چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم + روش جدید❤️

چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم ؟ ما در ادامه این مقالهقصد داریم تا برای شما عززیان روش های آسان و سریع برای پیدا کردن مخاطبین در ابنستاگرام را آموزش دهیم  ، همچنین می توانید در مقاله آموزش اینستاگرام اطلاعات بیشتری در مورد این شبکه اجتماعی پر طرفدار  در جهان به دست آورید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم؟

چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم

چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم

 

برای پیدا کردن مخاطبین خود در اینستاگرام، می توانید این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خود باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. هنگامی که در صفحه اصلی وارد شدید، روی نماد نمایه واقع در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  3. سپس، روی نماد منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و “تنظیمات” را در پایین منو انتخاب کنید.
  4. در منوی تنظیمات، «حساب» را انتخاب کنید و سپس روی «مخاطبین» ضربه بزنید.
  5. در اینجا، شما می توانید لیست مخاطبین گوشی خود را به اینستاگرام متصل کنید و به برنامه اجازه دهید مخاطبین شما را که در اینستاگرام نیز هستند پیدا کند.
  6. پس از اعطای دسترسی، اینستاگرام لیستی از مخاطبین پیشنهادی را بر اساس مخاطبین گوشی شما نمایش می دهد. می توانید آنها را دنبال کنید یا برای آنها درخواست دوستی ارسال کنید.

علاوه بر این، می‌توانید به راحتی دوستان  خود در شبکه اجتماعی فیسبوک  را نیز همگام‌سازی کنید یا با استفاده از نوار جستجو در اینستاگرام، مخاطبین خاصی را جستجو کنید.

 

بیشتر بخوانید : آموزش کپی متن در اینستاگرام

 

نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام

 

برای اطلاع از تعداد مخاطبین در اینستاگرام، این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه همراه خود باز کنید.
  • روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
  • در صفحه نمایه خود، روی بخش “دنبال کننده ها” یا “دنبال کردن” ضربه بزنید تا لیست دنبال کنندگان یا حساب هایی را که دنبال می کنید مشاهده کنید.
  • برای شمارش دستی تعداد مخاطبین، در فهرست اسکرول کنید.
  • به خاطر داشته باشید که اینستاگرام فقط تعداد محدودی از مخاطبین را به طور همزمان نشان می دهد، بنابراین ممکن است برای مشاهده بیشتر نیاز به پیمایش مداوم داشته باشید.

در عوض، می‌توانید از ابزارها یا برنامه‌های دیگری نیز استفاده کنید که ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای تجزیه و تحلیل مخاطبین اینستاگرام خود ارائه می‌دهند. این ابزارها می توانند گزارش ها و آماری در مورد تعداد فالوورها، فالوورها و سایر اطلاعات مفید در مورد حساب اینستاگرام شما ایجاد کنند.

 

بیشتر بخوانید : مخفی کردن لایک اینستاگرام

 

راه حل برای بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام

 

اگر با مشکل عدم نمایش مخاطبین در اینستاگرام روبرو هستید، چند راه حل ممکن وجود دارد که می توانید امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که به اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین خود را داده اید. برای انجام این کار، به تنظیمات گوشی خود بروید، اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و مجوز تماس را فعال کنید.

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که شماره تلفن یا آدرس ایمیل مخاطبین شما به درستی در دفترچه تماس تلفن شما ذخیره شده است. این اطمینان حاصل می کند که اینستاگرام می تواند به طور موثر با مخاطبین شما همگام شود.

اگر مشکل همچنان وجود داشت، می‌توانید برنامه اینستاگرام را حذف نصب و مجدداً روی گوشی خود نصب کنید، زیرا گاهی اوقات این کار می‌تواند هر گونه اشکال فنی را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود برطرف کند.

 

بیشتر بخوانید : افزایش امنیت اینستاگرام

 

نحوه بستن مخاطبین در اینستاگرام

 

بستن مخاطبین در اینستاگرام از طریق چند مرحله ساده قابل انجام است که در ادامه به آن میپردازیم.

  • ابتدا به نمایه مخاطبی که می خواهید ببندید بروید، سپس روی سه نقطه افقی واقع در گوشه سمت راست بالای نمایه آنها کلیک کنید.
  • از گزینه های ظاهر شده، گزینه “Remove” یا “Block” را انتخاب کنید تا مخاطب بسته شود.
  • اگر بخواهید مخاطب را حذف کنید، دیگر در لیست دنبال کنندگان شما نشان داده نمی شود، اما همچنان می توانند پست های عمومی شما را ببینند. از طرف دیگر، مسدود کردن مخاطب، دسترسی آنها به صفحه شما را محدود می کند و دیگر پست های شما برای آن ها نمایش داده نمیشود.

با دنبال کردن این مراحل بالا شما عزیزان، می‌توانید با موفقیت مخاطبین اینستاگرام را بلاک یا آن ها را حذف کنید.

 

مقالات دیگر : حذف ریکوئست اینستاگرام

 

پيدا كردن مخاطب در اينستاگرام با شماره تلفن

 

یافتن مخاطب در اینستاگرام با شماره تلفن یک ویژگی مفید است که توسط پلتفرم رسانه اجتماعی ارائه شده است. اکنون کاربران می توانند به راحتی با وارد کردن شماره تلفن خود با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا  صفحه خودتون را در شبکه اینستاگرام به افراد زیادی نمایش دهید تا بتوانید دنبال کننده های بیشتر را جذب کنید.

با لینک کردن شماره تلفن‌ها به حساب‌های اینستاگرام، کاربران می‌توانند به راحتی مخاطبین موجود خود پیدا کنید و آن ها ار دنبال کنید.

 

مقالات دیگر : چطور میتونیم تماس های پاک شده را برگردانیم

 

کلام آخر

 

ما در  مقاله چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم سعی کردیم تا روش های بسیار کاربردی و آسانی را برای شما انتخاب کنیم که بتوانید به سادگی و راحتی مخاطبین خودتون را در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام پیدا کنید. ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید و شما نیز اگر روش های دیگری می شناسید خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت به ما معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود