لیست بک لینک های رایگان { آپدیت + 2023}❤️

لیست بک لینک های رایگان :همانطور که می دانید برای بالا بردن سئو وب سایت و صفحات سایت خود باید از بک لینک استفاده کنید چراکه گوگل به بک لینک هایی که به سایت شما منتقل می شود بسیار توجه می کند ما قصد داریم در این مقاله قصد داریم تا سایت های ساخت بک لینک رایگان را برای شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید با استفاده از این وب سایت ها ساخت بک لینک رایگان را انجام دهید در ادامه همراه ما باشید تا با سایت های آشنا شویم که میتوان در آنها لینک سازی رایگان انجام دهید تا قدرت به طور شما افزایش یابد.

همچنین یکی دیگر از روش های لینک سازی خارجی که بسیاری از بک لینک بهتر با کیفیت است خرید رپورتاژ آگهی است که می‌توان آن را در راه پروژه انجام دهید و محتوای خود را در این وبسایت منتشر کنید عتادامنه شما نزد گوگل رتبه های خوبی را دریافت کند.

 

بک لینک چیست؟

 

زمانی که قصد دارید ستایت شما در نتایج گوگل رتبه های خوبی را دریافت کنند باید برای آن لینکسازی خارجی انجام دهید ما در مقاله سئو خارجی چیست کامل راجع به این موضوع توضیح دادیم اما لینک خارجی می تواند به صفحات شما قدرت خیلی خوبی را انتقال دهد چرا که می تواند در وب سایت هایی که دامنه آن طوری بالایی دارند نیمساز انجام دهید تا گوگل سایت شما را برایتان مهم است چرا که شما در وب سایت معتبر دیگر نمایش داده میشود.

 

ساخت لینک رایگان

ساخت بک لینک رایگان - رایا پروژه

ساخت بک لینک رایگان

 

خیلی از افراد به دنبال وب سایت هایی هستند که بتوانند در آنها ساخت بک لینک رایگان داشته باشند و قدرت خوبی به وبسایت آنها منتقل شود در ادامه لیستی از بهترین ها را برای شما قرار داده ایم که میتوانید به راحتی در آنها لینک سازی انجام دهید تا اعتبار وب سایت شما در گوگل بالا رود و رتبه های خوبی را داشته باشید در ادامه همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید :  سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد

 

پروفایل بک لینک چیست؟

 

بسیاری از افراد به دنبال وب سایت هایی هستند که بتوانند در آنها سازی انجام دهد که از گوگل طبیعی باشد و ربات هایی که گوگل به اغن ها مشکوک نشوند که بهترین راه لینکسازی پروفایلی است ، شما درسایت های مختلفی میتوانید لینک پروفایلی بسازید چرا که باید سایت هایی  را انتخاب کنید که بتوان در آن پروفایل ایجاد کرد و اینکه به خود را در آن بخش توضیحات آن می تواند قرار دهید که می تواند قدرت خوب این وب سایت شما منتقل کند. 

 

بیشتر بخوانید : چک لیست سئو سایت

 

لیست بک لینک پروفایلی

 

Blogger.com

WordPress.com

LiveJournal.com

mystrikingly.com

Tumblr.com

Webs.com

Weebly.com

Penzu.com

Squarespace.com

Yola.com

Edublogs.org

Wix.com

Medium.com

Ghost.org

Postach.io

Jimdo.com

Blogspot.com

Edublogs.org

Launch.joomla.org

Doodlekit.com

Blogzag.com

Educationalimpactblog.com

ساخت بکلینک رایگان در سایت هایی با دامین آتوریتی بالا

 

fiverr.com

github.com

skillpages.com

issuu.com

behance.net

ask.fm

dribbble.com

ello.co

imgur.com

instapaper.com

scribd.com

rediff.com

disqus.com

ted.com

screencast.com

sheknows.com

siftery.com

livejournal.com

last.fm

soundcloud.com

deviantart.com

about.me

myfolio.com

 

ساخت بک لینک در فروم های ایرانی

webhostingtalk.ir
forum.p30download.com
forum.soft98.ir
talk.patoghu.com
forum.persiantools.com
forum.p30world.com
forum.pop-music.ir
tosinso.com
forum.gamefa.com
forums.sakhtafzarmag.com
forum.talahost.com
barnamenevis.org
forum.lioncomputer.com
wikivb.ir

blogsky.com

loxblog.com

  1. parsiblog.com
  2. blog.ir
  3. avablog.ir
  4. rozblog.com
  5. teblog.tebyan.net
  6. blogfa.com
  7. niniweblog.com
  8. vcp.ir
  9. niloblog.com
  10. samenblog.com
  11. sportblog.ir
  12. blogtez.com
  13. applyabroad.org/forum

ساخت بک لینک رایگان در سایت های وب 2

WordPress.com
Blogger.com
Tumblr.com
Weebly.com
Wikidot.com
Kinja.com
Strikingly.com
Yola.com
Business.site
Wix.com

 

ساخت بک لینک رایگان در سایت های پر بازدید

Digg.com
Stumbleupon.com
Del.icio.us
Folkd.com
Reddit.com
Bizsugar.com
Slashdot.org
Scoop.it
Fark.com
Newsvine.com

ساخت بک لینک رایگان در سایت های بلاگ

Copyblogger.com
Yoast.com
Neilpatel.com
Quicksprout.com
Shoutmeloud.com
Backlinko.com
Johnchow.com
Problogger.com
Melyssagriffin.com
Nichepursuits.com

 

بک لینک کامنتی

 

  1. https://wefunder.com/updates/135171
  2. https://blogs.music.indiana.edu/harveyphillips/photos/#comment-512664
  3. https://www.spoluhraci.cz/dfcresice/-Mistrovske-utkani-Vycapy/kalendar/akce/action_id/114906
  4. https://chrisguillebeau.com/travel-ninja-launch/
  5. https://dashofsanity.com/korean-barbecue-ribs/?unapproved=21842&moderation-hash=643e70b254e542aaa10ccac0ce7d3673#comment-21842
  6. http://quanticalabs.com/wp_themes/themis-theme/sed-a-lacus-nec-magna-rutrum-lobortis/image_15/
  7. https://news.law.fordham.edu/facultyactivities/2013/03/15/moderator-fordham-international-law-journal-symposium-is-the-eu-a-model-for-nafta/
  8. http://mauertaktik.de/2011/05/02/meisterlich-emma-und-co/bvb-meister-2011/comment-page-1118/

 

چرا باید از بک لینک استفاده کنیم؟

چرا باید از بک لینک استفاده کنیم؟ - رایا پروژه

چرا باید از بک لینک استفاده کنیم؟ – رایا پروژه

 

خوب یکی از سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد این است که چرا باید از بک لینک استفاده کنیم و بک لینک چه فایده ای برای سایت ما داره!

اگر به طور مختصر بخواهیم این قضیه نگاه کنیم بک‌لینک نوعی معرفی شما به کاربران و ربات های گوگل است که می تواند برای سایت شما بسیار مفید باشد و آن را در نزد گوگل بالا ببرد و اعتبار بفرست شما افزایش پیدا کند که نتیجه این افزایش وب سایت شما به رتبه های اول و لینکهای برتر گوگل ارتقا پیدا می کند به همین دلیل خیلی از افراد که کسب و کار را در فضای مجازی دارند و در گوگل ثبت شده اند همیشه به دنبال بکن های باکیفیت هستند که بتوانند با استفاده از این خیلی راحت و سریع به رتبه‌های اول گوگل بیایند و به همین طریق مشتریان زیادی را برای محصولات و خدمات خود جذب کنند.

همان طور که می‌دانید روزانه تعداد زیادی جستجو در موتور جستجوی گوگل ام می‌شود و کاربران زیادی روزانه وارد وب سایت گوگل می شوند و از طریق وب سایت گوگل به سایت های دیگر که مرتبط با کلمه کلیدی آن ها هست ارجاع داده می‌شود به همین دلیل شما میتوانید با خرید بک لینک و یا ساختن آن به صورت رایگان در وب سایت هایی که در این مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم ، می توانید خیلی راحت در دید گوگل اعتبار بالایی را داشته باشید و در کلمات کلیدی که مد نظر دارید رتبه های برتر برسید.

بی شک هر وب سایتی که باید بک لینک از وب سایت های دیگر داشته باشد که ما به شما توصیه می‌کنیم از سایتهای لینک بگیرید که به حوزه کاری شما نزدیکتر است چرا که ربات های گوگل این مسئله را به شدت بررسی می‌کند و اگر وبسایت که در حوزه فعالیت شما به وب سایت شما لینک داده باشد این مورد باعث میشود اعتبار بسیار بالایی به وب سایت شما منتقل شود.

برای زدن بک لینک و ساخت آن چون می توانید از سایت هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم استفاده کنید و یا می توانید از وب سایت های که خدمات رپورتاژ آگهی و یا خرید بک لینک دارند استفاده کنید.

اگر قصد داشته باشد که لینک های خارجی و بک لینک های خود را با بهترین کیفیت انجام دهید را به شما توصیه می‌کنیم که از مقاله روش های عالی برای لینک سازی طبیعی که در راه پروژه منتشر شده استفاده کنید.

 

سئو خارجی به چه معناست؟

سئو خارجی به چه معناست؟ -رایا پروژه

سئو خارجی به چه معناست؟ -رایا پروژه

 

در کل حوزه سئو و به سه بخش تقسیم می‌شود که یکی از آنها سئو داخلی و خارجی و تکنیکال سه است ما در این مقاله به سئو خارجی اشاره داشتیم و وبسایت های که می توانید در آن لینک های رایگان و پروفایلی بسازید را معرفی کرده‌ایم که می توان از آنها استفاده کنید و لینک های مورد نظر خود را بر روی صفحات که قصد دارید در گوگل دیده شود بسازید.

اما سئو خارجی تنها به ساخت بک لینک و رپورتاژ آگهی منتهی نمی شود شما هم میتوانیم یک ویدیو و یا یک متن بدون لینک را در وب سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند و گوگل به آنها اعتبار بالایی را داده است منتشر کنید همین کار باعث می‌شود تا سئو خارجی وبسایت شما بسیار قدرتمند شود و صفحاتی که مد نظر دارید در گوگل با سرعت بیشتری به رتبه‌های اول برسند .

چرا که با توجه به الگوریتم های هوش مصنوعی که در ربات های گوگل وجود دارد این مسئله را کاملاً متوجه می‌شود و اگر شما محتوایی را بدون لینک در سایت مد نظر منتشر کرده باشید کاملاً مفهوم آن محتوا را درک خواهند کرد و اعتبار خوبی را به صفحاتی که در آن محتوا با آن اشاره کرده اید می دهد.

 

چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟

 

یکی دیگر سوالاتی که شاید برای متخصصان سئو و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و وب سایت های فروشگاهی وجود دارد این است که چطور می توانند برای وب سایت خود بک لینک رایگان درست کند باید بگویم که این کار بسیار آسان است و شما می توانید با سایت هایی که این امکان را به شما می‌دهد که در آن ها پروفایل ایجاد کنید مانند فیسبوک اینستاگرام توییتر و غیره در این سایت ها ثبت نام کنید و در بخش پروفایل که در تمامی این سایت وجود دارد لینک صفحه اصلی سایت و یا صفحاتی که برای شما هم هستن را قرار دهید تا گوگل این موارد را بررسی کند.

اما باید توجه داشته باشید که در هر سایتی این کار را انجام ندهید چرا که برخی از این سایت ها اسکور بالایی دارند و این سایت در نظر گوگل اعتبار خوبی را ندارند به همین دلیل اگر شما در این سایت ها بسازید گوگل آنها را بررسی نمی کند و اگر بررسی می کند اعتباری را به سایت شما منتقل نمیکند.

برای فهمیدن اسکور یک سایت شما کافیست در گوگل سرچ کنید (Da checker ) سپس وارد وب سایت اولی که در نتایج به شما نشان داده می شود شوید و لینک سایت مورد نظر رو در این سایت وارد کنید و سپس تایید را بزنید پس از پردازش می توانید به راحتی رتبه سایت و اسپم اسکور آن را مشاهده کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می توان از طریق آن لینک های خارجی را برای وب سایت خود بسازید سایتهای وبلاگ هستند که اومد شما با آنها آشنا هستید سایت‌هایی مانند بلاگفا این امکان را به شما می‌دهد تا صفحه را در آن دامنه ایجاد کنید و محتوای خود را منتشر کنید و می‌توانیم در محتوای که منتشر می‌کند لینک وب سایت خود را نیز قرار دهید اما در این مورد نیز باید توجه داشته باشید که در هفته بک لینک  به وب‌سایت خود بهره گیری از این مورد بیشتر شد گوگل به سادگی متوجه می‌شود که شما دارو برای رشد خود می سازید و ممکن است صفحه شماره پنالتی کند.

اگر نمی دانید که پنالتی گوگل به چه معنی است می توانید مقاله جریمه وب سایت توسط گوگل به چه معناست در سایت رایا پروژه را مشاهده کنید.

 

آموزش های مرتبط : آموزش سئو

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله قصد داریم تا لیست بک لینک های رایگان برای شما عزیزان قرار دادیم و امیدوارم بتوانید از این مطلب استفاده خوبی را داشته باشید اگر وبسایت های دیگری را میشناسید که میتوان با استفاده از آن لینک سازی انجام داد و اعتبار را به وب‌سایت خود منتقل کرد خوشحال می‌شویم که آن را در بخش کامنت به ما معرفی کنید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود