نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار + آموزش تصویری

نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار ؟ بسیاری از محققان برای تحقیق های خود از گوگل اسکولار استفاده می کنند یا اینکه می خواهند به تازگی با این سیستم آشنا شوند و مقالات پیشنهادی خود را از گوگل اسکولار دانلود کند ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار را برای شما عزیزان توضیح دهید تا بتوانید به راحتی مقالات پیشنهادی خود را موتور جستجوی مقالات اسکولار استفاده کنید.

گوگل اسکولار یک منبع عالی برای انتشار مقالات مختلف و یا دسترسی به هزاران مقاله ای است که به تازگی در این فضا آپلود شده است که می توانید به راحتی به تمامی مقالات دسترسی داشته باشید همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید موضوعی را تحقیق کنید و زمان کافی برای انجام آن را ندارید می توانید از تحقیق آماده یا انجام تحقیق در رایا پروژه استفاده کنیم.

 

بیشتر بخوانید : مقاله ژورنالی چیست؟

 

تحقیق در مورد زندگی | در فایل ورد و پی دی اف

قیمت اصلی 35 هزار تومان بود.قیمت فعلی 19 هزار تومان است.

تحقیق در مورد تجارب زیسته معلمان و دانش‌آموزان از راهبرد همتا ارزیابی

قیمت اصلی 60 هزار تومان بود.قیمت فعلی 47 هزار تومان است.

تحقیق در مورد بررسی اثر بخشی بازی آموزشی روی اعتماد به نفس دانش‌آموزان دیرآموز

قیمت اصلی 50 هزار تومان بود.قیمت فعلی 35 هزار تومان است.

تحقیق در مورد سیستم‌های خنک‌کاری پنل‌های خورشیدی | ورد و پی دی اف

قیمت اصلی 70 هزار تومان بود.قیمت فعلی 40 هزار تومان است.

تحقیق در مورد جغد | در فایل ورد و پی دی اف

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 17 هزار تومان است.

تحقیق در مورد ابو علی سینا به همراه زندگینامه + ( فایل ورد و پی دی اف)❤️

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 20 هزار تومان است.

تحقیق در مورد تاریخچه دستخط هندرایتینگ کرسیو | در فایل ورد و پی دی اف

قیمت اصلی 120 هزار تومان بود.قیمت فعلی 70 هزار تومان است.

تحقیق در مورد امنیت شبکه | دانلود در فایل ورد و پی دی اف❤️

قیمت اصلی 30 هزار تومان بود.قیمت فعلی 17 هزار تومان است.

تحقیق در مورد فرق بین ستاره و سیاره | در فایل پی دی اف و ورد

قیمت اصلی 25 هزار تومان بود.قیمت فعلی 17 هزار تومان است.

تحقیق درباره حضرت مریم (س) | دریافت در فایل ورد و پی دی اف

قیمت اصلی 25 هزار تومان بود.قیمت فعلی 15 هزار تومان است.

پکیج کامل موضوعات آماده برای تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف

قیمت اصلی 40 هزار تومان بود.قیمت فعلی 15 هزار تومان است.

گوگل اسکولار چیست؟

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با گوگل اسکولار آشنایی که ندارید باید بگویم که گوگل اسکولار مانند یک موتور جستجو عمل می کند و کافیست شما کلمه کلیدی خود را وارد کنید تا تمامی مقالات مربوط به آن کلمه مورد نظر شما نمایش داده شود میتوانید مقاله به شما نمایش داده شده است را به تازگی دانلود کنید و یا نسخه های مختلفی از آن را داشته باشید.

زمانی که شما در موتور جستجوی گوگل مطلبی رو سرچ میکنید و این مطلب را پیدا نمی کنید بهترین راه استفاده از موتور جستجوی گوگل اسکولار است که به شما این امکان را می دهد به سادگی با سرچ کلمه کلیدی مورد نظر خود به تعداد زیادی از مقالاتی که در سالیان اخیر و یا سالی مشخصی که می‌توان آن را ویرایش کنید دسترسی داشته باشید می‌توان گفت که گوگل اسکولار یک سیستم بایگانی مقالات است که می تواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: چطور جستجوی ایمن را خاموش کنیم

 

نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار

 

در  این بخش قصد داریم تا برای شما عزیزان نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار را آموزش دهیم تا بتوان به سادگی به تمام مقاله مورد نظر خود دسترسی داشته باشید برای استفاده از موتور جستجو گوگل اسکولار ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید.

ورود به گوگل اسکولار

نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار

نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار

 

سپس با صفحه مانند تصویر بالا که روبرو خواهیم شد که مانند موتور جستجوی گوگل است و شما کافیست که کلمه کلیدی مورد نظر خود را که از سایت مقالات مرتبط با آن به شما نمایش داده شود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید 

 

صفحه گوگل اسکولار

صفحه گوگل اسکولار

 

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل اسکولار سرچ کردید با سفید مانند تصویر بالا مواجه خواهید شد که شما می‌توانید در این صفحه نتایج مربوط به کلمه کلیدی که فرصت کردید را مشاهده کنید و برای هر وبسایت و یا مقاله ای که در این صفحه وجود دارد بزنید می توانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید تقریباً طریقه کار گوگل اسکولار مانند خود سرچ گوگل است و شما کافیست که کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید و در گوگل سایت های مرتبط با آن نمایش داده می شود اما در گوگل اسکولار مقالات مرتبط با آن برای شما نمایش داده می شود.

شما می‌توانید در همین صفحه به گزینه های مختلف دسترسی داشته باشد که یکی از آنها سیو کردن مقاله مورد نظر شما است همچنین شما می توانید از سمت چپ تصویر به محتوای مقالات و سال انتشار آنها دسترسی داشته باشد و می توانید آن را بسته به نیاز خود تغییر دهید .

در سمت راست تصویر نیز میتوانید مشاهده کنید که مقاله ای که در این وبسایت وجود دارد که به چه فرمت هایی است و شما می توانید از چه فرمت هایی از آن استفاده از آن را دانلود کنید.

به طور کلی طریقه استفاده از گوگل اسکولار و سرچ مقاله در آن به این روش افزایش میتوانید با وارد شدن به سایت گوگل اسکولار کلمه کلیدی خود را جستجو کنید و به مقالاتی که مورد نیاز شما از دسترسی داشته باشید. 

🔴توجه داشته باشید که موتور جستجوی گوگل اسکولار در تمامی زبان ها فعال است و شما می توانید کلمه جنوبی خود را با تمامی زبان های روز دنیا جستجو کنید. 

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین موضوع برای تحقیق

 

دانلود رایگان مقاله از گوگل اسکولار

 

اگر از آن دسته از افرادی باشد که داشته باشید دنیای از مقالات رایگان در اختیار شما قرار گیرد و می توانید تنها با یک جستجوی ساده به تمامی مقالات مشابه حوزه کاری خود دسترسی داشته باشید قطعاً بهترین راه استفاده از موتور جستجوی گوگل اسکولار است.

 مقالاتی که در گوگل اسکولار آپلود میشود رایگان هستند و تنها برخی از مقالاتی که به صورت تخصصی نوشته شده اند ممکن است برای شما هزینه هایی را داشته باشد اما بیشتر مقالات که در این فظا آپلود میشود رایگان هستند می توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

چون میتونی مقالات خود را با فرمت هایی مانند ورد و یا pdf از گوگل اسکولار دانلود کنید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود فقط کافیست که وارد وب سایت هایی که مقالات را قرار داده اند شوید و در آن لاگین کنید البته برخی از وبسایت ها نیاز به این لاگین ندارند.

 

بیشتر بخوانید : آموزش نوشتن منابع پایان نامه به روش apa

 

جستجوی مقالات فارسی در گوگل اسکولار

 

جستجوی مقالات فارسی در گوگل اسکولار

جستجوی مقالات فارسی در گوگل اسکولار

 

خوشبختانه شما در گوگل اسکولار می توانید به مقالات فارسی آن دسترسی داشته باشید و به مقالات بسیاری در حوزه کاری خود که به فارسی نوشته شده اند و یا ترجمه شده آن دسترسی داشته باشید ، برای دسترسی به مقالات که در تنظیمات گوگل اسکولار وارد بخش زبان شوید و زمان مورد نظر را به فارسی تغییر دهید.

 بعد از انجام این موارد می توانید به سادگی به مقالات فارسی شده و یا فارسی نوشته شده در گوگل اسکولار را داشته باشید و آنها را دانلود کنید. 

 

دانلود برنامه گوگل اسکولار

 

خیلی از افراد و محققان به دنبال اپ مقاله گوگل اسکولار هستند که می‌توانند بدون ورود به وب سایت گوگل اسکولار به مقالات محسن دسترسی داشته باشد باید ببینیم که تاکنون مجزایی برای این کار ساخته نشده های غیر رسمی که این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی مختلف از گوگل اسکولار دانلود کنید منتشر شده است که می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت به آنها دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما این است که از خود وبسایت مرجع جستجوی مقاله خود را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید :  ترفند های گوگل

 

جستجوی پیشرفته در google scholar

 

خوشبختانه گوگل اسکولار امکانات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از این امکان جستجوی پیشرفته است چون می توانید با توجه به برند علایق که دارید می توانید مقالات مرتبط با علاقه خود را انتخاب کنیم که این جستجوی یشرفته این امکان را به شما می دهد.

در جستجوی پیشرفته گوگل اسکولار  میتوانید خیلی راحت و سریع با انتخاب سال انتشار یانام نویسنده آن مقاله سریعاً به مقاله مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

 

چرا گوگل اسکولار باز نمیشود

 

متاسفانه طی سالیان اخیر گوگل اسکولار برای کاربران ایرانی با مشکلات زیادی از جمله تحریم و فیلتر بودند مواجه شده است و شما دو دسته از افرادی هستید که نمی توانید به گوگل اسکولار دسترسی داشته باشید تا به مقالات مختلفی رو دانلود کنید به شما توصیه می کنیم که از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنیم تا بتوانیم به این موتور جستجوی ارزشمند دسترسی پیدا کنید.

یا اگر در استفاده از این موتور جستجو به مشکلات دیگری برخورد به شما توصیه می کنیم که حتماً با لاگین بودن در وبسایت گوگل اسکولار مقالات مختلف را جستجو کنید.

 

مقالات دیگر : مراحل انجام تحقیق

 

کلام آخر

ما در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان آموزش دهیم که نحوه سرچ مقاله در گوگل اسکولار به چه شکل است و چگونه می توانید بهترین نتیجه از این موتور جستجو ارزشمند و سریع بگیرید اگر شما نیز به توپ های دیگر را می شناسید که میتوان با آن به مقالات و منابع معتبری دسترسی نوشته باشیم و کامل را برای ما معرفی کنید 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود