نحوه اکتیو کردن آفیس | آموزش فعالسازی Office با یک کلیک❤️

نحوه اکتیو کردن آفیس راحت و سریع

نحوه اکتیو کردن آفیس چگونه است و چرا نمی توانیم مجموعه نرم افزارهای آفیس را به صورت رایگان فعال کنیم که بدون اینکه پیغامی برای خرید لایسنس و غیره دریافت کنید ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان نحوه فعالسازی آفیس را قسمت تصویری و با دو روش مختلف آموزش نمودار ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با طریقه فارسی سازی نرم افزارهای مایکروسافت آشنا شویم.

 همچنین اگر شما نسخه جدید ویندوز را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر های خود نصب کردید و پیغام اکتیو کردن ویندوز برای شما نمایان شده است می توانید به راحتی از مقاله چگونه ویندوز را اکتیو کنیم؟ استفاده کنید و به صورت رایگان فایل فعال سازی را دانلود و ویندوز خود را فعال کنید تا می توانید از تمامی امکاناتی ویندوز شما می دهد استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این دو روشی که در ادامه قصد داریم با آن بپردازیم یکی از آن رایگان و دیگری پولی است و شما میتوانید اگر دسترسی به درگاه پرداخت خارجی دارید نسخه‌های اصلی آفیس را دانلود کنید که هیچ فرقی با نسخه رایگان و کرک شده آن ندارد

آفیس چیست؟

آفیس چیست؟

آفیس چیست؟

شاید امروزه کمتر کسی باشد که با مجموعه نرم افزارهای آفیس آشنایی نداشته باشد همانطور که میدونید آفیس به مجموعه ای از نرم افزارهای گفته می‌شود که توسط مایکروسافت سالانه به روز می شود و می تواند کارایی های مختلفی را برای شما داشته باشد که محبوب ترین آن ورد پاورپوینت اکسل و ویزیو است البته نرم افزاری دیگر این مجموعه نیز در حوزه های مختلف در حال استفاده می باشد و کاربران زیادی دیگری را نیز دارد.

می توان گفت یکی از پرطرفدارترین مجموعه نرم افزارهای است که سالانه توسط کاربران خریداری می‌شود و پشتیبانی و توسعه نیز با شرکت مربوط به مایکروسافت است شما می‌توانید با خرید آفیس به تعداد زیادی از برنامه های محبوب شرکت دسترسی داشته باشید و از امکانات آن تا یک سال استفاده کنید اما اگر از آن دسته افرادی هستید که در ایران زندگی می کنید و دست به درگاه پرداخت بین المللی را ندارید می توانید با روش هایی که در ادامه به آن می پردازیم خیلی راحت و سریع آفیس خود را فعال کنید.

نکته  ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچ تغییری بین فایل کرک شده و نسخه اصلی آن وجود ندارد🤔 اما اگر قصد داشته باشید که به خارج از کشور مهاجرت کنید و یا برای سفرهای کاری به خارج از کشور برید باید در نظر داشته باشید که نسخه کرک شده در آنجا غیرقانونی است و نمی توان از آنها استفاده کنید و حتما باید نسخه های قانونی یا لایسنس آفیس را خریداری کنید.

نحوه فعالسازی اکتیو آفیس

نحوه فعالسازی اکتیو آفیس نحوه فعالسازی اکتیو آفیس

همانطور که در ابتدای مقاله به این مورد پرداختیم شما برای فعالسازی آفیس از دو روش می توانید استفاده کنید !😍

یکی از این روش رایگان و دیگری پریمیوم یا پولی است.

در ادامه با این روش آشنا خواهیم شد و آموزش تصویری فعال سازی آفیس را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد به همین خاطر خواهشمندم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : مزایا و معایب ویندوز 11

1 – خرید لایسنس قانونی آفیس🛒

اولین روش که یکی از رایج ترین روش ها در کشورهای خارجی است که می‌توانند به درگاه های پرداخت مایکروسافت متصل شوند و بتوانند لایسنس را به دلار خریداری کنند این روش یکی از بهترین و قانونی ترین روش ها تلقی می شود.

 شما می توانید این روش با خرید لایسنس های یکساله و یا غیره که مایکروسافت برای شما به نمایش گذاشته است از کلمات آفیس استفاده کنید و آن را برای مدت زمانی که مد نظر داریم مانند یک سال غیر فعال کنید تا بتوانید از امکانات آن استخوان استفاده کنید این مورد برای افرادی مناسب است که بیشتر به خارج از کشور می روند و یا مهاجرت کردند چرا که داشتن آفیس قانونی در خارج از کشور الزامی است.

شما می توانید بسته به نیاز خود بسته هایی که واکنش را برای شما قرار داده است را خریداری کنید که پایه از ۶۰ دلار 💵شروع می‌شود.

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید لایسنس های قانونی مایکروسافت در داخل ایران تهیه کنید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ وب سایت هایی بروید که در داخل ایرانی خدمات را ارائه می‌دهند و می‌توانند به صورت واست برای شما و سایت های قانونی را تهیه کنند از چه می‌تواند نشانه‌ای دیگر نرم افزار های مختلف از جمله آنتی ویروس ها و غیره نیز از همین وبسایت را دریافت کنید که قیمت آن نیز نسبت به نسخه خارجی آن کمتر و مناسب است.

برای دسترسی به این وب سایت کافی است که در گوگل کلمه خرید لایسنس قانونی مایکروسافت و آفیس را سرچ کنید و وارد شوید 🔍

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت ویندوز

2 – استفاده از برنامه kms🧑‍💻

دومین روش که بسیاری از افرادی که در ایران هستند از این روش استفاده میکند برنامه kms است.

این برنامه می توانید به راحتی قفل تمامی مجموعه نرم افزارهای آفیس را به راحتی باز کند و شما می توانید از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید.

برای استفاده از برنامه kms باید ابتدا آن را دانلود کنیم که می توانید از لینک زیر فایل مورد نظر را بر روی دستگاه خود بارگذاری کنید


دانلود آخرین نسخه kms 🔗


پس از نصب این برنامه کافی است آن را اجرا کنید و پس از اجرا با صفحه مانند تصویر زیر مشاهده می کنید 👇

استفاده از برنامه kms استفاده از برنامه kms

برای فعال سازی آفیس کافی است که گزینه اکتیو آفیس را کلیک کنید تا پروسه فعال سازی آفیس برای دستگاه شما شروع شد و پس از چند دقیقه تمامی نرم افزار هایی که در آفیس های شما موجود است اکتیو و فعال میشود .

یکی دیگر از امکاناتی که این برنامه به شما می دهد که می توانید هم آفیس و هم نسخه های ویندوز خود را نیز اکتیو کنیم با این برنامه امکان این دارید که تمامی نسخه های ویندوز خود را اکتیو و فعال سازی کنید تا بتوانید از تمامی امکانات آن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : کاربرد برنامه های مایکروسافت آفیس چیست؟

آیا فعال ساز KMS امن است؟

فعال‌ساز KMS یکی از ابزارهای محبوب برای فعالسازی آفیس ویندوز بدون نیاز به خرید لایسنس و هزینه کردن است.

اما سوالی که بسیاری از کاربران مطرح می‌کنند این است که آیا استفاده از این ابزار امن است و میشه ازش استفاده کرد بدون هیچ خطری؟

در ادامه به برخی از مزایا و معایب این ابزار میپردازیم و انتخاب استفاده از آن را بر عهده شما میگزاریم🙏

مزایای استفاده از فعال‌ساز KMS

  •  این ابزار به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است و میتوانید به یک سرچ ساده در وب آن را دانلود کنید.
  •  استفاده از این ابزار بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و تنها با یک کلیک کار را براتون انجام میدهد.
  • فعالسازی آفیس و ویندوز با استفاده از این ابزار بسیار سریع انجام می‌شود و هیچوقت ارور یا خطایی نمیدهد  در هنگام  فعال سازی.

معایب استفاده از فعال‌ساز KMS

  •  استفاده از این ابزار از نظر قانونی مجاز نیست و  حتی می‌تواند در برهی از مواقع منجر به پیگرد قانونی شود (که البته در ایران زیاد مطرح نیست).
  • این ابزار می‌تواند حاوی بدافزار و جاسوس‌افزار باشد که می‌تواند به سیستم شما آسیب برساند به همین دلیل از منابع معتبر حتما دانلود کنید.
  • در برخی از مواقع ممکن است این ابزار توسط آنتی ویروس ویندوز شناسایی و پاک شود.

استفاده از فعال‌ساز KMS می‌تواند مزایایی مانند رایگان بودن و سریع بودن را داشته باشد، اما معایبی مانند غیرقانونی بودن در خارج از کشور ، و عدم reliability را نیز به همراه داشته باشد.

آیا استفاده از فعالساز آفیس KMS دائمی است؟

در کل  با هر  بار استفاده از فعالسازی آفیس KMS می‌توانید تا یک سال از آفیس استفاده کنید ، اما تضمینی برای این موضوع هم وجود ندارد و ممکنه نیاز باشد هر چند ماه یک بار روند فعالسازی را انجام بدید.

به دلایل زیر :

  •  شرکت مایکروسافت استفاده از KMS را برای فعال‌سازی آفیس به صورت عمومی ممنوع کرده است.
  •  برای فعال شدن آفیس با KMS، باید به یک سرور KMS متصل شوید. اگر این سرور از دسترس خارج شود، آفیس شما غیرفعال میشود.
  •  مهندسان مایکروسافت دائماً در حال تلاش برای مسدود کردن KMS هستند، اگر KMS شما از سوی شرکت مسدود شود، آفیس شما غیرفعال خواهد شد.

چگونه آفیس را با استفاده از CMD فعال کنیم؟

برای فعال کردن آفیس با استفاده از CMD میتوانید از روش زیر که قرار داده ایم استفاده کنید.

مراحل فعال سازی:

  • Command Prompt را با Run as administrator اجرا کنید.
  • به پوشه نصب آفیس بروید. (معمولاً C:\Program Files\Microsoft Office) اما ممکن است شما در هنگام نصب آفیس را در درایو های دیگرتان نصب کرده باشید.
  • دستور زیر را وارد کنید و Enter را بزنید:
cscript ospp.vbs /sethst:kms.digiboy.ir

کامپیوتر خود را ریستارت کنید و آفیس شما فعال خواهد شد.

رفع مشکل product activation failed در اکسل

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران اکسل با آن مواجه می شود product activation failed  است ، برای حل این مشکل کامپیوتر که شما لایسنس های قانونی آفیس را دانلود کنید تا این پیغام برای شما رفع شود.

غیرفعال شدن برنامه های آفیس

برخی از کاربران این گزارش می‌دهند که پس از استفاده از آفیس در مدت زمانی کوتاه با پیغام اکتیو کردن و یا فعال سازی آن مواجه می‌شوند که این به این دلیل است که مایکروسافت با توجه به هوش مصنوعی که دارد می تواند متوجه شود که شما از نسخه های غیر رایگان و هک شده آفیس استفاده میکنه و دیگر اجازه نمی دهد که نرم افزار ها را باز کنیم برای حل این مشکل کافی است که خود را یک بار بر روی سیستم خود پاک کنیم و مجددا آن را بارگذاری کنید و اینترنت خود را خاموش کنید سپس برنامه‌ای که در این مقاله معرفی کردیم را دانلود کنیم و فعال سازی آن این مشکل برای شما رفع شود

Product key برای آفیس چیست؟

Product key برای آفیس چیست؟

کلید محصول برای آفیس یک کد الفبایی عددی منحصربه‌فرد است که برای فعال‌سازی و اعتبارسنجی نرم‌افزار Microsoft Office استفاده می‌شود. این یک نیاز حیاتی در طول فرآیند نصب برنامه های آفیس مانند Word، Excel و PowerPoint است. این کلید به عنوان یک مجوز دیجیتالی عمل می کند که ثبات کنند قانونی آفیس است..

با وارد کردن کلید محصول یا Product key ، کاربران به مجموعه کاملی از ویژگی ها و به روز رسانی های ارائه شده توسط مایکروسافت دسترسی پیدا می کنند و باعث میشود تا به طور موثر و ایمن از برنامه های آفیس استفاده کنند. د ایمن نگه دارید.

Kms auto lite چیست؟

KMS Auto Lite یک ابزار نرم افزاری است که برای فعال کردن محصولات Microsoft Windows و Microsoft Office طراحی شده است. به عنوان یک فعال کننده عمل می کند که به کاربران کمک می کند تا نیاز به Product key را دور بزنند. این کار برنامه نویسی و از یک آسیب پذیری در سیستم عامل ویندوز و فریب دادن آن عمل میکند.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد بدون خرید مجوز معتبر از ویندوز یا آفیس استفاده کنند که در ایران بسیار مورد استفاده قرار میگرد به دلیل تحریم هایی که وجود دارد.

فعالسازی آفیس با Microsoft Toolkit

فعالسازی آفیس با Microsoft Toolkit

برای فعالسازی آفیس با Microsoft Toolkit میتوانید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا نرم افزار را از یک منبع مطمئن دانلود کنید. پس از دانلود، فایل ها را استخراج کرده و برنامه Microsoft Toolkit را باز کنید.
  • به دنبال لوگوی آفیس بگردید و روی آن کلیک کنید تا تب Office Activation باز شود.
  • از آنجا، نسخه آفیس مورد نظر خود را برای فعال کردن انتخاب کنید و بر روی دکمه “EZ-Activator” کلیک کنید.
  • منتظر بمانید تا فرآیند فعال سازی کامل شود و کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. اکنون Office باید با موفقیت فعال شود.

Microsoft Toolkit یک ابزار مفید برای فعالسازی آفیس است زیرا راهی ساده و خوب برای  فعال‌سازی آفیس است ،کاربران تنها با چند کلیک می توانند نرم افزار آفیس خود را فعال کرده و از تمامی امکاناتی که ارائه می دهد لذت ببرند. خیلی مهمه که نرم افزار را از یک منبع معتبر دانلود کنید تا از ایمنی رایانه خود اطمینان حاصل کنید.

نحوه فعال سازی آفیس با kms

کار کردن با برنامه  kms  بسیار آسان است و شما می‌توانید تنها آن را  از منابع معتیر یا لینکی که در این مقاله  قرار داده ایم  استفاده و آن را دانلود کرده و سپس روی سیستم خود نصب کنید و  بر روی گزینه اکتیو کردن آفیس برای ویندوز کلیک کنید تا این پروسه فعالسازی برای شما انجام شود ، پس از فعالسازی کامل میتونید برنامه را از روی سیستم خود پاک کنید چون دیگر نیازی به آن ندارید.

چرا نمی توانم آفیس خود را فعال کنم؟

دلایل مختلفی برای عدم فعال شدن آفیس  میتوانید وجود داشته باشد. که در ادامه به بررسی برخی از رایج ترین دلایل و راه حل های آنها می پردازیم.

برخی از دلایل رایج فعال نشدن آفیس

  •  برای فعال کردن آفیس به یک  اینترنت نسبتا پر سرعت نیاز دارید.
  •  گاهی اوقات ممکن است سرورهای مایکروسافت با مشکل مواجه شوند و در نتیجه آفیس شما هم فعال نشود.
  •  ممکن است لایسنس آفیس شما معتبر نباشد یا آن را به درستی وارد نشده باشد.
  •  اگر آفیس به درستی نصب نشده باشد، ممکن است فعال هم نشود.
  • آنتی ویروس ویندوز یا  هر فایروال دیگری هم در برخی از مواقع می تواند مانع از فعال شدن آفیس شود.

کدام نسخه آفیس رایگان است؟

کدام نسخه آفیس رایگان است؟

اگر پیگیر خبر های شرکت مایکروسافت باشد میتوانید که نسخه‌های مختلفی از آفیس وجود دارد که بعضی از آنها رایگان و بعضی های دیگر هم پولی هستند. اما میخواهیم در ادامه به بررسی برخی از نسخه‌های رایگان آفیس بپردازیم و آن ها را معرفی کنیم.

معرفی نسخه‌های رایگان آفیس

🔴آفیس آنلاین: این نسخه از آفیس به صورت آنلاین و رایگان  برای همه قابل استفاده است. برای استفاده از این نسخه باید به اینترنت پزسرعت و بدون فیلتر متصل باشید.

 

🔴LibreOffice: این برنامه یک مجموعه نرم‌افزاری اداری رایگان  هست که شامل برنامه‌های مشابه آفیس است که میتوانید امتحانش کنید.

 

🔴OpenOffice: این برنامه هم یک مجموعه نرم‌افزاری  رایگان دیگر است که مشابه LibreOffice است و استفاده از آن خالی از لطف نیست.

 

🔴WPS Office: هم یک مجموعه برنامه مانند آفیس است که در نسخه رایگان میتوانید از آن استفاده کنید اما تبلیغاتی در این برنامه وجود دارد در نسخه فری.

 

🔴Google Docs:  گوگل داک یک ابزار رایگان  است که به شما امکان می‌دهد فایل های مختلفی را از جمله ورد را ایجاد، ویرایش و آن را به دلخواه به اشتراک بگذارید.

 

🔴Microsoft Word Online: این نرم افزار یک نسخه آنلاین رایگان از Microsoft Word است که به شما امکان می‌ده هر فایلی را آنلاین ویرایش کنید.

 

آیا می توانم از پاورپوینت به صورت رایگان استفاده کنم؟

پاسخ این است که بله، شما می توانید از پاورپوینت به صورت رایگان استفاده کنید.که برای این کار چند روش مختلف  وجود دارد:

استفاده از پاورپوینت نسخه آنلاین

مایکروسافت یک نسخه آنلاین رایگان از پاورپوینت را برای کاربران  خود ارائه می دهد که می توانید از آن در مرورگر های وب خود استفاده کنید. این نسخه شامل بسیاری از ویژگی های نسخه پولی پاورپوینت است، اما برخی از ویژگی های پیشرفته تر را  طبیعتا ندارد. برای استفاده از پاورپوینت آنلاین، هم حتما به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید.

استفاده از نسخه آزمایشی رایگان:

شرکت مایکروسافت یک نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه از پاورپوینت ارائه می دهد. این نسخه شامل تمام ویژگی های نسخه پولی پاورپوینت است. پس از اتمام دوره آزمایشی، باید برای ادامه استفاده از پاورپوینت، اشتراک های آن را خریداری کنید و یا اینکه با یک حساب دیگر وارد شوید تا 30 روز دیگر هم بتوانید از نسخه آزمایشی استفاده کنید.

استفاده از نرم افزارهای جایگزین رایگان:

نرم افزارهای جایگزین رایگان بسیاری برای برنامه پاورپوینت وجود دارد، مانند LibreOffice Impress و OpenOffice.org Impress. این نرم افزارها شامل بسیاری از ویژگی های پاورپوینت هستند، اما ممکن است با برخی از فایل های پاورپوینت سازگار نباشند و مانند پاورپوینت هم امکانات زیادی را در اختیار شما قرار ندهند اما در کل رایگان هستند.

محصولات مرتبط : دانلود قالب پاورپوینت 

جمع بندی 

در این مقاله قصد داریم تا نحوه اکتیو کردن آفیس را برای شما عزیزان تصویری و با روش‌های مختلف شرح دهید تا بتوانید به راحتی نسخه های مختلف آفیس برای ویندوز خود را فعال سازی کنید و دیگر با پیغام های خرید لایسنس مایکروسافت  و غیره مواجه نشوید ممنون که همراه ما بودید اگر حرف هایی در رابطه با این مقاله می توانید در بخش کامنت ها برای ما ارسال کنید.

خدمات مرتبط : انجام پاورپوینت

انجام پروژه های اکسل 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود