چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم؟

چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم؟ شاید اگر در سالیان اخیر دستور شلگرد برای ارائه و یاسمین های خود پاورپوینت درست کنید مجبور بود که این کار را با سیستم های شخصی و لپ تاپ ها انجام دهید اما اکنون با پیشرفت گوشی های هوشمند شما میتوانید پاورپوینت های خود را به سادگی برای موبایل نیز انجام دهید که این کار می‌تواند زمان مکان را برای شما بردارد و شما می توانید در هر زمانی که دوست دارید های پاورپوینت خود را برای ارائه و جمله های مختلف آماده کنید ما در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان بگویید که چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

 همچنین قالب های آماده پاورپوینت دسترسی داشته باشید می توانید از صفحه دانلود قالب پاورپوینت استفاده کنید و قالب های دلخواه خود را انتخاب و آن ها را دانلود کنید.

 

چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم؟

 

چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم؟

چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم؟

 

شرکت مایکروسافت بسته های آفیس خود را هر ساله برای کامپیوتر و موبایل عرضه خواهد کرد و شما می‌توانید به سادگی آنها را خریداری کنیم باید اینترنت رایگان دانلود کنیم در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور می توانید با استفاده از پاورپوینت در موبایل استاد های مورد نظر خود را بسازید و آن را در موبایل خود ذخیره کنید.

 

شاید امکاناتی که در پاورپوینت کامپیوتر های شخصی وجود دارد در پاورپوینت موبایل وجود نداشته باشد اما ابزارهای ضروری برای ساخت اسلاید در نسخه موبایل پاورپوینت نیز وجود دارد .

 

بیشتر بخوانید:  ترفند های پاورپوینت

 

نصب پاورپوینت روی گوشی

 

در اولین قدم شما باید آخرین نسخه برنامه پاورپوینت برای موبایل را بر روی گوشی خود نصب کنید که در ادامه لینک دانلود مستقیم برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی 

 

1 – ساخت اکانت مایکروسافت

ساخت اکانت مایکروسافت

ساخت اکانت مایکروسافت

 

پس از آخرین نسخه برنامه پاورپوینت برای موبایل خود نصب کرده اید کافیست در مرحله اول برنامه را باز کنید و یک اکانت مایکروسافت ایجاد کنید چرا که برای ورود و استفاده از خدمات پاورپوینت و برنامه های دیگر مایکروسافت است که شما یک اکانت داشته باشیذ برای ثبت نام نیز می‌توانید با ایمیل و یا شماره موبایل خوداین مراحل انجام دهید.

 

2 – ایجاد پروژه جدید در پاورپوینت

ایجاد پروژه جدید در پاورپوینت

ایجاد پروژه جدید در پاورپوینت

 

پس از اینکه اکانت خود را با استفاده از شماره تماس و یا ایمیل ساختی وارد برنامه پاورپوینت می شویم که همچین شکلی مانند تصویر بالا دارد برای شروع به کار و ایجاد یک پروژه جدید پاورپوینت برای طراحی صورت نیاز است که دکمه به علاوه در بالا سمت راست را کلیک کنید تا وارد صفحه طراحی اسلاید ها شوید.

 

در این مرحله شما باید نامی را برای پاورپوینت خود انتخاب کنید و یا از قالب های آماده ای که به صورت پیش فرض وجود دارد استفاده کنید بعد از انجام این مراحل بر روی next کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

 

3 – طراحی اسلاید ها با استفاده از امکاناتی که در اخیتار شما قرار داده شده

طراحی اسلاید ها با استفاده از امکاناتی که در اخیتار شما قرار داده شده

طراحی اسلاید ها با استفاده از امکاناتی که در اخیتار شما قرار داده شده

 

پس از این که نام و تنظیمات پیش فرض پروژه پاورپوینت خود را انجام دادید در مورد نیاز است که اسلاید های مورد نظر خود را با محتوای که دارید طراحی کنید که می توانید با گزینه new slide که در تصویر وجود دارد اطلاعات های دیگری را نیز به پاورپوینت خود اضافه کنید و بر روی آن محتوا قرار دهید.

 

4 – ذخیره پاورپوینت طراحی شده ب فرمت های مختلف

ذخیره پاورپوینت طراحی شده ب فرمت های مختلف

ذخیره پاورپوینت طراحی شده ب فرمت های مختلف

 

پس از اینکه  اسلاید های مورد نظر خود را ساخته اید و محتوای خود را درون آن قرار دهید نیاز است که پروژه خود را سیو کنید که برای سیو کردن نیز میتوانیم در پایین منو گزینه ذخیره را بزنید و با همچین صفحه که در تصویر بالا وجود دارد مواجه خواهد شد که با گزینه سیو فایل پاورپوینت خود را در هر نقطه است حافظه موبایل خود سوال کنید و یا از گزینه شعر استفاده کنیم و آن را در شبکه های اجتماعی و یا در فضاهای ذخیره سازی مانند گوگل درایو  ذخیره کنید 

 

بیشتر بخوانید : آموزش مخفی کردن اسلاید در پاورپوینت

 

چه سخت افزاری برای اجرا برنامه پاورپوینت نیاز است؟

 

برای نصب پاورپوینت شما نیاز است که از موبایل استفاده کنید که دارای سخت افزار محدود می باشد چرا که برنامه های مایکروسافت به دلیل داشتن امکانات و ابزارهای مختلف نیاز به دستگاه دارد که می تواند برنامه را به خوبی اجرا کند برای اجرای بدون لگ پاورپوینت که یک دستگاه اندرویدی و usb را انتخاب کنید که حداقل ۲ گیگابایت رم داشته باشد.

 

و فضای ذخیره سازی آن نیز ۶۰ گیگابایت به بالا باشد،  همچنین سی پی یو های دو هسته ای باید داشته باشد و داشتن سیپیو یکی از مهمترین مواردی است که برای اجرای پاورپوینت به آن نیاز دارید چرا که اگر سرعت سی پی یو های شما پایین باشد و هسته های آن کمتر از ۲ باشد در اجرای برنامه پاورپوینت به مشکل می‌خورد و لگ های زیادی را ممکن است در استفاده از برنامه داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : بهترین قالب های پاورپوینت برای ارائه

 

چگونه پاورپوینت درسی بسازیم با گوشی

 

شما می توانید با استفاده از برنامه پاورپوینت در ویندوز و سیستم های کامپیوتری و یا در موبایل اسلاید های مختلفی را به طوری که یکی از آنها طراحی اسلاید های درسی و یا ارائه و تدریس است اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد داریم پاورپوینت برای ارائه و تدریس در پاورپوینت بسازیم و به سیستم دسترسی ندارید می توانید از نسخه پاورپوینت در موبایل استفاده کنید و با استفاده از آموزش که در بالا به شما گفتیم به راحتی اسلایدهای در مختلف خود را طراحی کنید و آن را در موبایل خود به فرمتهای مختلف ذخیره کنید.

 

دانلود قالب آماده پاورپوینت

 

قالب های آماده پاورپوینت که توسط متخصصان برای پروژه طراحی شده اند می توانند ثمین ها و ارائه های شما را جذاب تر کند چرا که شما اگر قالب پاورپوینت زیبای ایران طراحی کرده باشید می‌تواند بر روی مخاطبان شما که برای آنها مطلبی را ارائه و یا تدریس می کنی تاثیر خیلی خوبی را می گذارد.

به همین دلیل شما میتوانید به راحتی دانلود قالب پاورپوینت در وب سایت برای پروژه شوید که میتوان در ابتدای این مقاله درج شده است و وارد شدن به این صفحه به تعداد زیادی از قالب های آماده پاورپوینت در چه خواهید داشت ودانلود آنها اسلاید های مورد نظر خود را در پاورپوینت ایجاد کنید. 

 

خدمات مرتبط : انجام پاورپوینت 

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان آموزش اینکه چطور در گوشی پاورپوینت درست کنیم را بدهیم که شما می‌توانید با موبایل خود بدون نیاز به کامپیوتر اسلایم های خود را طراحی کنید و فایل پاورپوینت خود را با فرمت های مختلف در موبایل خود سیو کنید، اگر هر مشکل و یا سوالی در رابطه با طراحی اسلاید در پاورپوینت موبایل دارید می توانید در بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید ممنون از همراهی شما.

قالب پاورپوینت مناسب ارائه

قیمت اصلی 40 هزار تومان بود.قیمت فعلی 28 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک ساده

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 20 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت شیک

قیمت اصلی 45 هزار تومان بود.قیمت فعلی 30 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت برای برنامه نویسان

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 20 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت برای ارائه رباتیک

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 20 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت برای مدرسه

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 18 هزار تومان است.

قالب پاورپوینت برای ارائه ارز دیجیتال

قیمت اصلی 45 هزار تومان بود.قیمت فعلی 30 هزار تومان است.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود