مخفی کردن لایک اینستاگرام | آموزش تصویری نحوه مخفی کردن لایک در پست و ریلز❤️

مخفی کردن لایک اینستاگرام چیست؟

چگونه پست هایی که لایک میکنیم را دیگران نبینند؟

آموزش تصویری مخفی کردن لایک در اینستاگرام؟

چطور لایک و کامنت هام رو از نظر یک شخص خاص پاک کنم و نبینه؟

چگونه لایک ریلز را مخفی کنیم؟

در ادامه به تمامی سوالات گفته شده پاسخ داده میشود.❤️

مخفی کردن لایک اینستاگرام : لایک در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر برای صاحبان پیج ها بسیار حائز اهمیت است چرا که این مورد نشان دهنده تعامل و تعداد بازدید یک پست را نشان میدهد که در برخی مواقع شاهد این بودیم مدیران این پیج ها برای افزایش بازدید از ترفند های مانند خرید لایک استفاده میکنند که شرکت اینستاگرام در اقدامی برای رفع این موضوع امکانی را به نرم افزار خود اضافه کرد تا با استفاده از آن تعداد لایک های پست خودتان را مخفی کنید و این گزینه به دلخواه شما است که در این مقاله کامل در مورد مخفی کردن لایک اینستاگرام به شما عزیزان آموزش خواهیم داد و اگر از کاربران جدید این شبکه اجتماعی محبوب هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا صفحه آموزش اینستاگرام را در رایا پروژه مشاهده بفرمایید .

 

اینستاگرام چیست؟

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی جهانی است که میتوانید تصاویر و ویدیو های خود را در این نرم افزار محبوب  قرار دهید تا دیگران که شمارا دنبال میکنند ؛ تصویر شمارا مشاهده کنند و لایک ؛ نظر خود را در مورد پست های شما بدهند که این شبکه اجتماعی بزرگ الان تبدیل شده است به منبع درآمد خیلی از افراد و یکی از ملاک هایی که برای در آمد زایی از این شبکه اجتماعی بزرگ وجود دارد ؛ تعداد لایک هر پست است و اگر پیجی دارید که ویو بالایی دارد ولی لایک کم است میتوانید از آموزشی که در ادامه خواهیم داد از این ترفند استفاده کنید.

 

مخفی کردن لایک ها و ویو ها در اینستاگرام به چه معناست؟

مخفی کردن لایک در اینستاگرام-رایاپروژه

شما میتوانید با آپدیت جدیدی که شرکت مادر فیسبوک برای شبکه اجتماعی اینستاگرام داده است تعداد ویو و تعداد لایک هایی که برای یکی از پست های شما یا تمامی پست های شما داده شده است را غیرفعال و مخفی کنید که پس از آپدیت و اضافه کردن این امکان به اینستاگرام مدیران این شرکت بازخورد های خوبی را درسافت کردند و اقدام به فعالسازی این امکان به صورت آسان کرده اند که مجموعا با سه روش میتوانید این امکان را فعال کنید که در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

 

روش های مخفی کردن لایک اینستاگرام

 

برای اینکه تعداد لایک های پست خود را در اینستاگرام از دید عموم مخفی کنید سه روش وجود دارد و میتوانید از طریق تنظیمات کل لایک ها پیج خود را مخفی کنید یا به دلخواه پستی را انتخاب کنید تا تعداد لایک آن مخفی شود و در نهایت میتوانید زمانی که پست خود را آپولد میکنید تا در پیج خود قرار دهید این امکان را فعال کنید.

 

روش اول : مخفی کردن تمامی لایک ها

 

در این روش تمامی لایک هایی که در پیج شما وجود دارد مخفی میشود.

 

مخفی کردن لایک در اینستاگرام از طریق تنظیمات-رایاپروژه

 

1 – اول باید وارد پیج خود شوید و وارد settings یا تنظمات پیج خود شوید.

 

مخفی کردن لایک در اینستاگرام از طریق تنظیمات 2-رایاپروژه

 

2 – در ادامه وارد پیشخوان پیج خود میشوید و باید وارد قسمت privacy شوید.

 

مخفی کردن لایک در اینستاگرام از طریق تنظیمات 3-رایاپروژه

 

3 زمانی که وارد privacy شدید بر روی گزینه posts کلیک کنید تا به بخش مورد نظر برید.

 

مخفی کردن لایک در اینستاگرام از طریق تنظیمات 4-رایاپروژه

4 – در این مرحله کافیست گزینه hide like and view counts را فعال کنید تا تمامی لایک و ویو پست های شما غیرفعال شود.

 

بیشتر بخوانید : چگونه ریلز طولانی بگذاریم

 

روش دوم : مخفی کردن دلخواه یک پست

 

در این روش که بسیار اسان است شما فقط کافیست پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و در سمت چپ یا راست پست شما که بستگی به زبان اینستاگرام شما دارد سه نقطه را بزنید و در صفحه که ملاحضه میکنید بر روی hide like count کلیک کنید تا تمامی لایک ها و پست مورد نظر شما مخفی شود.

 

مخفی کردن لایک یک پست در اینستاگرام - رایا پروژه

 

بیشتر بخوانید : حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

 

روش سوم : مخفی کردن هنگام آپلود پست

 

در این روش شما میتوانید پست مورد نظر خود را زمانی که در پیج خود قرار میدهید تعداد ویو و لایک های آن را مخفی کنید.

 

مخفی کردن لایک و ویو پست در اینستاگرام - رایا پروژه

1 – در صفحه ای که شما توضیحات پست خود را درج میکنید و اقدام به انتشار آن دارید میتوانید ویو و لایک آن پست هم مخفی کنید که در انتهای صفحه بر روی Advanced settings کلیک کنید.

 

مخفی کردن لایک و ویو پست در اینستاگرام2 - رایا پروژه

2 – در صفحه ای که برایتان نمایان میشود گزینه hide like and view counts this post را فعال کنید تا لایک ها و ویو های این پست شما مخفی شود.

 

بیشتر بخوانید : چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم

 

حذف لایک در ورژن جدید اینستاگرام

 

امکان حذف لایک در اینستاگرام طی آپدیت هایی که انجام شده در دسترس کاربران قرار گرفته است و اما اگر این امکان را پس از طری این مراحل که در بالا گفته شده است پیدا نکردید باید نسخه های بروز اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید تا این امکان عالی برای شما نیز فعال شود.

 

 

چطور لایک و کامنت هام رو از نظر یک شخص خاص پاک کنم و نبینه

چطور لایک و کامنت هام رو از نظر یک شخص خاص پاک کنم و نبینه

 

 

برای مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام برای یک کاربر خاص، می توانید مراحل زیر را دنبال کنبد.

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام را روی موبایلتون باز کنید و به پروفایل کاربری که می خواهید لایک هایش را مخفی کنید بروید.
  2. سپس، روی سه نقطه افقی (منو) در گوشه سمت راست بالای نمایه آنها ضربه بزنید.
  3. از منوی کشویی گزینه “Hide your activity from this user” را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب، کاربر دیگر نمی‌تواند لایک‌های شما را در پست‌های خود ببیند.
  5. به‌علاوه، می‌توانید با تنظیم تنظیمات حساب خود از حریم خصوصی بیشتر اطمینان حاصل کنید.
  6. به نمایه خود بروید، روی سه خط افقی (منو) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و “تنظیمات” را انتخاب کنید.
  7. از آنجا، “Privacy” و سپس “Activity Status” را انتخاب کنید.
  8. گزینه «نمایش وضعیت فعالیت» را غیرفعال کنید
  9. این کار باعث می‌شود کاربر نتواند فعالیت‌های اخیر شما، از جمله لایک‌ها و نظرات را روی پست‌های خود ببیند.

با انجام مراحل گفته شده بالا، می‌توانید  لایک‌ها را در اینستاگرام برای یک کاربر خاص مخفی کنید.

 

چگونه پست هایی که لایک میکنیم را دیگران نبینند

چگونه پست هایی که لایک میکنیم را دیگران نبینند

برای اینکه دیگران نتوانند پست هایی را که ما دوست داریم در اینستاگرام ببینند و پست های لایک شده ما را مخفی کنند، چند مرحله وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید.

با رفتن به نمایه خود، کلیک بر روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست و انتخاب Settings > Privacy > Posts، می توانیم گزینه “Hide Like and View Counts” را تغییر دهیم.

با فعال کردن این گزینه  دیگران دیگر نمیتوانند تعداد لایک ها یا پست هایی را که ما لایک کرده ایم ببینند.

 

چگونه لایک ریلز را مخفی کنیم

 

برای مخفی کردن لایک ها در ریلز اینستاگرام، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا بررسی کنید که  آخرین نسخه اینستاگرام روی دستگاه شما نصب باشد.

سپس، به پروفایل خود بروید و روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.

از آنجا گزینه Privacy را انتخاب کرده و روی Posts کلیک کنید.

در مرحله بعد، ویژگی Hide Like و View Counts را تغییر دهید. پس از فعال شدن، فالوورهای شما و سایر کاربران دیگر نمی‌توانند تعداد لایک‌های پست‌های شما را ببینند.

این ویژگی برای کاربرانی مفید است که ممکن است در ریلز های خود تعداد لایک پایین و خوبی را نداشته باشند.

 

شمارش لایک در اینستاگرام

 

لایک یک پست در اینستاگرام برای صاجب پیج بسیار اهمیت دارد و ربات ها و الگوریتم های نرم افزار اینستاگرام تعداد لایک های یک پست از پیج شما را بررسی میکنند و این نکته باید توجه داشته باشید که الگوریتم های اینستاگرام اگر تعدا لایک های شما مخفی هم باشید متوجه این موضوع میشود و همچنان میتوانند لایک های انجام شده را بررسی کنند.

 

حل مشکل نشان ندادن تعداد لایک در اینستاگرام

 

برخی افراد زمانی که پیجی را خریداری میکنند و یا در پیج شخصی فعالیت میکنند پس از تحویل متوجه این میشوند که تعدا ویو و لایک های پیت های آن نمایش داده نمیشود که این را مشکل بزرگی میدانند ولی این طور نیست شما با استفاده از مراحل که در بالا گفته شده میتوانید تمامی موارد که فعال است را غیرفعال کنید تا مجدد تمامی لایک ها و ویو ها مانند سابق قابل نمایش شود.

 

فواید مخفی کردن لایک های اینستارگام برای پیج های نوپا

 

زمانی که این قابلیت برای برخی از افراد در سراسر جهان فعال شد مدیران پیج های کوچک و یا پیج هایی که بازدید خوبی دارند و لایک کمتری دارند بسیار خوشحال شدند چرا که اگر شما پیجی را دارید که هنوز بازدید و لایک کمی دارد میتوانید از این امکان استفاده کنید تا اعتبار پیج شما کم نباشد و اگر میخواهید بازدید پیج خود را بیشتر کنید ما به شما پینشهاد میکنیم تا مقاله افزایش بازدید پیچ اینستاگرام را در سایت رایا پروژه مشاهده بفرمایید.

 

سوالات متداول

 

لایک ناخواسته در اینستاگرام

 

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در اینستاگرام و ناخواسته آن را لایک کرده باشید و ممکن است برای تعداد زیادی از افراد پیش آید اما اصلا جای نگرانی نیست ، زمانی که پست اینستاگرام لایک کردید برای آنلاک کردن آن کافیست که مجدد بر روی گزینه لایک و یا همان پسندیدن در اینستاگرام کلیک کنید و مجدد لایک شما از روی پست مربوطه برداشته شود.

 

اگر لایک را برداریم شخص متوجه میشود

 

برای بسیاری از افراد سوال است که زمانی که ما پست رو لایک میکنید و مجددا آن را آنلایک میکنیم آیا پیغام برای کاربر و یا صاحب پیج ارسال می‌شود یا خیر باید بگویم که اگر شما زمانی که پست را لایک میکنیم بلافاصله  لایک خود را بردارید خیر   بپیغامی ارسال نمی شود ولی اگر پست رو لایک کنید و لایک آن را چند ساعت دیگر بردارید این پیغام برای صاحب پیج ارسال میشود.

 

چرا لایک استوری پاک میشه

 

یکی از قابلیت هایی که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است و بسیار جذاب است که شما می توانید استوری هایی که در اینستاگرام آپلود می شود را لایک کنید مانند پست هایی که قبلاً این کار را انجام می داد اگر پوستی و یا استوری در اینستاگرام لایک می کنید اما تعداد لایه های آن نمایش داده نمی شود و برای شما نیست پیغامی برای لایک کردن استوری ارسال نمیشود باید بگوییم که باید در مرحله اول اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنیم چرا که در نسخه های قبلی این مشکل یک باک محسوب میشود در اینستاگرام نیز در تلاش است تا این باگ را رفع کند و در قدم دوم میتوانیم یک بار از پیج خود خارج شویم و مجددا وارد پیج خود شوید تا این خطا و ارور رفع گردد .

 

دیده شدن ویو پست اینستاگرام

 

همان‌طور که می‌دانید در اینستاگرام به طور معمول شما میتوانید تعدادلایک ها و تعداد کامنت های یک پست را مشاهده کنید اما برخی از کاربران لایک ها و کامنت های خود را مخفی میکند اگر شما از آن دسته افرادی هستید که لایک ها و بیو های پست های خود را مخفی می کنید اگر پیج دارید که بیزینسی است و کالایی را به فروش می گذارید به شما توصیه می کنیم که این کار را انجام ندهید چرا که اعتماد کاربران با توجه به لایک و کامنت هایی که بر روی آن پست شما قرار خواهد گرفت ارتباط مستقیم دارد.

 

نتیجه گیری

 

در این مقاله با امکان بسیار عالی مخفی کردن لایک اینستاگرام آشنا شده ایم که میتوانید در پیج های و پست های مورد نظر خود اعمال کنید و بسیار برای پیج های نوپا و تازه تاسیس توصیه مشود ؛ امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود