حذف ریکوئست اینستاگرام | پاک کردن درخواست های فالو در اینستاگرام آپدیت جدید

حذف ریکوئست اینستاگرام چگونه است ؟ شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که روزانه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند و به دلیل امکانات خوبی که ارائه میدهد کاربران آن روز به روز در حال افزایش هستند زمانی که شخصی قصد داشته باشد تا پیج شما را فالو کند و یکی از دنبال کننده های شما شود باید درخواست فالو خود را اگر پیج شما خصوصی باشد ثبت کند که به آن ریکوئست است گفته می شود ،  در این مقاله به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور تمامی ریکوئست هایی که به شما داده شده اند را حذف کنید و آنها را قبول کنید به صورت آسان و در کمترین زمان انجام دهید.

اگر قصد دارید بیشتر با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شوید و از امکانات دیگر آن مطلع شوید می توانید مقاله آموزش اینستاگرام به صورت تصویری را در رایا پروژه مشاهده بفرمایید 

ریکوئست اینستاگرام چیست ؟

ریکوئست اینستاگرام چیست ؟ - رایا پروژه

همانطور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره کردیم برخی کاربران در اینستاگرام محتوای آنها که در پیج خود قرار می‌دهند از دید عموم مخفی باشد و هر کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد به همین دلیل پیج خود را خصوصی می‌کند که اگر قصد داشته باشد شخصی تصاویر آنها را مشاهده کند باید درخواست دهد و پس از قبولی بتواند پیج مورد نظر را فالو داشته باشد  به آن  درخواست یا  ریکوئست در اینستاگرام گفته میشود یکی از  پر استفاده ترین امکاناتی است که در این شبکه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید :  فعال سازی ریلز در اینستاگرام

چطور ریکوئست اینستاگرام را مشاهده و یا حذف کنیم؟

در این قسمت قصد داریم تا برای شما آموزش مشاهده و یا حذف ریکوئست در اینستاگرام را شرح دهید تا بتوانید به راحتی به مخاطبانی که درخواست فالو کردن پیج را برای شما ارسال کردن را مشاهده کنید.

1 – مرحله اول

وارد تنظیمات اینستاگرام شوید - رایا پروژه

وارد تنظیمات اینستاگرام شوید

🔴در ابتدا شما باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

🔴و سپس وارد برنامه اینستاگرام شوید و به بخش تنظیمات بروید.

مرحله دوم

به بخش حریم خصوصی بروید - رایا پروژه

به بخش حریم خصوصی بروید

🔴پس از اینکه به تنظیمات رفتید به بخش حریم خصوصی یا Privacy and security بروید.

مرحله سوم

سپس بر روی Account Data بزنید – رایا پروژه

🔴 در بخش حریم خصوصی پیجتون باید وارد Account Data  شوید.

مرحله چهارم

سپس بر رو View all current follow requests بزنید - رایا پروژه

سپس بر رو View all current follow requests بزنید – رایا پروژه

🔴 در این قسمت شما میتوانید به راحتی با زدن بر روی گزینه View all current follow requests تمامی افرادی که درخواست فالو برای پیج شما را ارسال کرده اند مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز آن ها را پاک کنید.

بیشتر بخوانید : افزایش امنیت اینستاگرام

دیدن لیست ریکوئست در اینستاگرام آپدیت جدید

دیدن لیست ریکوئست در اینستاگرام آپدیت جدید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که درخواست فالو برای کسی فرستاده باشید و بعد از مدتی فراموش کرده باشید که برای چه کسی ریکوئست داده‌اید؟ یا شاید از اینکه تعداد زیادی ریکوئست فالو در انتظار تایید دارید کلافه شده باشید و بخواهید آنها را مدیریت کنید؟

خبر خوش این است که اینستاگرام در آپدیت جدید خود، راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است. با این آپدیت، شما می‌توانید لیست کاملی از تمام ریکوئست‌های فالو که ارسال کرده‌اید را مشاهده کنید و آنها را به دلخواه خود حذف یا لغو کنید.

در این ادامه، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از این قابلیت جدید استفاده کنید:

  1. به بخش تنظیمات اینستاگرام خود بروید.
  2. در قسمت “حساب کاربری“، گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب کنید.
  3. در این قسمت، به دنبال گزینه “داده‌ها و سابقه” بگردید و روی آن کلیک کنید.
  4. در منوی باز شده، گزینه “بارگیری داده‌ها” را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله، اینستاگرام یک ایمیل حاوی لینک دانلود اطلاعات شما به آدرس ایمیلتان ارسال می‌کند.
  6. پس از دریافت ایمیل، روی لینک دانلود کلیک کنید و فایل مربوطه را دانلود کنید.
  7. فایل دانلود شده را با استفاده از یک برنامه استخراج فایل مانند WinRAR یا 7-Zip استخراج کنید.
  8. در میان فایل‌های استخراج شده، به دنبال فایلی با نام “follow_requests.json” بگردید.
  9. این فایل را با استفاده از یک برنامه ویرایش متن مانند Notepad++ یا Sublime Text باز کنید.
  10. در این فایل، لیست کاملی از تمام ریکوئست‌های فالو که ارسال کرده‌اید به همراه نام کاربری و اطلاعات پروفایل آنها نمایش داده می‌شود.

با استفاده از این روش، شما می‌توانید به راحتی لیست ریکوئست‌های فالو خود را مشاهده کرده و آنها را به دلخواه خود حذف یا لغو کنید.

چرا ریکوئست اینستا میپره

خیلی از کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند گزارش‌هایی را می‌دهند که زمانی که شخصی پیج آنها را فالو میکند و درخواست آن برای صاحب پیج ارسال میشود ،  ولی پس از طی مدتی این درخواست اتومات پاک میشود که دلیل آن میتواند این باشد که شخص مورد نظر شما درخواست فالو خود را لغو کرده است و یا این یک باگ از توی اینستاگرام است که برای حل این مورد باید نسخه اینستاگرام خود را همیشه آپدیت نگه دارید. 

چرا در اینستاگرام نمیتونم اکسپت کنم

و یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که زمانی که فردی درخواست خود را برای فالو کردن پیج برای شما ارسال می کند ولی شما نمی توانید درخواست آن را اکسپت یا قبول کنید ، که یکی از دلایل این مورد می تواند محدود شدن شما از نظر فالو کردن افراد باشد و یا اینستاگرام به طور موقت شما را محدود کرده باشد تا کسی نتواند پیج شما را دنبال کند که به همین دلیل ما مقاله ای در این رابطه داریم با نام محدودیت های اینستاگرام که می توانید آن را مشاهده کنید و با قوانین اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. 

درخواست های پنهان شده در اینستاگرام

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام مربوط به دایرکت آن است که می‌تواند امکانات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار دارد یکی از این امکانات ارسال پیام و رکوئست های مخفی است که قصد داریم آن را در ادامه برای شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی وارد این بخش شود و درخواست های مخفی که برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید شاید خیلی از افراد از این بخش مطلع نباشند و تا الان این بخش چک نکرده باشد اما می توانید با مراحلی که در ادامه خواهیم گفت به این بخش دسترسی داشته باشید و پیغام های خصوصی خود را مشاهده کنید.

همچنین اگر قصد دارید که تعداد لایک های پست های خود را در اینستاگرام مخفی کنید میتوانید مقاله مخفی کردن لایک اینستاگرام را مشاهده کنید.

  1. وارد اینستاگرام شوید.
  2. به بخش دایرکت ها بروید.
  3. پس از ورود به بخش دایرکت ها در سمت راست بر روی گزینه Requests بزنید.
  4. پس از ورد به این بخش شما تمامی پیغام هایی که کاربران برا شما ارسال کردند را مشاهده خواهید کرد.
  5. سپس به بخش Hidden Requests بروید.
  6. در این بخش میتوانید به راحتی تمامی پیغام های خصوصی که برای شما ارسال شده و مخفی است را بررسی کنید.

مقالات  دیگر : بازگردانی پیج اینستاگرام

کلام اخر

ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه حذف ریکوئست اینستاگرام را به صورت کامل تصویری و آسان برای شما عزیزان شرح دهیم که می توانید تمامی های خود را مدیریت کنیم و  یا آنها را حذف کنید ، ممنون که تا این بخش از ما به همراه ما بودید 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود