گوگل دیسکاور چیست؟ چگونه میتوان سایتمان را در google discover نمایش دهیم؟

گوگل دیسکاور چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد ما در این مقاله کامل به این مبحث اشاره خواهیم کرد گوگل موفقی است که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کند و بسیاری از افراد آن را با موتور جستجوی که دارد می شناسند و روزانه از آن استفاده می کنند چرا که بهترین موتور جستجوی فعلی در جهان گوگل است.

 بسیاری از ما از قابلیتهای جستجو غافل هستیم و در مقاله دیگری که در وب سایت رایا پروژه منتشر کردیم برخی از ترفندهای گوگل را برای شما معرفی کردیم که می تواند از آن استفاده کنید و از قابلیت های موتور جستجوی گوگل که کمتر کسی آن را  می داند استفاده کنید.

گوگل دیسکاور هم یکی از قابلیت هایی است که می توان با استفاده از چندین هزار بازدید و یا دو میلیون ها با چوب برای سایتتان داشته باشید اما سوال اینجاست که چطور میتوان از قابلیت استفاده کرد و مفهوم گوگل دیسکاور به چه معنی است ؟

ما در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که گوگل چیست و چگونه می توان با استفاده از آن بازی های زیادی را روانی سایتتون پس در ادامه این مقاله همراه باشید تا کامل باید به آشنا شویم.😍

🔴توجه داشته باشید که برای رفتن به گوگل دیسکاور شما باید شرایطی که گوگل برای سایت شما در نظر گرفته شده است را رعایت کنید در غیر این صورت خیلی سخت خواهد بود تا بتوانید وارد گوگل دیسکاور شوید.

 

گوگل دیسکاور چیست؟

"<yoastmark

در ابتدا بیایید بدانیم که  گوگل دیسکاور چیست و چگونه کار میکند!🤔

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که وارد مرورگر کروم یا اپ گوگل شوید و نوشته و وب سایت برای شما نمایش داده شود در مورد تصویر زیر:

گوگل دیسکاور

گوگل دیسکاور

این بخش را گوگل دیسکاور می نامند که گوگل چندین سال پیش آن را به موتور جستجوی خود و همچنین مرورگر کروم و غیره اضافه کرده است و با توجه به حجم بازخوردهای مثبت کاربران گوگل نیست توجه زیادی کرده است و آپدیت های مختلفی را برای آن ارائه نموده است ، به طور کلی می‌توان گفت گوگل تکاور یک فرصت بسیار عالی گوگل در اختیار شما قرار داده است تا بتواند با استفاده از مشتریان ها و بازدید های زیادی را داشته باشید.

چگونه باید وارد این بخش شد؟

باید گفت سایت هایی که قابل اعتماد هستند و  محتوا سریع‌تر در سایت خود منتشر می‌کند شانس بالای دارند تا وارد بخش گوگل دیسکاور شوند  و بازدید های آن صفحه که وارد گوگل دیسکاور شده است می‌تواند تا ۱۰۰ هزار عدد یا حتی بیشتر نیز برود چرا که حجم بیشتری از افراد روزانه افغانی گوگل را باز میکند و از آن استفاده میکند به همین دلیل اگر سایت شما وارد گوگل دیسکاور شود روزانه افراد زیادی آن را مشاهده می کند و وارد وب سایت میشوند.

و اینجاست که شما باید با تخصصی که  در عنوان نویسی های مقالات خود دارید کاربران را جذب وب‌سایت خود کنید که اگر در نوشتن عنوان های جذاب و سئو شده مشکل دارید می توانید از مقاله چطور عنوان سئو شده بنویسیم در رایا پروژه استفاده کنید.

 

چگونه سایتمان را وارد گوگل دیسکاور کنیم؟

 

تا این بخش با مزایای google discover آشنا شده ایم و میدونیم که می توانید برای سایت شما بازدید های زیادی را داشته باشد ، اما سوال اینجاست که چطور می توان سریع وارد این بخش شد و از ابزاری که گوگل به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است بهره مند شویم چرا که هر سایتی نمی تواند از گوگل استفاده کند اما شما که دارید این مقاله را می خوانید می توانید به راحتی وارد دیسکاوری گوگل شوید چرا که خودمان با توجه به روش هایی که در ادامه براتون بازگو میکند سایت خود را وارد دیسکاوری گوگل کردند و با حجم زیاد و عجیبی از بازدید روبرو شدند طوری که سرور سایت را ارتقا دادند 😍

 

1 – منتشر کردن سریع محتوا

 

اولین قدمی که باید انجام بدید تا بتوانیم وارد گوگل دیسکاور شوید این است که محتوای سریع در سایت خود منتشر کنید ما در مقاله تی مربوط به سئو همچنین در مقاله آموزش سئو که در وبسایت رایا پروژه منتشر کردیم همیشه بر روی این گزینه تاکید کردیم که منتشر کردن مقاله سر تایم مشخص میتواند شما را به یک سر و گردن از رقیب های خود بالاتر نشان دهد چرا که گوگل عاشق وب سایت هایی است که محتوا سریع منتشر می کند و مرجع هستند.

سعی کنید یک تقویم محتوایی داشته باشید و مقالات خود را بر اساس تایمی که مشخص کرده اید در وبسایت خود منتشر کنید این را بدانید که ربات های گوگل بر روی این موضوع بسیار حساسیت دارند و به آن توجه ویژه ای را می کندبه همین دلیل شما با انتشار روزانه محتوا و سر تایم مشخص شد رتبه های خوبی را در گوگل خواهید داشت 

 

2 – کیفیت محتوا خیلی مهمه

 

در پاراگراف قبلی به این موضوع اشاره کردیم که محتوای سریع در سایت خود منتشر کنید اما توجه داشته باشید که چه محتوایی تولید می کنید و کیفیت آن چطور است؟

اگر قصد دارید که سریع در وبسایت خود محتوا منتشر کنید اما از کیفیت آن کاسته شود باید بگویم که همین الان این کار را متوقف کنید چرا که ضربه بدی به سئو به وبسایت شما میزند.

الگوریتم پاندا گوگل کاملاً با این موضوع آشنایی دارد و آن را درک می کند و محتوای شما را کامل ارزیابی می کندحتی این الگوریتمی که باعث می‌شود تا محتوای شما بررسی شود و در صورت امکان در گوگل دیسکاور نمایش داده شود اگر با الگوریتم های گوگل آشنا کردن دارید به شما توصیه می‌کنیم که از مقاله معرفی الگوریتم های گوگل در سایت رایا پروژه مشاهده بفرمایید و الگوریتم های جدید گوگل آشنا شوید 

به شما توصیه می کنیم که حتماً به کیفیت محتوا توجه خیلی زیادی را داشته باشید چرا که اگر محتوای شما دارای کیفیت بالا باشد و نیاز به کار برای رفع کند شانس بالایی را برای رفتن به گوگل دیسکاور خواهد داشت.

 

اگر قصد دارید که پروژه های محتوای خود را برون‌سپاری کنید وبه شما پیشنهاد می کنیم که سفارش تولید محتوا خود را در سایت رایا پروژه انجام دهید تا محتوای با کیفیت برای شما ارسال شود 

 

3 – استفاده از تصاویر با کیفیت

 

اگر بخش دیسکاور گوگل را بررسی کرده باشید متوجه  این موضوع می شوید که عکس های با کیفیتی توسط سایت هایی که در این بخش وجود دارد منتشر شده است پس نتیجه میگیریم که تصاویر با کیفیت می تواند شانس شما را برای رفتن به گوگل دیسکاور بالا ببرد.

سعی کنید از فرمت های jpg یا webp برای تصویر خود استفاده کنید چرا که این نوع فرمت تصویر در بخش دیسکاور بیشتر دیده می شود ،  که ما در این مقاله نحوه بهینه سازی تصاویر برای وردپرس کامل فرمت های مختلف این تصاویر را معرفی کرده ایم.

و همچنین بر روی حجم تصاویر نیز حساسیت زیادی به خرج دهید و تصاویر عالی خود را با استفاده از ابزارهای مختلف مانند فتوشاپ تا حد ممکن بدون افت کیفیت فشرده سازی کنیم و حجم آن را به ۵۰ الی ۶۰ کیلو بایت بر ثانیه که حجم مناسبی برای تصاویر است.

 

4 – آپدیت محتوا جدی بگیرید

 

آپدیت محتوا از مهمترین بخش هایی است که متاسفانه برخی از سوی کاربران و مدیران سایت های مختلف از آن غافل هستند ،  گوگل یک الگوریتم توسعه داده است به نام گوگل فرشنس که کار اصلی این الگوریتم اینه که محتوای سایت شما را بررسی کنند و محتوایی که به تازگی به آن متن یا تصویر و غیره اضافه شده است را در گوگل مجدد بررسی و رتبه دهی کند.

 اپدیت کردن یک محتوا و از جمله اضافه کردن عکس و متن صوت و ویدیو کسی را پیدا کنید که در گوگل دیسکاور نمایان شود چرا که ربات های گوگل محتوای جدید و آپدیت شده را سریع ترین ایندکس میکنند.

پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش محتوا نویسی سایت را مشاهده بفرمایید و اصول محتوا نویسی صحیح و سئو شده در اینترنت آشنا شوید.

 

5 – گوگل وب استوری (Google Web Stories) را به سایتتان اضافه کنید

گوگل وب استوری

گوگل وب استوری

 

شاید با گفتن این جمله جا بخورید و تاکنون از این مورد بی خبر باشد اما با توجه به محبوبیت استوری در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و غیره را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است و شما می توانیم آن را بر روی وبسایت های خود پیاده کنیم که برای کاربران امکان بسیار جذابی محسوب می شود.

برای فعال شد این گزینه می توانید پلاگین Google web store را از  مخزن وردپرس دانلود کنیم و آن را بر روی سایت خود نصب کنید سپس با آن تنظیمات که در این افزونه وجود دارد می تواند آن را به وب‌سایت خود اضافه کنید شانس زیادی را دارد تا در نتایج گوگل دیسکاور نمایان شود 🔴

 

چطور بفهمیم که وارد گوگل دیسکاور شدیم؟

 

پس از این که مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم را به خوبی بر روی وبسایت خود پیاده سازی کردید باید منتظر باشید تا در گوگل دیسکاور سایت شما نمایش داده شود و زمانی که سایت شما در گوگل دیسکاور نمایش داده می شود هیچ اعلام و یا پیامی برای شما ارسال نمی شود به همین خاطر شما باید خودتان دست به کار شوید.

 برای فهمیدن این موضوع که آیا وب سایت شما داخل گوگل دیسکاور نمایان شده است برای فهمیدن این موضوع که آیا وبسایت شما داخل گوگل دیسکاور نمایان شده است یا نه اول باید بررسی کنید که آیا بازدید های وب سایت شما زیاد شده است یانه چرا که با وارد شدن به گوگل دیسکاور بازدید های زیادی را روزانه دریافت خواهد کرد.

در قدم بعدی شما باید وارد سرچ کنسول سایت خود شوید و اگر بعد گوگل دیسکاور شده باشید با تصویری مانند تصویر زیر روبرو خواهیم شد. 

چطور بفهمیم که وارد گوگل دیسکاور شدیم؟

چطور بفهمیم که وارد گوگل دیسکاور شدیم؟

در این مورد اگر در سرچ کنسول شما فعال شده باشد به این معنی است که با موفقیت وارد گوگل دیسکاور شده اید و از این پس با کار کردن بر روی مقالات خود می توانید آنها را در دیسکاور گوگل مشاهده کنیم و منتظر بازدیدهای چند هزارتایی باشید 😍

برای برای بیشتر کردن بازدید های خودتون میتوندی از گوگل ادسنس استفاده کنید که در مقاله گوگل ادسنس چیست کامل به این ابزار را بررسی کرده ایم.

 

جمع بندی

 

استفاده از ابزار های رایگانی که گوگل در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم برای کسب و کارمان قدم مثبتی را برداریم گوگل دیسکاوری که از این ابزارها است و شما می توانید با اعمال مواردی که در این مقاله به شما عزیزان گفتیم و مقالات خود را به گوگل تکاور ببرید و بازدیدهای  از این بخش دریافت کنید که این بازدید کنندگان می تواند به مشتری برای شما تبدیل شود.

 در این مقاله قصد داشت تا به موضوع گوگل دیسکاور چیست بپردازیم و راه هایی را برای شما معرفی کنیم که بتوانیم مقالات خود را بدون هیچ دردسری و در سریعترین زمان به گوگل دیسکاور منتقل کنید امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود