لیست خدمات

آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون | ساده و سریع❤️

به این مقاله در وبلاگ رایا پروژه ما در مورد آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون خوش آمدید. ما می‌دانیم که گاهی اوقات ممکنه برنامه‌هایی در موبایل خود داشته باشید که ترجیح می‌دهید آن ها را مخفی کنید به دلایل شخصی خوشبختانه، اپل یک ویژگی خوبی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برنامه ها را بدون نیاز به حذف آن ها را مخفی کنید. در این مقاله در سایت رایا پروژه، گام به گام شما را در مورد نحوه مخفی کردن برنامه‌ها در آیفون خود راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید بصورت اسان برنامه های خود را مخفی کنید و  از حریم خصوصی خود در موبایل محافظت کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

خدمات مرتبط : خرید اپل آیدی

 

آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون

آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون

آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون

 

اگر به دنبال مخفی کردن  سریع برنامه ها در آیفون خود به به هر دلیلی دارید ما سعی کردیم در ادامه چند روش وجود دارد رایج را برای شما عزیزان معرفی کنیم که کارآمد است.

  • 🟢یکی از راه‌های مخفی کردن برنامه‌ها، استفاده از ویژگی App Library معرفی شده در iOS 14 است.
  • 🟢کافی است روی یک برنامه در صفحه اصلی خود ضربه بزنید و نگه دارید تا وارد حالت جیگل شود. سپس، برنامه را روی نماد App Library بکشید و آن را رها کنید.
  • 🟢با این کار، برنامه از صفحه اصلی شما حذف می شود و فقط آن را در کتابخانه برنامه قرار می دهد، که می توانید با کشیدن انگشت به سمت راست روی صفحه اصلی خود به آن دسترسی داشته باشید.
  • 🟢روش دیگر این است که یک پوشه جدید ایجاد کنید و برنامه هایی را که می خواهید پنهان کنید در آن قرار دهید. هنگامی که پوشه را ایجاد کردید، می توانید آن را به صفحه دیگری در صفحه اصلی یا حتی به پوشه ای در یک پوشه منتقل کنید و آن را نامحسوس تر کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با رفتن به تنظیمات، سیری و جستجو و خاموش کردن برنامه در بخش پیشنهادات، پیشنهادات سیری را برای برنامه پنهان غیرفعال کنید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه اپل آیدی خود را با iCloud همگام سازی کنیم؟

 

بهترین نرم افزار مخفی سازی برنامه ایفون

 

🔴یکی از بهترین نرم افزارهای مخفی کردن برنامه برای آیفون Private Photo Vault است که در این مقاله آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون به آن میپردازیم.

این اپ کاربردی نه تنها به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های خود را پنهان کنند، بلکه یک رمز عبور یا قفل اثر انگشت ایمن برای محافظت از آنها ارائه می دهد. با Private Photo Vault، کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوها را مستقیماً از رول دوربین خود وارد کرده و آنها را در پوشه‌های مختلف برای دسترسی آسان سازمان‌دهی کنند.

این برنامه همچنین دارای یک ویژگی حالت پانیک است که به کاربران امکان می دهد در صورت استفاده از Private Photo Vault به سرعت به برنامه دیگری تغییر مکان دهند. به طور کلی، این برنامه یک راه حل قابل اعتماد و کاربر پسند برای مخفی نگه داشتن رسانه شخصی و ایمن نگه داشتن فایل های خود در آیفون ها ارائه می دهد. یکی دیگر از نرم افزارهای مخفی برنامه با رتبه برتر برای آیفون، Secret Calculator است.

این نرم افزار به عنوان یک ماشین حساب کاملاً کاربردی عمل می کند، اما همچنین به عنوان یک مخفیگاه محتاطانه برای عکس ها، فیلم ها و فایل های خصوصی عمل می کند. کاربران می توانند به سادگی رمز عبور خود را وارد کنند یا از Touch ID برای دسترسی به محتوای پنهان در برنامه استفاده کنند. علاوه بر این، Secret Calculator یک ویژگی پشتیبان‌گیری را فراهم می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی فایل‌های مخفی خود را انتقال و بازیابی کنند.

 

مقالات دیگر : چگونه سوال و جوابهای امنیتی اپل آیدی را ریست و یا عوض کنیم؟

 

چگونه اینستاگرام را در ایفون مخفی کنیم

 

🔴برای مخفی کردن اینستاگرام در آیفون، می توانید این مراحل ساده که در زیر به آن اشاره شده است را دنبال کنید.

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام را در صفحه اصلی خود پیدا کنید و آن را فشار دهید و نگه دارید تا همه برنامه ها شروع به لرزیدن کنند.
  2. سپس، روی “x” کوچکی که در گوشه سمت چپ بالای نماد برنامه اینستاگرام ظاهر می شود ضربه بزنید.
  3. یک پاپ آپ ظاهر می شود که از شما درخواست تایید برای حذف برنامه می کند.
  4. اکنون به جای ضربه زدن روی «حذف»، گزینه «حذف از صفحه اصلی» را انتخاب کنید.

با این کار اینستاگرام از صفحه اصلی شما حذف می شود اما برنامه روی آیفون شما نصب می شود و هیچ اطلاعاتی اضافی پاک نمیشوئ. برای دسترسی مجدد به اینستاگرام، کافی است روی صفحه اصلی خود به سمت راست بکشید و از نوار جستجو برای یافتن و باز کردن برنامه استفاده کنید.

به این ترتیب، اینستاگرام از در ایفون شما  مخفی میشود می ماند و شما میتونید کنترل بیشتری بر استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : اپل آیدی چیست

 

چرا باید برنامه ها را در آیفون مخفی کنید؟

 

بسیاری از کاربران آیفون به دلایل مختلفی برنامه ها را در موبایل های خود مخفی می کنند. یکی از دلایل رایج حفظ حریم خصوصی است. پنهان کردن برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها یا محتوای خاصی را امن نگه دارید و چه عکس‌های شخصی، برنامه‌های پیام‌رسان یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تمامی این موارد قابل مخفی شدن هستند در موبایل های آیفون.

این می تواند به ویژه برای افرادی که آیفون خود را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک می گذارند میتونه خیلی کاربردی باشه چرا که میتواند تا حدی حریم خصوصی این افراد را محفوظ نگه دارد.

یک دلیل دیگر برای پنهان کردن برنامه ها این است که برخی از کاربران دوست دارد بعضی از برنامه ها در صفحه اصلی موبایل آن ها نمایش داده نشود که یکی از راه حل های عالی برای این کار مخفی کردن این دسته از اپ ها است.

پنهان کردن برنامه‌ها می‌تواند صفحه اصلی موبایل شما را بهینه تر کند و در پیدا کردن و دسترسی به برنامه‌های پرکاربرد را آسان‌تر و سرعت شما را بالا ببرد . علاوه بر این، می‌تواند وسیله‌ای برای پنهان کردن برنامه‌هایی که میخواهید از دید دیگران مخفی باشند را فراهم کند و همچنین فضای زیادی را برای برنامه های دیگر باز کند.

 

بیشتر بخوانید : آموزش انتقال اطلاعات از یک اپل آیدی به اپل آیدی دیگر

 

کلام اخر

 

ما در این مقاله قصد داشتیم تا برای شما عزیزان آموزش مخفی کردن برنامه در آیفون را مرحله به مرحله آموزش دهیم امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر سوال و یا نظری دارید خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها برای ما دیدگاه خود را ارسال کنید تا در سریع‌ترین زمان به آن پاسخ داده شود.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود