چه گوشی‌هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند؟

چه گوشی‌هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند؟ یکی از رایج ترین سوالاتی است که بین طرفدارن دستگاه های اندرویدی وجود دارد به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله برای شما عزیزان موبایل هایی که به اندروید 14 اپدیت میشوند را معرفی کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

🔗بیشتر بخوانید : اندروید بهتر است یا ios

 

چه گوشی‌هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند؟

چه گوشی_هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می_شوند؟ - رایا پروژه

چه گوشی_هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می_شوند؟ – رایا پروژه

موضوع آپدیت اندروید همواره مورد علاقه کاربران و طرفداران دو آتیشه این سیستم عامل بوده است. با انتشار نسخه‌های جدید اندروید، کاربران از تغییرات و بهبودهای ایجاد شده در سیستم خودشان میتونند استفاده کنند.

در حال حاضر، یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین نسخه‌های اندروید، نسخه ۱۴ است که در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. هرچند که نسخه ۱۴ اندروید تعدادی تغییر و بهبود جدی به خود داده است، اما یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که کاربران پس از انتشار هر نسخه جدید از اندروید دارند، مربوط به آپدیت دستگاه‌هایشان به آخرین نسخه از اندروید است.

در این مقاله به بررسی گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند، می‌پردازیم. اگر یک کاربر دستگاه اندروید هستید و به دنبال آپدیت دستگاه خود به نسخه ۱۴ اندروید هستید، باید بدانید که هرگاه یک نسخه جدید از اندروید منتشر می‌شود، تولید کنندگان گوشی‌ها مختلف مانند سامسونگ و .. ، تصمیم می‌گیرند که گوشی‌هایی که به آخرین نسخه سیستم عامل مجهز و اپدیت کنند.

در نتیجه، گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند، بسته به تولید کننده موبابل و کمپانی سازنده موبایل شما دارذ ، به طور کلی، گوشی‌هایی که از سال ۲۰۱۹ به بعد تولید شده‌اند، از اندروید ۱۴ پشتیبانی می‌کنند و به زودی به این نسخه سیستم عامل آپدیت خواهند شد.

 

🔗بیشتر بخوانید : معرفی بهترین بازی های اندروید

 

گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند عبارتند از:

گوشی_هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می_شوند عبارتند از_

گوشی_هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می_شوند عبارتند از_

۱. گوگل: گوگل به عنوان سازنده سیستم عامل اندروید، از همه پیشرفت‌های جدید استفاده می‌کند. در نتیجه، تمامی دستگاه‌های پیکسل گوگل (شامل پیکسل ۳ و پیکسل ۵) در حال حاضر به اندروید ۱۴ آپدیت شده‌اند.

۲. سامسونگ: سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های اندرویدی است که ، همیشه به روز رسانی سیستم عامل خود را در اولویت قرار داده است و در چند ساله اخیر وافعا خوب عمل کرده. گوشی‌هایی مانند Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra هم‌اکنون به اندروید ۱۴ آپدیت شده‌اند. همچنین، برخی از گوشی‌های سامسونگ دیگر نیز به زودی به این نسخه سیستم عامل آپدیت خواهند شد.

۳. وان پلاس: وان پلاس یکی از برندهای برتر اندروید است که با گوشی‌های پیشرفته خود مانند OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro در بازار حضور دارد. این شرکت اعلام کرده است که تمامی دستگاه‌های OnePlus ۷ و بالاتر (با جز OnePlus Nord CE 5G) به اندروید ۱۴ آپدیت خواهند شد.

۴. شیائومی: شیائومی نیز یکی از برندهای محبوب اندرویدی در سراسر جهان است. این شرکت اعلام کرده است که تمامی دستگاه‌های Mi 11 و Mi 11 Pro به زودی به اندروید ۱۴ آپدیت خواهند شد.

۵. ریلمی: ریلمی یکی از شرکت‌های چینی است که در سال‌های اخیر با عرضه گوشی‌های خوب و با قیمت مناسب، به سرعت محبوبیت خود را در

در بازار جهانی افزایش داده است. شرکت ریلمی اعلام کرده است که تمامی دستگاه‌های Realme GT و Realme GT Master Edition به اندروید ۱۴ آپدیت خواهند شد. همچنین، برخی از گوشی‌های دیگر این شرکت نیز در آینده به این نسخه سیستم عامل آپدیت خواهند شد. این فقط چند نمونه از شرکت‌هایی هستند که دستگاه‌هایشان به اندروید ۱۴ آپدیت خواهند شد. بسیاری از برندهای دیگر نیز به زودی این آپدیت را برای گوشی‌های خود ارائه خواهند داد.

 

🔗بیشتر بخوانید :  کد های مخفی موبایل

 

🟢گوگل: تمامی دستگاه‌های پیکسل گوگل (شامل پیکسل ۳ و پیکسل ۵) آپدیت میشوند.

سامسونگ: Galaxy S21، Galaxy S21+، Galaxy S21 Ultra، Galaxy S20، Galaxy S20+, Galaxy S20 Ultra، Galaxy Note 20، Galaxy Note 20 Ultra، Galaxy Z Fold 2، Galaxy Z Flip، Galaxy Fold

🟢وان پلاس: تمامی دستگاه‌های OnePlus ۷ و بالاتر (با جز OnePlus Nord CE 5G)، OnePlus Nord 2

🟢شیائومی: تمامی دستگاه‌های Mi 11 و Mi 11 Pro، Poco F3 GT، Poco X3 Pro، Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro

🟢ریلمی: تمامی دستگاه‌های Realme GT، Realme GT Master Edition، Realme GT Neo2، Realme X7، Realme X7 Pro، Realme Narzo 30 Pro

🟢اچ‌تی‌سی: HTC U20 5G، HTC U20+، HTC Desire 20 Pro

🟢نوکیا: تمامی دستگاه‌های Nokia X20، Nokia X10، Nokia G10، Nokia G20، Nokia 5.4

🟢لنوو: Lenovo K13 Note، Lenovo K13 Pro، Lenovo Tab P11، Lenovo Tab M10 HD Gen 2، Lenovo Tab M8 (3rd Gen)

🟢ایسوس: Asus Zenfone 8، Asus Zenfone 8 Flip، Asus Zenfone 7، Asus Zenfone 6

🟢موتورولا: Moto G Stylus 5G، Moto G Power 2022، Moto G Play 2022، Moto G30، Moto G10

🟢اوپو: تمامی دستگاه‌های Oppo Reno 6، Oppo Reno 6 Pro، Oppo A94، Oppo A74، Oppo F19 Pro، Oppo F19 Pro+

🟢ردمی: تمامی دستگاه‌های Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro ویوو: Vivo X60، Vivo X60 Pro، Vivo Y72 5G این لیست ممکن است به روزرسانی شود، زیرا تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی ممکن است در آینده دستگاه‌های دیگری را نیز به اندروید ۱۴ آپدیت کنند.

 

🔗بیشتر بخوانید : طراحی نرم افزار موبایل

 

کلام آخر

 

ما در این مقاله قصد داشتیم تا برای شما عزیزان لیست گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند را معرفی کنیم تا اگر موبایل شما نیز ذر لیست آپدیت باشد اطلاع داشته باشید و از امکاناتی که اندروید 14 به شما میدهند لذت ببرید ، اگر سوالی در رابطه با آپدیت اندروید 14 دارید خوشحال میشیم که در بخش کامنت ها ارسال بفرمایید.

 

مقالات مرتبط :  چه گوشی های آیفون به ios 17 آپدیت میشوند؟

 

سوالات پرتکرار

 

آیا گوشی من به اندروید ۱۴ آپدیت خواهد شد؟ 

اگر گوشی شما در لیست پشتیبانی از اندروید 14 شرکت سازنده برای نسخه قبلی اندروید، یعنی اندروید ۱۳ وجود دارد، احتمالاً برای آپدیت به اندروید ۱۴ نیز معرفی خواهد شد.

 چه گوشی‌هایی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند؟

هنوز لیست نهایی گوشی‌هایی که به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شوند، اعلام نشده است. اما احتمالاً گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل و برخی از گوشی‌های سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر شرکت‌های معروف به زودی برای آپدیت به اندروید ۱۴ معرفی خواهند شد.

آیا گوشی‌های قدیمی نیز به اندروید ۱۴ آپدیت خواهند شد؟

در بسیاری از موارد، گوشی‌های قدیمی‌تر به اندازه گوشی‌های جدیدتر به روزرسانی نمی‌شوند، اما این وابسته به سیاست هایی تولیدکنندگان و شرکت‌های سازنده گوشی است. برای اطلاعات بیشتر، به سایت سازنده گوشی خود مراجعه کنید و مشاهده کنید آیا موبایل شما به اندروید 14 آپدیت میشود یا خیر

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود