی را بدانید می توانید از مقاله نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی حرفه ای را مشاهده کنید.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

 

 

یکی از مواردی که خیلی این روزها در سئو وب سایت های میشنویم رپرتاژ آگهی در تاثیر مثبت آن بر روی سئو سایت ها در نتایج گوگل است .

 

گوگل به طور کلی برای رتبه دهی به وب سایت هایی که در موتور جستجوی خود ثبت شده است از اعتبار و تعداد لینک هایی که با آن وبسایت داده شده است استفاده می کند و رتبه های کلمه کلیدی را مشخص می کند.

 

 رپرتاژ آگهی نوع لینک دهی کلاه خاکستری است که شما در قالب یک محتوا آن را درون سایت های مدنظر خود منتشر می کنید تا پس از گذشت چند روز و اندک شدن آن توسط ربات های گوگل تاثیر مثبت آن بر روی وب سایت شما نمایان شود.

 

خیلی از وب سایت هایی هستند که رپورتاژ آگهی قبول می‌کنند و شما می توانید محتوای خود را در قالب لینک مورد نظر صفحه خود در این وب سایت ها قرار دهید که باید مبلغی را هم بابت آن بپردازید ، و قیمت آن نیز بستگی به نوع سایت و دامین اتوریتی دارد و و هر چه دامین آتوریتی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود چرا که اعتبار زیادی را می تواند به وب سایت شما منتقل کند.

 

اگر قصد دارید که به پورتاش آگهی شما بازدید بالایی را داشته باشد و تصویر آن توسط گوگل چند برابر شود می توانید از مقاله افزایش بازدید رپورتاژ استفاده کنید.

 

 

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

 

 

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از راه هایی که بیشتر ۳ و کار آن برای بهبود سئو کلمات کلیدی سایت خود استفاده می‌کنند رپورتاژ آگهی است که تاثیر خوبی هم می تواند برای سئوی سایت شما داشته باشد که در ادامه به مزایای آن می پردازیم .

 

  1. 🟢امکان تبلیغات برای سایت خود
  2. 🟢امکان لینک دهی برای صفحات سایت خود
  3. 🟢لینک دهی از سایت های معتبر
  4. 🟢کم خطر بودن نسبت به لینگ گرفتن از بخش پروفایل یا روش های دیگر
  5. 🟢امکان لیندکی به صفحات مرتبط در محتوا رپورتاژ آگهی
  6. 🟢همیشگی یودن

 

 

معرفی سایت های که میتوانید به صورت رایگان در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید

 

معرفی سایت های که میتوانید به صورت رایگان در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید

معرفی سایت های که میتوانید به صورت رایگان در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید

 

 

در این بخش قصد داریم تا برای شما عزیزان سایت هایی را معرفی کنیم که می توانید به صورت رایگان در حال پرت آگهی یا همان محتوای خود را منتشر کنید که خیلی از افراد با این وب سایت و آشنایی داشته باشند در ادامه همراه ما باشید .

 

استفاده از این وب سایت کاملا رایگان است و شما می توانید تنها با یک ایمیل و یا شماره تلفن خود وارد این وب سایت شوید و خدماتی که ارائه می دهند استفاده کنید.

 

همچنین اگر قصد دارید که محتوای رپرتاژ آگهی شما توسط تیم متخصص انجام شود به شما توصیه می‌کنیم که انجام پروژه‌های نوشتن رپورتاژ آگهی خود را به رایا پروژه بسپارید 

 

1 – سایت ویرگول

سایت ویرگول

سایت ویرگول

 

 

یکی از معروف ترین سایت هایی که برای درج محتوا از سمت کاربر در ایران فعالیت میکند را می توان وب سایت ویرگول نامید.

 

این سایت این امکان را به شما می دهد که محتوای خود را به صورت متن و عکس و ویدیو منتشر کنید و یکی از مزایای این سایت این است که مطالب ارسالی شما توسط کاربران خوانده می شود و سریع در گوگل نیز می‌شود.

 

 برای منتشر کردن متن و محتوا در این وبسایت کافیست که در آن با موبایل یا ایمیل خود ثبت نام انجام دهید و از بخش نوشتن جدید محتوایی که قصد دارید آن را به صورت رپورتاژآگهی منتشر کنید را قرار دهید و روی منتشر شدن کلیک کنید .

 

 

🔴نکته : توجه داشته باشید که به عنوان مقاله شما نباید تبلیغاتی باشد چرا که ممکن است پس از بررسی کارشناسان ویرگول مطالب شما منتشر نشود 

 

 

2 – سایت امیگو

 

سایت امیگو

سایت امیگو

 

یکی دیگر از سایت های محبوب و برای درج محتوا سمت کاربر وب سایت و میگو است که می توانید با ثبت نام و ورود به این سایت مطالب خود را که به صورت رپورتاژ و لینک دهی به وب سایت خود را در این پلتفرم منتشر کنید.

 

😍یکی از مزایای وب سایت امیگو برای افرادی که قصد دارند لینک های خود را به صورت رپورتاژ آگهی در آن قرار دهند این است که مطالب شما در صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد که این یکی از مزایای مهم برای گرفتن بک لینک از سایت های مختلف است.

 

 

3 – سایت مداد

 

 

یکی دیگر از سایت های محبوب و قدیمی برای انتشار محتوا قسمت کاربر وبسایت مداد است که روش منتشر کردن مطالب درون آن مانند سایت هایی است که در بالا و آن پرداختیم،  البته خود را می‌توانید در این سایت منتشر کنید و به صفحات مهمی که میخواهید در گوگل بالا بیاید لینک دهید.

 

 

🤔نکته سئویی : سعی کنید زیر مطالبی که قرار می دهید در این وب سایت هات بیت های مرتبط هم ارسال کنید چرا که ربات هی گوگل برای مطالبی که دارای کامنت و امتیاز مثبت هستند و اعتبار بیشتری را در نظر می‌گیرد 

 

 

4 – نی نی سایت

 

 

نی نی سایت که یکی از وبسایت های موفقی است که بسیاری از خانم ها در آن فعالیت می کنند ، و به دلیل اینکه کاربر می تواند محتوای مورد نظر خود را در این وبسایت قرار دهد می توانید از این امکان استفاده کنید و محتوای خود را در آن قرار دارد که شامل لینک به سایت شما باشد.

 

این سایت ها دامین آتوریتی بالایی دارند و درست است که لینک های خارجی و نو فالو است اما به دلیل قدرت بالایی دامنه نیک های هوایی نیز ارزش خوبی را در مزد ربات های گوگل ایجاد میکند 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی در رایا پروژه ارزان و با ایندکس سریع

 

 

گرفتن لینک از سایت های بالا می تواند تاثیر خوبی را برای وب سایت شما داشته باشد اما این لینک ها به صورت نوفالو داده می‌شود و به این معنی است که سایت مقصد وبسایت شماره که لینک داده است تایید نمی‌کند و ربات های گوگل به همین خاطر زیاد به این نکات توجه نمی کند اما می توانید از خدمات خرید رپورتاژ آگهی در سایت رایا پروژه استفاده کنید و محتوای خود را در قالب رپورتاژ آگهی با قیمت بسیار ارزان و به صرفه خریداری و منتشر کنید.

 

در ادامه به برخی از مزایای خرید رپورتاژ از راه پروژه می پردازیم:

 

  • 🟢دامین آتوریتی بالا
  • 🟢نگه داری لینک ها به صورت دائم
  • 🟢فالو یودن لینک
  • 🟢امکان درج سه لینک در محتوا
  • 🟢فالو بودن لینک خروجی
  • 🟢امکان درج محتوا 2000 کلمه
  • 🟢امکان درج ویدیو
  • 🟢قیمت مناسب
  • 🟢ایندکس سریع

 

 

کلام آخر

 

 

ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرده را شرح دهیم تا بتوانید به صورت رایگان محتوای خود را در این وب سایت ها پرطرفدار قرار دهید و کاربران زیادی بر روی لینک های موجود در محتوای شما کلیک کنند که این کار باعث می شود محتوا به شما اعتبار زیادی را دریافت کنند و ربات گوگل برای سایت شما اعتبار زیادی را در نتایج گوگل در نظر بگیرند 

رپورتاژ آگهی – بدون تگ

قیمت اصلی 500 هزار تومان بود.قیمت فعلی 450 هزار تومان است.

رپورتاژ آگهی – با تگ

قیمت اصلی 450 هزار تومان بود.قیمت فعلی 400 هزار تومان است.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود