چه گوشی های آیفون به ios 17 آپدیت میشوند؟

چه گوشی های آیفون به ios 17 آپدیت میشوند؟ همونطور که میدونید به زودی نسخه جدید آی او اس که به نام آی او اس ۱۷ است نام گذاری شده است بر روی موبایل های آیفون عرضه می‌شود و می‌توانید آن را دانلود کنید ،به همین دلیل بیشتر کاربرانی که از موبایل های اپل استفاده می‌کنند به این فکر است که آیا موبایل آنها جزو لیست  است که بتواند آپدیت جدید را دریافت کند یا خیر و به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان موبایل هایی که میتوانند آپدیت آی او اس ۱۷ را دریافت کنند را معرفی کنیم خوشحال میشویم در ادامه همراه ما باشید.

از گوشی های اندروید استفاده می کنید و می خواهید بدانید که چه زمان نسخه جدید اندروید یعنی اندروید ۱۴ بر روی موبایل شما عرضه می‌شود یا خیر می توان از مقاله چه گوشی هایی به اندروید ۱۴ آپدیت میشوند در رایا پروژه استفاده کنید

معرفی آی او اس 17

نسخه IOS 17، آخرین نسخه از سیستم عامل اپل برای دستگاه‌های موبایل و تبلت این شرکت است. این سیستم عامل در سپتامبر 2023 منتشر شده و با بهبودهایی که در زمینه کارایی، امنیت و امکانات جدیدی که در آن اضافه شده،و میتواند تجربه کاربری را برای کاربران اپل به یک سطح جدیدی را ارتقا می‌دهد.

امکانات جدید ios 17

همچنین، در این نسخه از سیستم عامل اپل، تغییرات بسیاری در بخش صوتی و بینایی اعمال شده است. به عنوان مثال، کاربران این نسخه از آی او اس، به راحتی می‌توانند در کمترین زمان ممکن، پاسخ‌های صوتی را برای سؤالات خود دریافت کنند.

با افزایش دسترسی به دستورات صوتی و بهره‌گیری از هوش مصنوعی سیری ، آی او اس 17 برای کاربران خود تجربه کاربری نوینی فراهم می‌کند. همچنین، این نسخه از سیستم عامل اپل، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به راحتی از دستگاه‌های دیگری مثل مک و اپل واچ خود استفاده کنند.

امنیت و حریم شخصی در ios 17

همیشه امنیت و حریم شخصی، جزوء مسائلی هستند که همواره در اپلیکیشن‌های موبایل به مراتب مهم‌تر از دیگر بخشه‌ها محسوب می‌شوند. در آی او اس 17 نیز بهبودهای مهمی در این زمینه اعمال شده است. برای مثال، گزینه “Private Relay” به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد حریم خصوصی خود، اینترنت را مرور کنند. همچنین، “App Privacy Report” یک ابزار مفید است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بفهمند کدام برنامه‌ها اطلاعاتشان را با سایر برنامه‌ها به اشتراک می‌گذارند.

همچنین، در آی او اس 17، برای کنترل بیشتر بر روی دسترسی‌هایی که برنامه‌ها به اطلاعات کاربران دسترسی دارند، گزینه‌ی “Permission” اضافه شده است. با این گزینه، کاربران اپل می‌توانند به راحتی تصمیم بگیرند که کدام برنامه‌ها به اطلاعات شخصی‌شان دسترسی داشته باشند و کدام برنامه‌ها این دسترسی را نداشته باشند که این مورد بیشتر در اندروید دیده بودیم.

 

بیشتر بخوانید : تست سلامت باتری آیفون

 

لیستی از گوشی‌هایی که می‌توانند به iOS 17 آپدیت شوند

چه گوشی هایی به ios 17 آپدیت میشوند؟

چه گوشی هایی به ios 17 آپدیت میشوند؟

  • تمامی سری های آیفون 15 و 14
  • آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و 13 پرو مکس
  • آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و 12 پرو مکس
  • آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس
  •  ایکس اس
  • آیفون SE (نسخه 2020 و 2022)
  • آیپد پرو 12.9 اینچ (نسخه 2020 و 2022)
  • آیپد پرو 11 اینچ (نسخه 2020 و 2022)
  • آیپد ایر 4 (نسخه 2020 و 2022)
  • آیپد مینی 6
  • آیپاد تاچ (نسخه 2020 و 2022)

لیست گوشی هایی که به ios 17 آپدیت نمیشوند؟

  • آیفون 7 و 7 پلاس
  • آیفون 8 و 8 پلاس
  • آیفون ایکس

مشکلات احتمالی آپدیت iOS 17

در مورد مشکلات آپدیت iOS 17 هنوز هیچ گزارش رسمی از اپل منتشر نشده است، زیرا این نسخه هنوز منتشر نشده است. با این حال، همیشه در زمان انتشار سیستم عامل جدید، برخی مشکلات و خطاهای کاربری ممکن است بروز پیدا کنند. به همین دلیل، بهتر است قبل از به روز رسانی به iOS 17، از فایل های موبایل خود بک آپ بگیرید . همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید با پشتیبانی سایت اپل تماس بگیرید و یا در انجمن های پشتیبانی وبسایت اپل سوال خودتون را مطرح کنید و یا حتی میتوانید در انتهای این مقاله نیز سوال خودتون بپرسید تا به آن پاسخ داده شود.

 

بیشتر بخوانید :  اپل آیدی چیست؟

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله قصد داشتیم تا گوشی های آیفون ios جدیدتر که همان ios17 آپدیت میشوند را برای شما عزیزان معرفی کنیم امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر سوالی در رابطه با آپدیت ای او اس برای موبایل خود دارید می توانید از بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید با تشکر

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود