دی اکتیو اینستاگرام | آموزش تصویری حذف موقت اینستاگرام در 2 دقیقه

دی اکتیو اینستاگرام چیست  و چه کاربردی را دارد ، خیلی از افراد از امکان دی اکتیو اینستاگرام آشنایت زیادی ندارند و از کاربرد آن بی اطلاع هستند ما قصد داریم در این مقاله به شما عزیزان آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت را آموزش دهیم تا اگر قصد داشته باشید که اکانت خود را به صورت موقت دی اکتیو و غیرفعالکنید. از این آموزش استفاده کنیم در ادامه همراه ما باشید.

همچنین اگر می خواهید که بیشتر با مباحث مختلف در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شویم ما توصیه می‌کنیم که از مقاله آموزش اینستاگرام دیدن فرمایید تا بیشتر با امکانات این نرم افزار محبوب آشنا شوید.

 

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

دی اکتیو اینستاگرام - رایا پروژه

دی اکتیو اینستاگرام

 

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم دی اکتیو اینستاگرام به این معنی است که شما برای بازه زمانی محدودی اکانت اینستاگرام خود را از دسترس خارج کنیم که اگر برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد دارند اکانت اینستاگرام خود را به طور کامل حذف نکنند و می خواهند که در بازه زمانی خاصی این کار انجام شود در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت تصویری آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام  معرفی کنیم.

 

بیشتر بخوانید :  نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام

 

لینک دی اکتیو اینستاگرام

 

شما بایستی در ابتدا به صفحه مورد نظر حذف موقت اکانت اینستاگرام مراجعه کنید که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید 

آموزش تصویری حذف موقت اینستاگرام

 

در این بخش از آموزش قصد داریم تا به تصویری پروسه دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را برای شما عزیزان نمایش دهیم که زمان انجام این کار کمتر از دو دقیقه می باشد .

 

1 – مرحله اول

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری - رایا پروژه

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری

 

شما بایستی در مرحله اول وارد لینک صفحه مورد نظر شوید که لینک ها را در در بالای این مطلب برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 با کلیک بر روی لینک مربوطه وارد صفحه می‌شود که باید نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را در آن وارد کنید.

 

2 – مرحله دوم

 

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری 2 - رایا پروژه

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری

 

پس از اینکه اطلاعات خود را در صفحه لاگین اینستاگرام وارد کردید و وارد سایت شدید در بخش نام کاربری باید نام کاربری پیج خود را وارد کنید.

سپس در قسمت ?why are you disabling your account مشخص کنید که دلیل دی اکتیو کردن اکانت چه مواردی است و بر روی  گزینه something else کلیک کنید.

 

3 – مرحله سوم

 

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری 3 - رایا پروژه

حذف موقت اینستاگرام به صورت تصویری

 

سپس مانند تصویر پس از این که انتخاب کردید که به چه مواردی قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیر فعال کنید باید رمز ورود پیج خود را وارد کنید و اگر رمز عبور را فراموش کردید بر روی فراموشی رمز ورود کلیک کنید تا بتوانید رمز جدیدی را بر روی پیج خود قرار دهیم .

سپس پس از اطمینان از اینکه میخواهید پیج خود را دی اکتیو کنیم می‌توانیم بر روی Temporarily Disable Account کلیک کنید تا به صورت موقت اکانت اینستاگرام شما دی اکتیو و غیر فعال شود.

 

بیشتر بخوانید :  آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

مدت زمان دی اکتیو اینستاگرام

 

پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید و پیج خود را غیرفعال و یا دی اکتیو کردید پس از گذشت بادی زمانی یک الی دو ساعتی پیج شما از دسترس خارج می شود و اگر قصد داشته باشید تا که مجددا وارد پیج شوید و آن را فعال کنیم باید یک الی دو روز صبر کنید تا بتوانید مجدد وارد پیج خود کرد و آن را فعال کنید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه ریلز طولانی بگذاریم

 

چرا پیجم دی اکتیو نمیشه

 

برخی افراد مراحل بالا به درستی طی می‌کنند و قصد دارند تا  پیج خود را دی اکتیو کنند اما زمانی که بر روی گزینه دی اکتیو کلیک می‌کنند، پروسه غیرفعال کردند طول میکشد و یا انجام نمی‌شود باید بگویم که به چند دلیل می‌توان گفت که اینستاگرام اجازه نمی دهد شما پیج خود را دی اکتیو کنیم که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  1. پیج شما جریمه شده باشد
  2. پیج شما محدود شده باشد
  3. توسط کاربران ریپورت شده اید

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله قصد داشتیم تا به شما عزیزان طریقه دی اکتیو اینستاگرام را توصیح دهیم و اینکه آموزش تصویری حذف موقت اکانت اینستاگرام را قرار دادیم میتوانیم در کمترین زمان پیج خود را از دسترس خارج کنیم و آن را به صورت موقت دی اکتیو کنید ممنون تا این بخش از مقاله همراه ما بود. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود