چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد | اندروید و آیفون

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد : شاید برای شما پیش آمده باشد که گاهی اوقات موبایل خود را از دسترس خارج کنیم یعنی کسی در تابوت به شما تماس بگیرد و یا موارد مشابه مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان چه بگویم که چطور میشه گوشی خود را از دسترس خارج کرد و کسی نتواند با شما در ارتباط باشد در ادامه این مقاله با راهکارهای آشنا خواهیم شد که می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید و موبایل خود را از دسترس خارج کنید در ادامه همراه ما باشید.

همچنین اگر قصد دارید بدانید که چند سیمکارت به نام شما ثبت شده از مقاله چطور بفهمم چند سیمکارت به نام من است استفاده کنید. 

 

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد؟

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد؟

چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد؟

 

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم برخی از افراد قصد دارند که موبایل خود را برای مدت نامعلوم و یا موقتی از دسترس عموم خارج کند یعنی کسی نتواند به آنها پیغام و یا تماس بگیرد به همین روش های زیادی در اینترنت موجود است اما قصد داریم در ادامه مقاله به شما عزیزان روشهای را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی و خیلی سریع موبایل خود را از دسترس خارج سازید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید.

 می توانید با روش های مختلف موبایل خود را از دسترس خارج کنید خارج کردن می‌تواند اینترنت پیغام و یا حتی شماره تماس هایی باشد که با شما در ارتباط هستند پس اگر قصد دارید که موبایل خود را از دسترس خارج کنیم می توانیم با روشهای پایین کار را انجام دهید و مجدداً می‌توانید با انجام روشهای پایین آن را در در دسترس قرار دهید که هر دو از یک روش انجام میشود از خوشحال می شویم که در ادامه مقاله همراه ما باشید 

 

بیشتر بخوانید :  نحوه تشخیص گوشی اصل از تقلبی و فیک

 

1 – خارج سازی سیم کارت

 

اولین روشی که خیلی از افراد ممکنه با آن آشنا باشند خارج سازی سیم کارت از موبایل است .

این روش به این معنی است که شما می توانید سیم کارت خود را از موبایل خارج را دید که این کار موجب می‌شود تا دسترسی تمامی افراد به شما درد شود و اگر کسی با شما در ارتباط باشد و یا تماس بگیرد تماس شما رد می شود و با آنها پیغام خاموش بودن و یا در  دسترس نبودن سیمکارت اعلام میشود.

 

2 – حالت پرواز

 

دومین روشی که افراد از آن استفاده می کنند و یک راه مطمئن تر است خارج سازی سیم کارت است که موبایل خود را در حالت پرواز قرار دهید که موبایل شما در حالت پرواز قرار دارد تمامی تماس ها از جمله پیغام تماس اینترنت و غیره قطع خواهد شد و عملاً مانند این است که گوشی شما هیچ سیم کارتی بر روی آن وجود ندارد قابلیت بیشتر برای شما در هواپیما در مکانی هستید که نیاز است تمامی ارتباطات با شما قطع شود.

 

3 – خارج سازی باتری

خارج سازی باتری

خارج سازی باتری

 

یکی از روش هایی که خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد آن را در مرحله اول ترجیح می‌دهند که انجام دهم خارج سازی باتری از موبایل است.

زمانی که باتری را از موبایل خود خارج کنید منبع انرژی خواهید کرد و گوشی شما خاموش می شود به این ترتیب تمامی ارتباطات مختلف از جمله اینترنت و تماس و پیام از موبایل شما قطع خواهد شد و گوشی شما از دسترس خارج خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : چطور میتونم بسته اینترنت انتقال بدم

 

4 – مسدود سازی شماره تلفن

 

این روش برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد دارد موبایل خود را از دسترس افراد خاصی خارج کند و نمی خواهند تمامی موبایل آن خواب و اینترنت از دسترس خارج شود می توانید شماره های مورد نظر خود را مسدود کنیم خوشبختانه موبایل های امروزی قابلیت را به شما می دهد که تماس ها و یا شماره های مورد نظر خود را مسدود کنید.

 

5 – دایورت کردن شماره تماس

 

یکی دیگر از روش هایی که موبایل های امروزی آن را در اختیار شما قرار می دهد و بسیار مفید است دایورت کردن شماره های مختلف و حتی شماره خودتان است شما زمانی کهقصد داشته باشید موبایل خود را از  دسترس خارج کنید و کسی به شما می توانید از دایورت کردن استفاده کنید دایورت کردن به این معنی است که تماس های که به موبایل شما گرفته میشود به سیم کارت دیگری شماره ثابت انتقال یابد.

 

6 – گذاشتن موبایل در شی آهنی یا فولادی

 

این روش شاید برای شما تعجب آور باشد و کمتر کسی مورد را بداند اما چون می توانید با قرار دادن موبایل خود در یک شی فلزی و یا آهنی از دسترس خارج کنید چرا که میشه آهنی ارتباط را با بیرون ضعیف میکند و موبایل نمی تواند با هیچ درگاه ارتباطی در ارتباط باشد و موبایل شما از دسترس خارج خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : چطور سرعت گوشی خود را بالا ببریم

 

برنامه های خارج سازی گوشی از دسترس

 

برنامه های خارج سازی گوشی از دسترس

برنامه های خارج سازی گوشی از دسترس

 

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و موبایل های مختلف و همچنین برنامه نویسی های مختلفی در این باره منتشر شده است که می توانید با یک کلیک اینترنت پیغام ایا تماس های خود را دایورت و یا از دسترس خارج سازید که در ادامه با این اپلیکیشن ها بیشتر آشنا خواهیم شد .

تمام این اپلیکیشن رایگان بوده است و شما می توانید آن را از مارکت های مختلف داخلی و خارجی دانلود کنید برنامه ها برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و ios توسعه داده شده است و می‌توان آن را بر روی موبایل خود نصب کنید برای موبایل های اندروید هم می توانید از ماکت های غیره و یا مرتبط اصلی گوگل پلی دانلود کنیم و برای کاربران ios می توانیم استفاده کنید.

یکی از مزیت های این اپلیکیشن را به شما می دهد این است که شما میتوانید با یک ارتباط موبایل خود را از دسترس خارج کنیم و دوباره با یک کلیک آنها را برگردانید و نیازی نیست گرفت باتری و سیم کارت را از موبایل خود خارج سازید.

 

1 – Call Blacklist

 

برنامه Call Blacklist یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانیم آن را در موبایل خود نصب کنید و هر کاری که مد نظر شما باشد را مسدود و محدود به تماس و یا پیغام کنید که این برنامه در گوگل پلی توسط چندین هزار نفر دانلود شده است و رضایت بسیار بالایی را دارا می باشد.

 

دانلود Call Blacklist برای اندروید

2 – Simple Call blocker

 

 برنامه Simple Call blocker نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های ازته در این حوزه منتشر شده است که می توانیم با استفاده از این برنامه مخاطبین خود را محدود سازی کنید و آنها را مسدود کنید همچنین یکی از گزینه های خوبی که این برنامه به شما می دهد این است که می توانید شماره های مختلف را بر روی موبایل خود دایورت کنید که دیگر اپلیکیشن های مشابه این قابلیت را ندارد همچنین می توانیم با این برنامه موبایل خود را از دسترس خارج کنید.

 

دانلود Simple Call blocker برای ای او اس

 

سوالات متداول

 

در این قسمت قصد داریم تا برخی از سوالات پرتکرار شما در اینترنت جستجو کردید را پاسخ دهیم در ادامه همراه ما باشید.

 

 

بیشتر بخوانید: چطور میتونیم تماس های پاک شده را برگردانیم

 

چگونه گوشی را از دسترس خارج کنیم ولی از اینترنت استفاده کنیم🤔

 

شاید یکی از سوالات شما عزیزان این باشد که چطور میشود خود را از دسترس خارج کنیم اما اینترنت آن در دسترس باشد باید که در این مقاله به شما گفتیم به طور کل موبایل شما را از دسترس خارج میکند اما بهترین راه برای حل این موضوع اینکه شما از برنامه هایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید.

این برنامه ها میتوانند امکانات خیلی خوب را در اختیار شما قرار بدهند که یکی از آنها محدود سازی پیغام ها تماس ها و اینترنت است چون می توانید با این برنامه پیغام و تماس های خود را مسدود کنید و آنها را دایورت کنید اما اینترنت شما قطع نشود.

 

بیشتر بخوانید : کد های مخفی موبایل

 

کد از دسترس خارج شدن گوشی🔴

کد از دسترس خارج شدن گوشی

کد از دسترس خارج شدن گوشی

 

برای خارج کردن موبایل از دسترس عموم می‌توانید با استفاده از کد زیر که برای سیم کارتهای ایرانسل هست اقدام کنید 

 #094* 21 * اگر قصد داشته باشید که مجدد تمامی تنظیمات به حالت اولیه باز گردانیم باید این کتب را وارد کنید  #21# تام و جدید موبایل شما در در دسترس قرار گیرد 

 

روش های از دسترس خارج كردن آنتن گوشي سامسونگ

 

برای غیرفعال کردن گوشی سامسونگ، می توانید چند مرحله ساده را دنبال کنید. ابتدا برنامه “تنظیمات” را در تلفن خود پیدا کرده و آن را باز کنید. به پایین بروید و گزینه «Lock screen and security» را پیدا کنید.

روی آن ضربه بزنید و سپس گزینه Secure lock settings را انتخاب کنید. از اینجا، انواع مختلف قفل مانند الگو، پین یا رمز عبور را مشاهده خواهید کرد. نوع قفلی را که در حال حاضر روی تلفن شما تنظیم شده است انتخاب کنید و برای ادامه الگو، پین یا رمز عبور را وارد کنید. سپس گزینه ای برای غیرفعال کردن صفحه قفل پیدا خواهید کرد.

روی آن ضربه بزنید و مرحله خود را تایید کنید. اکنون صفحه قفل غیرفعال می شود و به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به پین یا الگوی صفحه قفل به تلفن خود دسترسی داشته باشید.

باید به این مورد اشاره کنیم که مهم است که به خاطر داشته باشید که غیرفعال کردن صفحه قفل در تلفن سامسونگ می تواند به طور واضحی میتونه امنیت تلفن شما را به خطر می اندازد زیرا هر کسی می تواند به داده های شخصی شما دسترسی داشته باشد. بنابراین، توصیه می شود اول باید مطمئن شوید که صفحه قفل را فقط در مواقع ضروری و در شرایطی که از مشکل امنیتی وجود نداشته باشد این کار را انجام بدید.

 

نحوه از دسترس خارج كردن گوشي ايفون

 

برای غیرفعال کردن آیفون برای استفاده از تلفن همراه، می‌توانید این مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا باید وارد «تنظیمات» را در آیفون خود شوید.

. به پایین بروید و روی «Screen Time» یا «General» ضربه بزنید (بستگی به نسخه iOS دارد).

. اگر از “Screen Time” استفاده می کنید، روی “Content & Privacy Restrictions” ضربه بزنید و آن را فعال کنید. اگر از «عمومی» استفاده می‌کنید، به پایین بروید و روی «محدودیت‌ها» ضربه بزنید و آن را فعال کنید.

یک رمز عبور برای این مرحله وارد کنید. حتماً از رمزی استفاده کنید که با رمز عبور بازگشایی قفل دستگاه شما فرق داشته باشد است.

سپس به پایین بروید و گزینه “Mobile Data” یا “Cellular Data” را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید.

سوئیچ جابجایی «داده تلفن همراه» یا «داده تلفن همراه» را غیرفعال کنید. این کار باعث می‌شود iPhone از داده‌های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده نکند.

شما با انجام درست این مراحل، داده‌های تلفن همراه در iPhone شما غیرفعال می‌شود و مطمئن می‌شوید که فقط از Wi-Fi برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند.

 

برنامه از دسترس خارج كردن موبایل

 

همانطور که گفتیم اگر قصد دارید که یکی از راه‌های ارتباطی موبایل خود را مسدود سازی کنید بهترین راه استفاده از برنامه هایی است که در مورد این موضوع منتشر شده است که ما دو از بهترین برنامه ها را برای شما در این مقاله معرفی کردیم این برنامه ها می توانیم به راحتی برای موبایل های خود نصب کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

 

مقالات دیگر : روش های پیدا کردن گوشی گم شده

 

جمع بندی

در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان آموزش اینکه چطور میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد و هم برای شما عزیزان ارائه دهید تا بتوان با روش هایی که در این مقاله گفته شده استبه سادگی با موبایل خود را از دسترس عموم خارج کنید و  هر موقع که دوست داشتید مجدد آن را در دسترس قرار دهید با تشکر 

 

اگر قصد خرید اپل آیدی دارید میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود